Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Nej det vill jag verkligen inte!
Eriksson sitter bra där han sitter och där skall han förbli livet ut.
En sådan person skall inte vara ute i frihet bland andra människor.
Jag kan inte låta bli att dra en jämförelse med sexualsadisten och förre polischefen Göran Lindberg som förstört så många unga tjejers liv med organiserade sadistiska "gangbangs" med 50+ gubbar och kärringar i hela landet som fick förlusta sej med trasiga flickor under några timmar per tillfälle- hur länge satt han? Har ni sett några uppföljande reportage om hur han klarar frigången? En sexualsadist blir inte "botad" och har man så mäktiga vänner som G.L så är förstås allting redan som det var innan han åkte dit. Jag vet inte - vem tycker ni är värst - Göran eller Sten-Erik?
Sexualsadister blir aldrig för gamla - när inte kuken funkar använder de verktyg för att plåga sina offer.