2016-09-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Att Catrin är på semester har jag förstått men var är hon? Och med vem?

Nån cool kille vid namn Joa Kim Boman Mannen som dag som natt ständigt bär glasögon...Lite off topic kanske men fruktansvärt irriterande

Men Catarina Hedlund (du som läser detta från Sopot, o som stör ihjäl dig när nån stavar ditt kriminella namn fel) Känns det bra när det krisar till sig i sverige, självförvållat i o f sig, o bara dra en sunkbiljett till Polen?
Jag minns i a f när jag hade en skuld till Kronolle på dryga 3000...asså Catarina, jag höll på o dö o kände som att världen gick under...Men du bara flashar på som inget har hänt?

Ja ja Catarina...Hoppas du hinner hem o inte tar fel plan (såg att du höll på att hamna i Turkiet)...Du ska väl snart iväg o resa med din blivande 6-åring!!!
Citera
2016-09-07, 15:10
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Tack!

Kan du se hennes insta? När jag försökt kolla via imgrum.net de senaste dagarna har det sett ut som att hon haft kontot låst (sådär som hon alltid har det på natten) hela tiden.

Jag kan se den, jag har själv det inte så jag google-sökte bara på hennes namn och klickar mig vidare.

Edit. jag kunde se den, nu är den blockerad.
Citera
2016-09-07, 15:15
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Nån cool kille vid namn Joa Kim Boman Mannen som dag som natt ständigt bär glasögon...Lite off topic kanske men fruktansvärt irriterande

Men Catarina Hedlund (du som läser detta från Sopot, o som stör ihjäl dig när nån stavar ditt kriminella namn fel) Känns det bra när det krisar till sig i sverige, självförvållat i o f sig, o bara dra en sunkbiljett till Polen?
Jag minns i a f när jag hade en skuld till Kronolle på dryga 3000...asså Catarina, jag höll på o dö o kände som att världen gick under...Men du bara flashar på som inget har hänt?

Ja ja Catarina...Hoppas du hinner hem o inte tar fel plan (såg att du höll på att hamna i Turkiet)...Du ska väl snart iväg o resa med din blivande 6-åring!!!

Hahaha, kollade hans insta (josch3n) och du har fan helt rätt om glasögonen...

Verkar som om Cattis har prenumeration på detta flöde då hon är snabb att blockera sin insta när vi är där och kikar...
Citera
2016-09-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Och nej, CH säljer förmodligen inte sex, det behövs inte om man kan bedra folk på tiotusentals kronor. Vad fan har ens sexarbete med detta att göra? Är det ett finare sätt för vissa att få säga "hora!" som någon annan sur tolvåring...?

Jag spekulerade i detta, med betoning på spekulera, men det var inte för att peka finger, utan för att jag tycker att Catrins personlighet(sstörning) i kombination med de där bilderna från tråkiga hotellrum pekade åt det hållet. Alltså inte att hon försörjer sig på det men att hon genom sin insta och blogg får en del kontakter, och att hon emellanåt kan dra in en extra tusenlapp eller två på detta sätt. Just det att hon inte bryr sig om risker eller socialt anseende och att hon är så beroende både av pengar och uppmärksamhet får mig att tänka så.

Det skulle även delvis förklara varför hon upprätthåller blog och insta till varje pris, även när det blåser som allra värst.

(OBS! jag är väldigt hemmakär och bor inte gärna på hotell, särskilt såna där små cellskräcksrum med astråkig inredning och treglasfönster. Tycker folk i allmänhet verkligen att det är "vardagslyx?". Frukosten kan jag förstå men rummen? För i så fall tar jag tillbaka detta resonemang som, som ni hör ändå är grundlöst. Och OBS! har en svensk feministisk liberal syn på sexarbete, där Catrin snarast skulle ses som offer, så detta är absolut inte för att dra ner hennes anseende (kan det sjunka djupare?) utan bara spekulationer om hennes inkomst. Som ni är jag helt säker på att hon fortfarande bedrar folk på sitt sedvanliga sätt och det är där och möjligtvis genom soc som de flesta pengarna kommer in.)

