2016-08-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
jaaahapp.. och där blev man Perm-bannad antar jag.. testade en av de här bluestacks för att lyckas hitta regionala pokemons i USA.... och nu kommer jag inte in längre..
där rök min LVL 23 med 101 pokemons..

man får väl skylla sig själv

funkar för mig...

Inte så att du bara fått softban? eller funkar det inte att gå in alls?
Citera
2016-08-15, 19:55
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
funkar för mig...

här går det inte att logga in längre.. står att jag inte kan koppla upp mig mot servrarna längre.. så antar det är en ban?
Citera
2016-08-15, 19:56
Medlem
Citat:
här går det inte att logga in längre.. står att jag inte kan koppla upp mig mot servrarna längre.. så antar det är en ban?

hmm okej, vete fan.. du har senaste APK filen etc?
Citera
2016-08-15, 19:58
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
hmm okej, vete fan.. du har senaste APK filen etc?

ingen aning, kommer inte in via mobilen mer heller.. jag tröttnade på att springa runt via bluestacks. så stängde ner. och nu är alla vägar in stängda. :/
Citera
2016-08-15, 19:59
Medlem
Citat:
ingen aning, kommer inte in via mobilen mer heller.. jag tröttnade på att springa runt via bluestacks. så stängde ner. och nu är alla vägar in stängda. :/
har dui uppdaterat till Bluestacks 2?

mitt funkar som vanligt
Citera
2016-08-15, 20:01
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
har dui uppdaterat till Bluestacks 2?

mitt funkar som vanligt

nej tror inte det?
jag tankade ner det för någon vecka sedan och sprang bara runt i området här hemma via bluestacks när det regnade ute.. men ville testa igår och dra till USA med kontot för att fånga en regional. och idag fungerar ingenting. appen kopplar inte upp alls.
Citera
2016-08-15, 20:04
Medlem
Citat:
nej tror inte det?
jag tankade ner det för någon vecka sedan och sprang bara runt i området här hemma via bluestacks när det regnade ute.. men ville testa igår och dra till USA med kontot för att fånga en regional. och idag fungerar ingenting. appen kopplar inte upp alls.

har du startat Fake GPS? Och sen bytt location innan du startar pokemon go... då brukar man undvika softban..sen laddade ja ner Bluestacks 2 häromveckan...springer runt i Venice Beach, grymt där
Citera
2016-08-15, 20:47
Medlem
Gregory.Houses avatar
Spelet krånglar för alla idag?
Citera
2016-08-15, 20:56
Medlem
Resanias avatar
Citat:
funkar för mig...

Soft bans har tidigare bara varit att man inte kan fånga pokemons / ta över gyms / få loot från pokestops. Detta har då gått att lösa genom och spamma ett pokestop om och om igen tills man får loot.

Det är möjligt att vågen av bans som kommit nu (många bottar och dylikt som blivit bannade) inte är perma bans men skulle tro att det är det.
Citera
2016-08-15, 22:55
Medlem
Vargfars avatar
Pikachu i början istället för dom tre andra som första pokemon Antar att det hära inte är en nyhet men najs https://www.youtube.com/watch?v=_jSQkacNbJE
Citera
2016-08-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Pikachu i början istället för dom tre andra som första pokemon Antar att det hära inte är en nyhet men najs https://www.youtube.com/watch?v=_jSQkacNbJE

Helt riktigt.
Citera
2016-08-15, 23:39
Medlem
spermy91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Värdeelöööst, hur kan man få jynx ut ett 10km ägg, inte ens hög CP <1000cp, duger inte till nåt, dessutom hade jag redan 5 sen innan... verkar vara helt omöjligt att få snorlax eller lapras i 10km ägg

fick lapras rätt tidigt, ca level 14 ifall jag minns rätt.
fick Snorlax på level 22
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in