2016-08-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iRonNuke
Vilka Pokémons är de bästa på att attackera och försvara gym? Jag har länge kört med en Vaporeon samt Hypno men antar att det finns bättre alternativ.

Försvara är 1. Chansey, 2. Snorlax 3.Kangaskhan 4.Lickitung och 5.Jolteon.

Anfallare beror ju på vilka pokemons som fösvarar gymmen, olika pokemons är super effektiva mot olika pokemons. Generellt sett skulle jag gissa på Dragonite.
Citera
2016-08-07, 23:10
Medlem
Elm0s avatar
Såg att SJ skrivit ut varningstexter på sina perronger, i stil med "spela gärna Pokemon GO men se upp var du går, fara överallt" etc etc.

Synd.. skulle behövas lite mer naturligt urval
Citera
2016-08-08, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Är det verkligen så kul figurerna finns bara på mobilskärmen och inte i verkligheten.

Skulle aldrig slösa min tid på detta barn spel

Håller med varför stirra i mobilen när det är fint ute! Folk måste ha en morot för att gå ut.
Citera
2016-08-08, 00:06
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm0
Såg att SJ skrivit ut varningstexter på sina perronger, i stil med "spela gärna Pokemon GO men se upp var du går, fara överallt" etc etc.

Synd.. skulle behövas lite mer naturligt urval

Ja jävlar alla dessa varningar överallt... Har man inte IQ och sunt förnuft nog att inte kliva ut framför ett tåg eller lalla in i en militärbas i jakt på Pokemon så kanske det inte vore helt fel om man togs bort ur genpoolen.
Citera
2016-08-08, 00:09
Medlem
Babbys avatar
Shit alltså, vad driver en vuxen människa till att hålla på med detta mobilspel? fattar ni inte hur löjliga ni är. kanske leker ni med my little ponys också? för egentligen är det samma sak. NÅGONTING FÖR BARN...

Lekte själv med skiten när jag var 13. Som tur var växte man ifrån det. Somliga av er verkar ha stannat i det stadiet...

har märkt att det diskuteras en jävla massa pokemon när man träffar folk. brukar gå iväg direkt när jag hör ämnet tas upp. Spyr på denna hysterin. Men är besviken på vuxna människor som spelar pokemon. Ni är bebisar allihopa.
Citera
2016-08-08, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babby
Shit alltså, vad driver en vuxen människa till att hålla på med detta mobilspel? fattar ni inte hur löjliga ni är. kanske leker ni med my little ponys också? för egentligen är det samma sak. NÅGONTING FÖR BARN...

Lekte själv med skiten när jag var 13. Som tur var växte man ifrån det. Somliga av er verkar ha stannat i det stadiet...

har märkt att det diskuteras en jävla massa pokemon när man träffar folk. brukar gå iväg direkt när jag hör ämnet tas upp. Spyr på denna hysterin. Men är besviken på vuxna människor som spelar pokemon. Ni är bebisar allihopa.

Och därför sökte du aktivt upp tråden? Postade inlägg? Blev du bannad?
Citera
2016-08-08, 00:47
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Och därför sökte du aktivt upp tråden? Postade inlägg? Blev du bannad?

Dom har väl bara bannat twitch streamers än så länge? Eller har ingame bansen börjat komma också?
Citera
2016-08-08, 01:06
Medlem
wernblom88s avatar
Vet inte om detta stämmer men om jag lämnar en battle med en pokemon ett par gånger och inte ens kastar så brukar det bli lättare att ta pokemonen. Risken är ju att den sticker men finns oftast kvar.
Citera
2016-08-08, 01:14
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babby

Så du tycker att du är häftig när du sitter i din ensamma grotta o spelar Wow?
Citera
2016-08-08, 01:43
Medlem
https://fastpokemap.com/ "ny" pokevision funkar sisådär
Citera
2016-08-08, 02:03
Bannlyst
Folk som bottar måste ju bli bannade, skiten förstör ju hela spelet.
jag satte igång en bott på ett nytt account för att testa, fick 150000 xp på 2 timmar och fångade 4 dragonites, inte konstigt att folk har level 35 och helt sjuka pokemons i gymen, blir inte folk som bottar bannade ser jag fan ingen anledning att ens fortsätta spela.
Citera
2016-08-08, 02:18
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Folk som bottar måste ju bli bannade, skiten förstör ju hela spelet.
jag satte igång en bott på ett nytt account för att testa, fick 150000 xp på 2 timmar och fångade 4 dragonites, inte konstigt att folk har level 35 och helt sjuka pokemons i gymen, blir inte folk som bottar bannade ser jag fan ingen anledning att ens fortsätta spela.

Skriv gärna ner en beskrivning om hur du gjorde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in