2010-09-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
För mig är styrka minst lika intressant/relevant som massa.
Jag är på din sida i diskussionen kring doping Arne, men det du skrev ovan är ju faktiskt bara vad du tycker. I IFBB-toppen är styrka något som väldigt få faktiskt bryr sig om.

Jag behöver iofs styrka i min sport, men min kropp är långt mer utvecklad än de flesta andra i min ålder (i mina kretsar iaf), dock är det väldigt många som är starkare än mig (vad gäller styrkelyft), så det hänger inte alltid ihop.
Citera
2010-09-01, 19:10
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Om man kollar på en tynglyftares ben så är dom tämligen oslagbara, speciellt vad det gäller svepet, dessutom har dom en hypertrofi som motsvarar deras styrka.
Är man fet så får man ju också jävligt mycket större lår.
Citera
2010-09-01, 19:19
Medlem
Shirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ja man kan bli tillräckligt snygg för de flesta utan att kura, helt klart. Men det beror ju också på, ser man ut som en stolpe i ansiktet så kanske man får satsa på lite mer massa istället.

Som sagt, jag dömer ingen utav vad de stoppar i sig eller vad de har för ideal!
Har full förståelse för folk som vill kura men för mig är det uteslutet

EDIT: Gå in och kommentera mitt träningsschema i "träningschema-tråden" nu istället Bengtzz, så blir jag tacksam!
Citera
2010-09-01, 22:51
Medlem
rebekks avatar
Det jag menar med Alexei Lusenkov är att det är mer än bara AAS och diciplin, alltså, skulle han kunna bli "rippad" och stor utan AAS. Sen lika stor som på bilderna tror jag inte, men "rippad" och stor är ju alltid relativt beroende på vem som tänker.

Dock kan man ju diskutera killens längd, men det är ju självklart inte boven i dramat.
Citera
2010-09-01, 22:53
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Det jag menar med Alexei Lusenkov är att det är mer än bara AAS och diciplin, alltså, skulle han kunna bli "rippad" och stor utan AAS.
Det gäller ju alla som brukar AAS, inte bara han. Man blir inte monster på AAS, du skall också veta att han kör helt sjuka doser. Kai Greene kör på över 14 gram AAS om veckan, vilket är hälften av vad jag kör på ett helt år. Det krävs mycket disciplin att behålla ökningar man får av AAS.

Citat:
Sen lika stor som på bilderna tror jag inte, men "rippad" och stor är ju alltid relativt beroende på vem som tänker.
Tror... tror du bara? Eller menar du egentligen helt jävla säkler?

Citat:
Dock kan man ju diskutera killens längd, men det är ju självklart inte boven i dramat.
Han är nog ganska kort.
Citera
2010-09-01, 22:55
Bannlyst
Citat:
Det gäller ju alla som brukar AAS, inte bara han. Man blir inte monster på AAS, du skall också veta att han kör helt sjuka doser. Kai Greene kör på över 14 gram AAS om veckan, vilket är hälften av vad jag kör på ett helt år. Det krävs mycket disciplin att behålla ökningar man får av AAS.

Han är nog ganska kort.
Källa tack.
Citera
2010-09-01, 22:59
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Källa tack.
Jag litar på de jag har hört det av. 10g testo i veckan är inte ovanligt. Kai trycker tydligen 8 ampuller sustanon om dagen, förvånar mig inte alls när jag fick höra det.

Jag kan ju heller knappast ge dig en vetenskaplig artikel som styrker mitt påstående.

Men man är jävligt dum i huvudet om man inte fattar att skall man vara bäst i världen så måste man göra precis allt. lokalinjektioner av IGF, insulin timad, synthol. Finns även program för att förlänga muskelfascian.

https://www.flashback.org/sp25045719
Citera
2010-09-01, 23:09
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Jag litar på de jag har hört det av. 10g testo i veckan är inte ovanligt. Kai trycker tydligen 8 ampuller sustanon om dagen, förvånar mig inte alls när jag fick höra det.

