Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det gäller ju alla som brukar AAS, inte bara han. Man blir inte monster på AAS, du skall också veta att han kör helt sjuka doser. Kai Greene kör på över 14 gram AAS om veckan, vilket är hälften av vad jag kör på ett helt år. Det krävs mycket disciplin att behålla ökningar man får av AAS.
Tror... tror du bara? Eller menar du egentligen helt jävla säkler?
Han är nog ganska kort.
Ja, det jag försöker säga är att denna kille är en av dem få som som har monstergener, som kan bli stor utan AAS bruk. Jag tror att om denna kille skulle kört i 20 år ren, hårt, så tror jag majoriteten av dem "pålästa", skulle peka på honom och säga testo, insulin, tillväxt.
Japp jag T-R-O-R bara, för om man ska säga att man är säker på något här så måste man kunna backa upp påståendet med 21564 läkarstudier utförda av Einstein. Så istället för att behöva göra det så säger jag "tror", så får det stå för mig.
Sen så blir jag avskräckt av alla de som sitter och bestämmer (inte tror) att en viss kille går på AAS genom att enbart kolla på en bild tagen med en VGA-kamera i ett mörkt rum. Istället för att bli rankad som en sån idiot, så blir jag hellre rankad som en JAG-TROR-idiot.
Jo lite insnöat där av mig kanske. Det är bara något jag gått och tänkt på senaste tiden.
Ta t.ex. Lee Priests. Han är ju runt 1.60 cm lång och ser ut att ha mindre lår till vader och handbollar till biceps, men om vi ändrar lite. Säg att Lee blev 200 cm istället och växt exakt samma mängd som han har nu. Då skulle han ju se.. "mindre" ut, än innan? (Muskelmassa, inte längd)
Då skulle ju vara samma mängd muskler, men på ett större område, vilket ger illusionen om att t.ex. hans armar se ut att vara mindre.
Ren 30-sek-cykla-till-skolan-teori, så särskilt utvecklad - nej.