2009-08-08, 19:20
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaloopo
Tävlar man i bodybuilding så ser jag inte det som fusk att ta anabola då det är så utbrett.

Personligen kommer jag antagligen aldrig ta anabola då jag inte tycker fördelarna väger upp nackdelarna. Men att det är olagligt påverkar mitt beslut väldigt lite. Jag hade t ex aldrig fått för mig att testa heroin även om det var lagligt och socialt accepterat.

Frågan om det ska vara olagligt/lagligt beror på hur mycket man tycker samhället ska bestämma över oss. Ska man då även förbjuda folk köra skidor off-pist...

Ja och förbjud allt jävla idrotts lallande hur mycket kostar egentligen alla benbrott och knäskador som korpfotbollen och bandytönteriet orsakar varje år?
Om folk kunde bete sig som vuxna människor för att hålla hälsan och kroppen på en funktionell nivå genom att träna kondition och gymma utan att hålla på och springa efter bollar och skjuta en massa skit i röven så skulle det vara jättebra.
Jag är både seriös och full.
Citera
2009-08-08, 20:06
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Jag ser bara ingen anledning till att låta något så dekaden vara lagligt. Det tillför inget och skadar människor som inte kan hantera det.
Därför att dess illegala status ser till att kriminalisera personer som inte skadar andra utan bara sig själva. Och folk som har problem kan få det utan att riskera att förlora arbete och så vidare. Att ha allt olagligt är beviserligen det sämsta man kan göra för att förhindra tungt missbruk, sorgligt men sant.
Citera
2009-08-08, 20:10
Medlem
zodiakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ja och förbjud allt jävla idrotts lallande hur mycket kostar egentligen alla benbrott och knäskador som korpfotbollen och bandytönteriet orsakar varje år?
Om folk kunde bete sig som vuxna människor för att hålla hälsan och kroppen på en funktionell nivå genom att träna kondition och gymma utan att hålla på och springa efter bollar och skjuta en massa skit i röven så skulle det vara jättebra.
Jag är både seriös och full.

Alla dessa människor som inte kan hantera alkoholen...

Eller vad menade du?
Citera
2009-08-09, 15:22
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acidflower
Samma sak kan sägas om tobak och alkohol, dock är det ändå lagligt.

Here we go again....
Citera
2009-08-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Here we go again....
Ta det lugnt Arne du kan få behålla dina cigg och whiskey ingen som ska ta de ifrån dig.
Citera
2009-08-09, 15:42
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ta det lugnt Arne du kan få behålla dina cigg och whiskey ingen som ska ta de ifrån dig.

Ha ha ha! Har aldrig rökt i hela mitt liv och gillar inte whiskey heller... håller mig till öl sorry min vän...

Jag bara reagerade på det ständigt återkommande klassiska försöket med att dra in annan skit i debatten och förringa dopingen som mlm ofarlig...
Citera
2009-08-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ha ha ha! Har aldrig rökt i hela mitt liv och gillar inte whiskey heller... håller mig till öl sorry min vän...

Jag bara reagerade på det ständigt återkommande klassiska försöket med att dra in annan skit i debatten och förringa dopingen som mlm ofarlig...

Det är ju lagligt i UK, då kan det inte vara farligt.
Citera
2009-08-09, 16:01
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:

Ha ha ha! Varför emmigrerar inte våra kära förespråkare här till deras himmelrike UK? Vad väntar ni på??? Det är säkert både billigare där samt som sagt heeeeelt ofarligt!
Citera
2009-08-09, 16:03
Medlem
Citat:

Precis som att öl skulle vara så mycket bättre. Precis skit som du sa.
Citera
2009-08-09, 16:21
Medlem
Woohoos avatar
Citat:

Vad är lagligt i UK?
Citera
2009-08-09, 16:22
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Precis som att öl skulle vara så mycket bättre. Precis skit som du sa.

Dricker tyvärr även öl i ytterst moderata mängder...
Akta så du inte får i dig jästa äpplen de är också farliga, innehåller alkohol....
Sedan är det viss skillnad på att bruka och missbruka... Tvivlar lite på att dopingförhärligarna här tar medicinska doser och framför allt tar dessa för att bota något patologiskt sjukdomstillstånd.... det är ju viss skillnad i och bruka och missbruka....
Citera
2009-08-09, 16:37
Medlem
Citat:
Dricker tyvärr även öl i ytterst moderata mängder...
Akta så du inte får i dig jästa äpplen de är också farliga, innehåller alkohol....
Sedan är det viss skillnad på att bruka och missbruka... Tvivlar lite på att dopingförhärligarna här tar medicinska doser och framför allt tar dessa för att bota något patologiskt sjukdomstillstånd.... det är ju viss skillnad i och bruka och missbruka....
Precis som du säger skillnad på att bruka och missbruka, då innebär ju att även steroider går att använda säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in