2016-06-30, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SistPaBollen
Nu vill jag vittna:
Jag har läst på flashback av och till i många år, och lagt många många timmar i synnerhet i denna del av forumet. Jag har aldrig orkat skaffa en användare för jag har inte haft behov av att posta nåt. Men den här tråden och människan den handlar om fascinerar mig mer än någon annan hittills. Det är svårt att sätta fingret på det men Catrin verkar bara vara så... bortanför allt jag stött på.

Ja, du är verkligen sist på bollen

Tyvärr verkar tråden tappa lite driv nu, men vår kära CH har ju börjat blogga lite mera om vad hon har gjort och hennes besök hos frivården, så lite matnyttigt kan nog komma att flyta upp.

Välkommen hit!
Citera
2016-06-30, 21:47
Medlem
Jag är helt bombsäker på att jag hört talas om att CH's ungar varit med i en blöjreklam. Tror det var Pampers. Fick rena chocken nu ikväll när jag kollade på tv. Upp kommer reklamen och jag bara gapar.... Visst farao är det K2 som sätter sin fot på K1's ansikte...i reklamen som rullar nu! 😱
Citera
2016-06-30, 21:52
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Jag är helt bombsäker på att jag hört talas om att CH's ungar varit med i en blöjreklam. Tror det var Pampers. Fick rena chocken nu ikväll när jag kollade på tv. Upp kommer reklamen och jag bara gapar.... Visst farao är det K2 som sätter sin fot på K1's ansikte...i reklamen som rullar nu! 😱
Om du menar den här så är det nog läge att skaffa glasögon. https://www.youtube.com/watch?v=ligEupIQ6ms
Citera
2016-06-30, 21:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Ja, du är verkligen sist på bollen

Tyvärr verkar tråden tappa lite driv nu, men vår kära CH har ju börjat blogga lite mera om vad hon har gjort och hennes besök hos frivården, så lite matnyttigt kan nog komma att flyta upp.

Välkommen hit!
Men det är nog bara naturligt att tråden tappat lite fart. Inledningsvis var det många insatta skribenter som avbördade sig kunskap, det blev en rättegång med all vidhängande info som skulle dissemineras etc. Sen var det uppdämda behovet klart och sommaren rullade in, tråden gick ner på lite sparlåga.

Själv är jag nöjd med att tråden tickar, förr eller senare skiter ju nån i det blå skåpet igen, och jag tror det är nyttigt med en påminnelse till CH om att vi håller ögonen på henne.

För att säkerställa att även övriga instanser inte helt går i ide till augusti funderar jag på att förhöra mig om huruvida frivården är medvetna om Musse-resan och ok med den. Kolla så att Skatteverket är införstått med att hon påstås jobba och tjäna skatt, kanske fråga om hennes arbetsgivare har godkända kassasystem. Är jag elak om jag tänker så?
Citera
2016-06-30, 22:18
Medlem
LaPearls avatar
Tänker på barnen. Ingen härinne som gjort orosanmälan till soc? Jag menar att man kan läsa i tråden om våldsamma män och om hur CH nattar barnen och går ut och festar. Dessutom har det diskuterats om huruvida CH lider av Munchausen..
Citera
2016-07-01, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Tänker på barnen. Ingen härinne som gjort orosanmälan till soc? Jag menar att man kan läsa i tråden om våldsamma män och om hur CH nattar barnen och går ut och festar. Dessutom har det diskuterats om huruvida CH lider av Munchausen..

Jag har. Och jag vet att några andra har gjort det. Därför tror jag att soc redan är inne i bilden men att det är något Catrin inte skriver om. Det passar liksom inte in i hennes bild som "hårt arbetande ensamstående"..
Citera
2016-07-01, 12:33
Medlem
c-d af ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Catrin gör framsteg hos kriminalvården

https://catrinhedlunddotcom.files.wo...8165.jpg?w=640
Någon undrade hur dessa test är utformade.

Jag har själv gått på program hos frivården. Dömd för: smuggling, dopingbrott, narkotikabrott och förberedelse till grovt narkotikabrott.

Dessa tester är oerhört enkla att manipulera då de är oerhört subjektiva. De bygger på vad den dömde personen berättar, samt till viss del tidigare brottshistorik.

Så givetvis kan CH få frivården att tro att återfallsrisken är låg ifall hon framhåller att hon ångrar sig, vill göra rätt för sig, har gjort upp en betalningsplan, brutit med kriminellt umgänge. Börjat få ordning på den egna ekonomin m.m.
Det är helt enkelt ett frågetest, som sedan personalen på frivården gör sin tolkning utifrån.
Citera
2016-07-01, 17:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Som framgått är jag inte hemmastadd i hur detta med personlig marknadsföring fungerar så kan nån förklara för mig varför hon fortfarande taggar inlägg med #nouw, #vimedbarn och liknande?
Citera
2016-07-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Som framgått är jag inte hemmastadd i hur detta med personlig marknadsföring fungerar så kan nån förklara för mig varför hon fortfarande taggar inlägg med #nouw, #vimedbarn och liknande?

Hon tror att ju fler taggar desto fler människor kommer vilja se hennes (o)intressanta instagram. 😇🙈
Citera
2016-07-01, 18:17
Medlem
Citat från Catrin:
"Just då var det de.. Man har ju inte så hela livet.. Och nästa rättegång? Ingen aning vad du pratar om iom att jag inte ens finns i misstankeregistret.. Just sayin"

😂😂 tror hon att folk låter sig luras och att det inte pågår nya utredningar. Hon finns ju inte ens i "misstankeregistret"
Citera
2016-07-01, 18:26
Medlem
Men, hennes dansmoves är ju nästan lika slipade som hennes basketskott 😂 Haha

Nej nu måste jag tag i fredagsstäden och sluta skratta åt catrins instagram
Citera
2016-07-01, 18:32
Medlem
OnT

Verkar som en del av hennes vänner inte är så bra vänner som hon tror enligt hemliga Facebook gruppen 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in