2016-07-21, 13:27
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Man uppskattar idag att ca 30.000 personer dopar sig regelbundet i Sverige. Det kan säkerligen efter det finnas ett stort mörkertal.

Går man till ett gym. Hur många personer med "imponerande" fysik hittar man per gym? Absolut inte särskilt många alls.

Hur stor är då chansen att de som faktiskt har imponerande fysiker med största sannolikhet trycker i sig något extra? Väldigt stor skulle jag säga.

Större än att de med riktig grymma fysiker är rena och totalt pissar på de som trycker med av någon anledning har värdelösa fysiker.

ASS är inte en garanti för något.. Och man kan aldrig veta helt säkert. Men som sagt. Använder man sin hjärna så kommer man nog att komma fram till vad som är troligast.

Jag har själv byggt på mig rejält bra med massa. En del skulle nog garanterat tro att jag dopat mig. Saken är dock den att jag tränat seriöst i 10 år och innan dess 5 år halvseriöst, och innan det så idrottade jag i min barndom. Så sammanlagt 20 års bra kost och träning kanske.

Dock ser man snubbar som på bara några år kommer in och totalt pissar ner min fysik.

Kolla på hur lång tid folk har tränat. Är fysiken på gränsen så kan tiden ofta vara avslöjande. Ligger någon och pressar på sitt genetiska max efter några år så är det något som är lurt.

Jag tror på det här.

Det är mer vanligt än några vägrar förstå.

Varenda jävel som är grov är dopad. Nu när solen tittar fram så ser jag svullna ådriga testo armar överallt!
Citera
2016-07-21, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Problemet är att de som är relativt garanterat naturliga har inte i närheten av den look ens Greg O'Gallagher har. Jämför exempelvis med Jeff Caveilere, som tränat i säkert 15+ år eller mer.

https://i.ytimg.com/vi/kn1788YK_VY/hqdefault.jpg

Ser väldigt naturlig ut.

Greg:
https://i.ytimg.com/vi/fzxLSqyqbVY/maxresdefault.jpg

Ser ut som att hans muskler proppats till sprickningsgränsen med granit.
Fast grejen är ju att jeff caveilere inte tränar för att bygga stora muskler
Citera
2016-07-21, 13:48
Medlem
togapartys avatar
Citat:
Sett till gruppen 18–34-åriga män var livstidserfarenheten 1,4 procent och 0,9 procent hade använt AAS under det senaste året.
Statens folkhälsoinstitut, 2009

Nånting i stil med 1% alltså. Intressant eftersom jag ofta stött på aspirationen att vara "större och starkare än 99% av alla män".

Om alla män på AAS gymmar och 10% av alla män 18-34 gymmar så skulle var tionde ung man på gym gå på AAS.
Senast redigerad av togaparty 2016-07-21 kl. 13:53.
Citera
2016-07-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Jag tror på det här.

Det är mer vanligt än några vägrar förstå.

Varenda jävel som är grov är dopad. Nu när solen tittar fram så ser jag svullna ådriga testo armar överallt!

tror de flesta förstår att dopning är vanligt, men att varenda jävel med grova ådriga armar skulle ta testo är väl ändå inte möjligt.
fan t o m jag som inte är något gymfreak har rätt grova armar (44cm) och tjocka jävla ronnie coleman ådror. ådrig har jag alltid varit i och för sig, men volymen på armarna har jag fått träna mig till.
något testo har jag aldrig tagit, men en gång testade jag jungleware som tydligen skulle ha varit spetsat med något hormon, men det va många år sen.
Citera
2016-07-23, 12:56
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
tror de flesta förstår att dopning är vanligt, men att varenda jävel med grova ådriga armar skulle ta testo är väl ändå inte möjligt.
fan t o m jag som inte är något gymfreak har rätt grova armar (44cm) och tjocka jävla ronnie coleman ådror. ådrig har jag alltid varit i och för sig, men volymen på armarna har jag fått träna mig till.
något testo har jag aldrig tagit, men en gång testade jag jungleware som tydligen skulle ha varit spetsat med något hormon, men det va många år sen.

Nej du har rätt!

Jag kom på att jag brukar prata med en kille på gymmet som är en exakt kopia av Big Ramy! Till och med benen har exakt samma storlek och bullighet!

Eller? Sen vaknade killen ur sin dröm..
Citera
2016-07-23, 13:10
Medlem
Citat:
Nej du har rätt!

Jag kom på att jag brukar prata med en kille på gymmet som är en exakt kopia av Big Ramy! Till och med benen har exakt samma storlek och bullighet!

Eller? Sen vaknade killen ur sin dröm..

du pratar för mycket strunt.
Citera
2016-07-23, 14:07
Medlem
TJudges avatar
Citat:
du pratar för mycket strunt.

Säger killen som påstår att hans armar har lika feta ådror som Ronnie Coleman?

Men du är ren från doping? Gör inte dig dummare än vad du redan framstår som!
Citera
2016-07-23, 14:27
Medlem
Citat:
Säger killen som påstår att hans armar har lika feta ådror som Ronnie Coleman?

Men du är ren från doping? Gör inte dig dummare än vad du redan framstår som!

vad är det för konstigt med det? min pappa va lika ådrig, och samma sak med min bror. genetiskt vettu!!!!
förstår mig inte på folk som inte förstår att vi är olikt byggda. vissa av oss är ådriga till naturen, och andra är det inte.
Citera
2016-07-23, 14:33
Medlem
Citat:
vad är det för konstigt med det? min pappa va lika ådrig, och samma sak med min bror. genetiskt vettu!!!!
förstår mig inte på folk som inte förstår att vi är olikt byggda. vissa av oss är ådriga till naturen, och andra är det inte.

kan slänga upp en bild sen så du får se själv. använd image search så att du vet att jag inte tagit bilden från någon annan.
Citera
2016-07-23, 15:08
Medlem
TheRage har rätt. Vissa har naturligt mycket mer synliga kärl.

Jag har också runt 44 cm armar och man ser knappt några ådror alls på mig, mina föräldrar är likadana.
Citera
2016-07-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemptybox
TheRage har rätt. Vissa har naturligt mycket mer synliga kärl.

Jag har också runt 44 cm armar och man ser knappt några ådror alls på mig, mina föräldrar är likadana.

amen brother
äntligen någon som hajar att gener faktiskt spelar roll.
Citera
2016-07-23, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av togaparty
Statens folkhälsoinstitut, 2009

Nånting i stil med 1% alltså. Intressant eftersom jag ofta stött på aspirationen att vara "större och starkare än 99% av alla män".

Om alla män på AAS gymmar och 10% av alla män 18-34 gymmar så skulle var tionde ung man på gym gå på AAS.

Dock så tvivlar jag super starkt på denna statisk, lär vara mycket mer än 1,4% som tar aas. Mer troligt låter som iallafall 75% av tränade pojkar/män tar aas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in