Citat:

Ursprungligen postat av 
Lurkarn

Ja, du är verkligen sist på bollen 

Tyvärr verkar tråden tappa lite driv nu, men vår kära CH har ju börjat blogga lite mera om vad hon har gjort och hennes besök hos frivården, så lite matnyttigt kan nog komma att flyta upp.
Välkommen hit!

Men det är nog bara naturligt att tråden tappat lite fart. Inledningsvis var det många insatta skribenter som avbördade sig kunskap, det blev en rättegång med all vidhängande info som skulle dissemineras etc. Sen var det uppdämda behovet klart och sommaren rullade in, tråden gick ner på lite sparlåga. 
Själv är jag nöjd med att tråden tickar, förr eller senare skiter ju nån i det blå skåpet igen, och jag tror det är nyttigt med en påminnelse till CH om att vi håller ögonen på henne.
För att säkerställa att även övriga instanser inte helt går i ide till augusti funderar jag på att förhöra mig om huruvida frivården är medvetna om Musse-resan och ok med den. Kolla så att Skatteverket är införstått med att hon påstås jobba och tjäna skatt, kanske fråga om hennes arbetsgivare har godkända kassasystem. Är jag elak om jag tänker så?