Jag kan ju heller knappast ge dig en vetenskaplig artikel som styrker mitt påstående.

Men man är jävligt dum i huvudet om man inte fattar att skall man vara bäst i världen så måste man göra precis allt. lokalinjektioner av IGF, insulin timad, synthol. Finns även program för att förlänga muskelfascian.

https://www.flashback.org/sp25045719

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=94011&highlight=gear
http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=94022&highlight=gear

Två trådar om proffs och vad som jag tror stämmer ganska bra, kai ligger etta på listan, vilket inte förvånad mig.

Citat:
1) Kai Greene - of the current flock of top pros he is by far one of the worst especially when it comes to androgens. Of the guys competing in the Mr O he is on the highest amount of total test per week by a big margin.

2) Dennis Wolf - scared to eat a single carb meal without slin

3) Trey Brewer - not a pro, but basically added an extra gram of hormones into his stack every time he didnt place how he wanted. ended up learning the hard way that if you cant turn pro on 6 grams of gear, 20+ iu's of gh, etc you wont necessarily turn pro with 8 grams of gear, 25 iu's of gh...

4) Ronnie Coleman - slammed more parabolan than most people would believe, at times went to almost 40 iu's of gh, was a pig with slin, still wont stop using slin tren and 2+ grams of test even when he will never compete again

5) Silvio Samuel - not sure how current he is anymore after getting jaundice and frying his liver thanks to year long use of high dosed orals without any break

Men nu har denna tråd gått OT..
Citera
2010-09-01, 23:16
Medlem
rebekks avatar
Citat:

Han är nog ganska kort.

Ja, det jag försöker säga är att denna kille är en av dem få som som har monstergener, som kan bli stor utan AAS bruk. Jag tror att om denna kille skulle kört i 20 år ren, hårt, så tror jag majoriteten av dem "pålästa", skulle peka på honom och säga testo, insulin, tillväxt.

Japp jag T-R-O-R bara, för om man ska säga att man är säker på något här så måste man kunna backa upp påståendet med 21564 läkarstudier utförda av Einstein. Så istället för att behöva göra det så säger jag "tror", så får det stå för mig.

Sen så blir jag avskräckt av alla de som sitter och bestämmer (inte tror) att en viss kille går på AAS genom att enbart kolla på en bild tagen med en VGA-kamera i ett mörkt rum. Istället för att bli rankad som en sån idiot, så blir jag hellre rankad som en JAG-TROR-idiot.

Jo lite insnöat där av mig kanske. Det är bara något jag gått och tänkt på senaste tiden.

Ta t.ex. Lee Priests. Han är ju runt 1.60 cm lång och ser ut att ha mindre lår till vader och handbollar till biceps, men om vi ändrar lite. Säg att Lee blev 200 cm istället och växt exakt samma mängd som han har nu. Då skulle han ju se.. "mindre" ut, än innan? (Muskelmassa, inte längd)

Då skulle ju vara samma mängd muskler, men på ett större område, vilket ger illusionen om att t.ex. hans armar se ut att vara mindre.

Ren 30-sek-cykla-till-skolan-teori, så särskilt utvecklad - nej.
Senast redigerad av rebekk 2010-09-01 kl. 23:21.
Citera
2010-09-02, 09:37
Medlem
Shirts avatar
Citat:
4) Ronnie Coleman - slammed more parabolan than most people would believe, at times went to almost 40 iu's of gh, was a pig with slin, still wont stop using slin tren and 2+ grams of test even when he will never compete again

Varför?
Citera
2010-09-02, 10:09
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shirt
Varför?

Han gör många gästposeringar fortfarande så han måste behålla massa och form.
Citera
2010-09-02, 10:21
Medlem
RobbanColemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Han gör många gästposeringar fortfarande så han måste behålla massa och form.

2011 är året då Ronnie och Robban, kliver upp, var så säker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in