Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag har faktiskt aldrig varit ute på en dejtingsida (vare sig relationsdejtingsidor eller sexdejtingsidor). Men jag vet att det finns sexdejtingsidor och relationsdejtingsidor. Kvinnor som bara vill ha sex kan lika gärna söka sig till en sexdejtingsida. Söker sig kvinnor till en relationsdejtingsida (så som som Den glada Pannkakan och liknande sidor), så är det mycket troligare att de söker en relation. Enkel logik.
Eller så vill man av någon anledning inte gå in på rena knullsidor.
Kanske pga fördomar.
Kanske för att man ser sig som bättre än klientelet man pga sina fördomar antar besöker knullsidor.
Kanske för att man är rädd för att gå in på knullsidor för att det ska vara lite föööör grovt och pang på.
Kanske för att man fått för sig att på knullsidor finns bara det absoluta bottenskrapet av män.
Det var bara några anledningar. Det finns garanterat fler.
Du som aldrig ens varit inne på en dejtingsida kanske gör ett fel som tror dig veta vad som rör sig i huvudet på dem som befinner sig där.
Jag får för mig att du utgår ifrån dig själv och hur
du skulle resonera.
Citat:
Så du har inte frågat kvinnorna på Den Glada Pannkakan? Du bara gissar att de är där bara för sex? Ologiskt enligt mig, då de i sådana fall kan söka sig till de sexdejtingsidor som finns.
Du feltolkar information jag ger dig.
Jag har inte träffat någon från pannkakan.
Jag har pratat med ett flertal.