2016-06-11, 15:15
Medlem
Är Kronos nere?
Citera
2016-06-11, 15:42
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunslinger77
Är Kronos nere?

Jepp, byte av serverhårdvara.
Citat:
Ursprungligen postat av Project Kronos @ KronosWoW

As a reminder, we have scheduled server and website downtime on Saturday around 9am server time for 8-12 hours (if all goes well).
Citera
2016-06-12, 17:05
Medlem
Kronos är uppe nu med stabilare uppkoppling efter att ha bytt serverhårdvara.
Citera
2016-06-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeroteh
Kronos är uppe nu med stabilare uppkoppling efter att ha bytt serverhårdvara.

Varit helt nere nu ca 1 tim
Citera
2016-06-17, 10:33
Medlem
Någon som spelar på http://www.looking4group.eu som kan uttala sig om serven? Jag och två kompisar har precis börjat Ally där. Är TBC-server med insta level 60 och x1 Rates. Verkar bra än så länge
Citera
2016-06-18, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asddf
Någon som spelar på http://www.looking4group.eu som kan uttala sig om serven? Jag och två kompisar har precis börjat Ally där. Är TBC-server med insta level 60 och x1 Rates. Verkar bra än så länge
Låter sjukt kul! Lagt ner så mycket på Lordaeron, köpt guld från massa ryss-sidor för massa pengar så kan nog inte byta
Citera
2016-06-19, 01:15
Medlem
Någon som vet en någorlunda aktiv privat serv med cata? kör på wow-mania nu och börjar ledsna på lichking
Citera
2016-06-21, 16:20
Medlem
Hej!
Ska ladda ner Kronos, så blir första gången jag spelar en private server. Undrar bara vilka addons man borde ha? Spelade aldrig Vanilla utan började WoW i slutet av TBC (som supernoob) så har inte så bra koll.
Gärna en questhelper samt några mer addons som kan vara bra att ha, som fanns då =)
Tack på förhand!
Citera
2016-06-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Hej!
Ska ladda ner Kronos, så blir första gången jag spelar en private server. Undrar bara vilka addons man borde ha? Spelade aldrig Vanilla utan började WoW i slutet av TBC (som supernoob) så har inte så bra koll.
Gärna en questhelper samt några mer addons som kan vara bra att ha, som fanns då =)
Tack på förhand!

Onebag tycker jag du ska använda då bagsen man har är buggigt. Jag kör onebag och sen någon addon för mina bars jag inte minns namnen på. Skulle också gärna ta emot tips på andra addons
Citera
2016-06-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
Onebag tycker jag du ska använda då bagsen man har är buggigt. Jag kör onebag och sen någon addon för mina bars jag inte minns namnen på. Skulle också gärna ta emot tips på andra addons

Ah okej tack!
Skaffade Questie också, en okej questhelper men lite seg, måste relogga ibland för att den ska uppdateras.

Gillar kronos, alla är ju så schyssta och hjälpsamma hela tiden, inte stött på någon oskön spelare än, är level 15 nu!
Synd att servern verkar ddosed just nu så kan inte spela ;/
Citera
2016-06-23, 22:19
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ah okej tack!
Skaffade Questie också, en okej questhelper men lite seg, måste relogga ibland för att den ska uppdateras.

Gillar kronos, alla är ju så schyssta och hjälpsamma hela tiden, inte stött på någon oskön spelare än, är level 15 nu!

Välkommen till Kronos2 mannen!

Vad spelar du för något?
Citera
2016-06-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ah okej tack!

Det räcker med att skriva /reload för att questie ska uppdatera. Ingen mening med att logga ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in