Citat:
Ursprungligen postat av
vonDunajewskan
Och nej, CH säljer förmodligen inte sex, det behövs inte om man kan bedra folk på tiotusentals kronor. Vad fan har ens sexarbete med detta att göra? Är det ett finare sätt för vissa att få säga "hora!" som någon annan sur tolvåring...?
Jag spekulerade i detta, med betoning på spekulera, men det var inte för att peka finger, utan för att jag tycker att Catrins personlighet(sstörning) i kombination med de där bilderna från tråkiga hotellrum pekade åt det hållet. Alltså inte att hon försörjer sig på det men att hon genom sin insta och blogg får en del kontakter, och att hon emellanåt kan dra in en extra tusenlapp eller två på detta sätt. Just det att hon inte bryr sig om risker eller socialt anseende och att hon är så beroende både av pengar och uppmärksamhet får mig att tänka så.
Det skulle även delvis förklara varför hon upprätthåller blog och insta till varje pris, även när det blåser som allra värst.
(OBS! jag är väldigt hemmakär och bor inte gärna på hotell, särskilt såna där små cellskräcksrum med astråkig inredning och treglasfönster. Tycker folk i allmänhet verkligen att det är "vardagslyx?". Frukosten kan jag förstå men rummen? För i så fall tar jag tillbaka detta resonemang som, som ni hör ändå är grundlöst. Och OBS! har en svensk feministisk liberal syn på sexarbete, där Catrin snarast skulle ses som offer, så detta är absolut inte för att dra ner hennes anseende (kan det sjunka djupare?) utan bara spekulationer om hennes inkomst. Som ni är jag helt säker på att hon fortfarande bedrar folk på sitt sedvanliga sätt och det är där och möjligtvis genom soc som de flesta pengarna kommer in.)
BTW Grymt bra sammanställning vonDunajewskan, önskar att du var i alla trådar och styrde upp!
BTW2 Grymt jobb alla som lägger ner jobb på att anmäla och tipsa.