2016-07-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Som framgått är jag inte hemmastadd i hur detta med personlig marknadsföring fungerar så kan nån förklara för mig varför hon fortfarande taggar inlägg med #nouw, #vimedbarn och liknande?

För att hon är pantad, vad än henne nya kille "bananen" tycks hävda!
Citera
2016-07-01, 19:57
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
OnT

Verkar som en del av hennes vänner inte är så bra vänner som hon tror enligt hemliga Facebook gruppen 🙄

Får man be om en skärmdump?
Citera
2016-07-01, 21:45
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativa
Å DÄR kom svaret på min fråga tidigare: NÄR kommer du att avslöja din agenda med att skriva i denna tråden?

Min magkänsla svek mig inte denna gången heller!

You and me both.

Citat:
Ursprungligen postat av Alternativa
ONT: Själv håller jag koll i många Fbsidor där olika saker säljs. Undrar om ni andra också gör det? Jag kollar inte bara efter hennes namn utan har samlat på mig lite gamla annonser och text som jag kan jämföra med bland annonser som läggs upp som verkar skumt.

Bra tänkt! Nej, jag gör det i alla fall inte, senaste jag gjorde var att filosofera över varför CH:s obefintliga roomie har ett telefonabonnemang som ägs av ett inaktivt företag ägd av någon helt annan. Dead end, men fortfarande kul.

Nu är jag som sagt tillbaka och skall uppdatera mig igen, men du gör ett bra jobb! Nice!
Citera
2016-07-01, 22:00
Medlem
Tänkte bara tipsa om instagramkontot

catrin_hedlund_bedragerskan
Citera
2016-07-01, 22:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
...senaste jag gjorde var att filosofera över varför CH:s obefintliga roomie har ett telefonabonnemang som ägs av ett inaktivt företag ägd av någon helt annan. Dead end, men fortfarande kul.
...
Får erkänna att inte heller jag dragit mer i tåtarna kring roomien, det är sommar... den här farsen kommer nog knappast att upphöra särskilt snabbt. Vi hinner.

Jag tror vår fruktälskande vän hoppas på en Banana Surprise men jag gissar mer på en Banana Split och flugor i trumpeten. Ser fram mot att läsa kommande vansinniga alster på sociala medier; förhoppningsvis taggade med sådant som #bigbanana #nobrains #sucker #ticketsforsale. Bifoga gärna bilder

Btw: finns det nån internetkatalog med kontaktinformation för Skype? Jag skulle aldrig listat ut hur man ringde bedragerskan, han måtte vara helt desperat efter ett dopp.
Citera
2016-07-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister

Btw: finns det nån internetkatalog med kontaktinformation för Skype? Jag skulle aldrig listat ut hur man ringde bedragerskan, han måtte vara helt desperat efter ett dopp.

Jag sökte på hennes namn och fick upp ett tiotal bland kontakter
Citera
2016-07-02, 00:16
Medlem
LaPearls avatar
Ikväll ska hon ut och festa med mostern. Borde hon inte betala av till fogden istället?
Citera
2016-07-02, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Ikväll ska hon ut och festa med mostern. Borde hon inte betala av till fogden istället?
Du missar den lilla detaljen att CH blir ju ALLTID bjuden😂
Vilka vänner hon har! Varför har inte jag sån tur 😜
Citera
2016-07-02, 10:23
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Du missar den lilla detaljen att CH blir ju ALLTID bjuden😂
Vilka vänner hon har! Varför har inte jag sån tur 😜
Hon umgås ju bara med sin familj, verkar sakna vänner.
Citera
2016-07-02, 11:44
Medlem
Nu har hon tagit bladet från munnen angående Kelians pappa. Svammel och lögner som vanligt. På ett ställe skriver hon att hon blev glad att pappan var J eftersom dom alltid haft bra kontakt sen skriver hon att familjerätten gav henne hans nummer så hon skulle kunna ringa honom. Om dom hade bra kontakt och var gamla vänner varför behövde hon då hans nummer? Det borde hon väl haft själv?
Citera
2016-07-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Hon umgås ju bara med sin familj, verkar sakna vänner.

Jag vet vem kvinnan är. Borde inte ha blivit förvånad men blev chockad när jag såg att de hänger. Otrevligt socialfall.
Citera
2016-07-02, 16:02
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwanz
Jag vet vem kvinnan är. Borde inte ha blivit förvånad men blev chockad när jag såg att de hänger. Otrevligt socialfall.
CH eller mostern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in