2016-06-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Välkommen till Kronos2 mannen!

Vad spelar du för något?

Tack! Spelar Druid, ska nog satsa på att försöka tanka, kör alliance!
Själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Knuutby
Det räcker med att skriva /reload för att questie ska uppdatera. Ingen mening med att logga ut

Ah najs ju, tack

Har redan sagt det men tål att upprepas efter ännu mer spelande. Det jag gillar mest med kronos hittills är allt folk, verkligen ALLA är hur snälla som helst, redan skapat flera vänner. Inte en enda oskön spelare hittils har jag kommit i kontakt med. Hoppas det fortsätter så!
Citera
2016-06-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Själv?

Ah najs ju, tack

Har redan sagt det men tål att upprepas efter ännu mer spelande. Det jag gillar mest med kronos hittills är allt folk, verkligen ALLA är hur snälla som helst, redan skapat flera vänner. Inte en enda oskön spelare hittils har jag kommit i kontakt med. Hoppas det fortsätter så!

Håller med dig helt och hållet. Kör night elf druid heter "morione" och älskar heala i instanser. Solo mest cat/bear annars healer dock bara kört DM några gånger änsålänge är lvl 22 snart 23.

Peace
Citera
2016-06-25, 15:32
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Själv?

Ah najs ju, tack

UD Lock här

Ett tips om absolut vill tanka är att du kör warrior då väldigt få tillåter druids att köra tank i raids.
Men i 5mans är det nog inga problem!
Citera
2016-06-28, 16:21
Medlem
Någon som vill hänga på den nystartade servern Stonetalon 2.4.3?

TBC
1x rates (alla börjar från level 1)
PvE (dvs. world pvp är icke-existerande)
Peak på 800spelare, runt 300-400 i snitt
Ingen Pay2win

Om det finns intresse här så tänkte jag ge det en chans. Mindre sugen ifall jag blir ensam.

Föredrar Horde
Citera
2016-06-28, 17:28
Medlem
orebrostadschefs avatar
Jag lirar gnome mage på kronos2 och nickar Lorand. Precis börjat och är level 9 änsålänge. Levlar i Teldrassil dock och ska fortsätta med alla night elf landskap så jag får nightsabern!
Skriv gärna ingame så kanske vi kan lira tillsammans, tråkigt att behöva lira själv.
Citera
2016-06-30, 22:50
Medlem
Jag har valt engineering och mining. Jag undrar om de finns någon inställning eller addon som visar exakt vart jag kan finna mining och använda det? skinning är enkelt du dödar ditt monster skinnar går upp i lvl. Är snart lvl 12 och bara 6-7 i mining skills :/ svårta att hitta ställen att använda mining på. Skulle vilja se på mappen vart de finns någonstans. Någons om vet?

MvH
Citera
2016-07-01, 03:26
Medlem
aamidalas avatar
Är det någon som spelar Warmane på servern Lordareon?

Jag är för tillfället level 34 Mage horde med framtidsplanen att gå seriöst både PVE som PVP. Ifall ni spelar och kan tänka er levla tillsammans med mig eller bara hänga runt kan dra iväg ett pm här på flashback!
Citera
2016-07-01, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
Jag har valt engineering och mining. Jag undrar om de finns någon inställning eller addon som visar exakt vart jag kan finna mining och använda det? skinning är enkelt du dödar ditt monster skinnar går upp i lvl. Är snart lvl 12 och bara 6-7 i mining skills :/ svårta att hitta ställen att använda mining på. Skulle vilja se på mappen vart de finns någonstans. Någons om vet?

MvH

Getherer har TYP den funktionen.
Grejen är den att du måste först mina en node så sparas den på din karta.
Citera
2016-07-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121

MvH

Kanske är självklart för de flesta men du har klickat i "Find mining nodes" eller vad den heter, så att du ser miningspots på minimappen,va? Vet inte om det görs automatiskt under vanilla.
Citera
2016-07-01, 16:46
Medlem
Kan inte bestämma om jag ska börja lira på Warmane (WoTLK) eller inte. Har mycket tid att slösa, men vet inte på vad. Ge lite tips på vad jag kan spela. WoW eller annat.
Tack.
Citera
2016-07-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBeast
Kan inte bestämma om jag ska börja lira på Warmane (WoTLK) eller inte. Har mycket tid att slösa, men vet inte på vad. Ge lite tips på vad jag kan spela. WoW eller annat.
Tack.

Ska du lira så tycker jag du ska satsa på K2, helt ärligt.

Vanilla är sjukt kul om man har MYCKET tid att slösa bort på spelet.
Tid = du kan göra din char op men engineering, diverse consumables osv så du kan äga dom flesta.
Dom enda som är ett hot är dom som har lika mycket tid att slösa och därav sitter på samma mojänger från engi och ett lika oändligt förråd med FAPs
Citera
2016-07-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Ska du lira så tycker jag du ska satsa på K2, helt ärligt.

Vanilla är sjukt kul om man har MYCKET tid att slösa bort på spelet.
Tid = du kan göra din char op men engineering, diverse consumables osv så du kan äga dom flesta.
Dom enda som är ett hot är dom som har lika mycket tid att slösa och därav sitter på samma mojänger från engi och ett lika oändligt förråd med FAPs

Jag har lirat där förut, dom har mer autism där än warmane. Människorna är en del av spelet. Tyckte inte om det. Känns nästan som att det är en viss slags människor där (eller som spelar vanilla).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in