BTW Grymt bra sammanställning vonDunajewskan, önskar att du var i alla trådar och styrde upp!
BTW2 Grymt jobb alla som lägger ner jobb på att anmäla och tipsa.
Citera
2016-09-07, 16:14
Medlem
http://sv.tinypic.com/r/110hqpy/9

http://sv.tinypic.com/r/2uikcy8/9

http://sv.tinypic.com/r/21bvp8j/9

Skärmdumpar ur lokal Järna grupp på Facebook om Catrin

LT journalisten hälsar förresten att det kommer en ny artikel om Carita ikväll.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2016-09-07 kl. 16:19.
Citera
2016-09-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen
Jag spekulerade i detta, med betoning på spekulera, men det var inte för att peka finger, utan för att jag tycker att Catrins personlighet(sstörning) i kombination med de där bilderna från tråkiga hotellrum pekade åt det hållet. Alltså inte att hon försörjer sig på det men att hon genom sin insta och blogg får en del kontakter, och att hon emellanåt kan dra in en extra tusenlapp eller två på detta sätt. Just det att hon inte bryr sig om risker eller socialt anseende och att hon är så beroende både av pengar och uppmärksamhet får mig att tänka så.

Det skulle även delvis förklara varför hon upprätthåller blog och insta till varje pris, även när det blåser som allra värst.

(OBS! jag är väldigt hemmakär och bor inte gärna på hotell, särskilt såna där små cellskräcksrum med astråkig inredning och treglasfönster. Tycker folk i allmänhet verkligen att det är "vardagslyx?". Frukosten kan jag förstå men rummen? För i så fall tar jag tillbaka detta resonemang som, som ni hör ändå är grundlöst. Och OBS! har en svensk feministisk liberal syn på sexarbete, där Catrin snarast skulle ses som offer, så detta är absolut inte för att dra ner hennes anseende (kan det sjunka djupare?) utan bara spekulationer om hennes inkomst. Som ni är jag helt säker på att hon fortfarande bedrar folk på sitt sedvanliga sätt och det är där och möjligtvis genom soc som de flesta pengarna kommer in.)

BTW Grymt bra sammanställning vonDunajewskan, önskar att du var i alla trådar och styrde upp!
BTW2 Grymt jobb alla som lägger ner jobb på att anmäla och tipsa.

Jag är (precis som många andra) väldigt imponerade av alla flashbackare i den här tråden!

Är också stolt över att vi har lyckats skapa en så otypisk flashbacktråd. Vi är mestadels on topic, vi jobbar med någon typ av pressetik (mycket tack vare vonDunajewskan), de få gånger någon hänfallit åt rasism har tråden i stort ignorerat det, vi lyckas "gräva" fram riktiga fakta osv osv.

Och till och med när det spekuleras i om personen tråden handlar om skulle sälja sex så görs det på ett sakligt, sansat och seriöst sätt!

Hatten av för dig, SistPaBollen!
Citera
2016-09-07, 16:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Min teori: hon betalar inte sina räkningar.

Om man inte betalar hyra, el, internet osv så kan man leva ganska bra även på ganska få bedrägerier.
Men hur skulle det fungera? Nu känner jag mig mer korkad än vanligt är jag rädd
Då borde hon väl ha blivit vräkt? Bredbandet avstängt etc etc?
Citera
2016-09-07, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men hur skulle det fungera? Nu känner jag mig mer korkad än vanligt är jag rädd
Då borde hon väl ha blivit vräkt? Bredbandet avstängt etc etc?

Hon har ju blivit vräkt tidigare, har man barn får man väl en lägenhet på nåt vänster ändå
Citera
2016-09-07, 16:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hon har ju blivit vräkt tidigare, har man barn får man väl en lägenhet på nåt vänster ändå
Akelius äger väl fastigheten, de ägnar sig knappast åt välgörenhet så nån måste väl betala? Soc?
Citera
2016-09-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Akelius äger väl fastigheten, de ägnar sig knappast åt välgörenhet så nån måste väl betala? Soc?

Mycket möjligt.

Detta LSS företag har även många lägenheter de hyr av Akelius i samma område, så soc kan säkert ha tillgång till lägenheter där med.

http://www.jatc.se
Citera
2016-09-07, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans

Begår man bedrägeri så borde all form av stöd från landsting, kommun etc upphöra helt så att idioterna lär sig. Inte fan ska våra skattepengar betala för en kriminells boende och uppehälle???????
Citera
2016-09-07, 16:56
Medlem
http://tinypic.com/r/2cxgsy9/9

http://tinypic.com/r/1znwdow/9

Nya alster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem