2016-07-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Nu har hon tagit bladet från munnen angående Kelians pappa.
Ja, hehe. Hon är ju rätt kass på att ljuga, men kör hårt ändå. Jag får för mig att hon tror ganska mycket själv på sina lögner och det i sig blir övertygande i somliga fall, men inte i detta fall då det redan är känt hur det har gått till.
Och offerkoftan är på som vanligt. Hur skulle hon kunna komma ihåg att hon visst hade legat med inte bara en utan två snubbar för tre månader sedan?!?!(? eller mindre?). Vem som helst kan ju glömma en sådan sak. Och vem som helst skulle gå till pressen om man så mycket som misstänkte att man var på smällen med en kändis, eller hur?! Det måste ju även D förstå.

Så istället för en ursäkt får D ett tjuvnyp. Men denna gången inlindat så det blir svårt att beslå Catrin med lögn:
Citat:
Många säger att D är med i en Facebookgrupp där han skriver en massa saker om mig.
Verkligen troligt att han är/gör.
Citera
2016-07-02, 23:15
Medlem
LaPearls avatar
Läste att det var någon som hade lite koll i köp- och säljgrupperna på FB. Hittat något misstänkt?
Citera
2016-07-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwanz
Jag vet vem kvinnan är. Borde inte ha blivit förvånad men blev chockad när jag såg att de hänger. Otrevligt socialfall.

Är det hon som jobbar på K1 dagis??
Citera
2016-07-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111bombastic

Känns som om man kan läsa det mellan raderna... Både K1 och K2 går väl där?
Citera
2016-07-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Läste att det var någon som hade lite koll i köp- och säljgrupperna på FB. Hittat något misstänkt?

Nej, inget som verkar vara hon iaf.
Däremot hittade jag och avslöjade en som "roat" sig med att lura folk på postfriska frimärken billigt men han drog snabbt som en avlöning och många hörde av sig och tackade för de var nära att föra över pengar. Den här har tydligen tjänat en hel del på sina frimärken som aldrig kommer trots förskottsbetalning så snart får vi kanske se en ny tråd.

En sak som inte många tänker på som är intresserade av att köpa saker av "falska" försäljare på FB är att om man klickar upp deras sida så kan man läsa originalnamnet i adresslänken. Och om det inte stämmer med "säljarens" namn så bör man nog dra öronen åt sig.

Det är en sak att varna för redan begångna brott, som det görs här tex, men ibland saknar jag lite tips och råd på HUR man kan skydda sig INNAN man blir lurad.

För egen del; Jag betalar aldrig någonting i förväg till någon som är obekant. Jag har handlat av en del på nätet men bara om jag kan på något sätt se att de är seriösa. Har fungerat bra hittills.
Citera
2016-07-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111bombastic

Vad jag förstått så jobbar inte denna släkting. Det är ju samma person Catrin skrev ett hatfullt inlägg om "släkten är värst" att hon levde på soc eller sina män.
Citera
2016-07-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Vad jag förstått så jobbar inte denna släkting. Det är ju samma person Catrin skrev ett hatfullt inlägg om "släkten är värst" att hon levde på soc eller sina män.

Nej det är Catrins "BFF" Madde som jobbar på båda sönernas dagis (samma dagis då)

Släktingen har inte med deras dagis att göra.
Citera
2016-07-05, 19:27
Medlem
Så här sa mostern om Catrin för några veckor sen. Nu är allt förlåtet. 🙈

http://sv.tinypic.com/r/2v1p4zb/9
Citera
2016-07-05, 19:33
Medlem
En till där moster (mammans kusin eller vad hon nu är) beskriver sitt hat mot Catrin.

http://sv.tinypic.com/r/29gmk3c/9
Citera
2016-07-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
En till där moster (mammans kusin eller vad hon nu är) beskriver sitt hat mot Catrin.

http://sv.tinypic.com/r/29gmk3c/9

Bara för att göra nånting klart. M är inte hennes moster. Det är Cs mammas kusin.

Eftersom C har ganska många mostrar tyckte jag att det var vettigt att dra upp.
Citera
2016-07-05, 22:51
Medlem
Är det någon som har kollat med Nelly.com vad dom har för koppling till mytomanbedragerskan?

Hon har brajjtaggat dom flera gånget på sista tiden.
Citera
2016-07-06, 19:19
Medlem
Nytt samarbete med safekids.se?
Postar och taggar nåt armband på instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in