2015-09-16, 17:46
Medlem
osnolssons avatar
Någon som vill ha ett account på MOlten/warmane Wotlk server? Har en 5.7k rogue med full T10.5 Premium account

SÖker efter annat acc eller CS:GO items

Räcker med billigt skin.
Citera
2015-09-17, 10:55
Medlem
Hejsan Detta blir mitt första inlägg så jag vet inte om jag tryckte rätt genom att välja "svara på ämne" får hoppas på det. Hur som helst så är jag så sugen på att testa att lira Vanilla igen och raida instancerna. Raidade vanilla när det begav sig och jag saknar det enormt mycket. Har hört mer och mer om privatservrar och vanliga WoW kommer aldrig ge mig det jag längtar efter igen så jag måste göra ett försök här.

Jag använder en Macbook Pro, kommer detta att funka köra på en Mac överhuvudtaget? Om det funkar och jag väljer att spela på Nostalrius som många verkar rekommendera, finns det då någon Guild man kan hoppa in i direkt, har inga krav på vilken sida jag ska välja eller klass. Körde hunter i vanilla och vi clearade AQ40 så den erfarenheten har jag i alla fall, men kan absolut köra en klass som behövs i guilden. Vore jättetacksam för svar, främst angående att lira på Mac?

Må bäst
Citera
2015-09-17, 15:30
Medlem
Airwave92s avatar
Hur kör man mythic dungeons? måste man ha sin egna grupp då eller?
Citera
2015-09-18, 10:46
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prestationsangest
Hejsan Detta blir mitt första inlägg så jag vet inte om jag tryckte rätt genom att välja "svara på ämne" får hoppas på det. Hur som helst så är jag så sugen på att testa att lira Vanilla igen och raida instancerna. Raidade vanilla när det begav sig och jag saknar det enormt mycket. Har hört mer och mer om privatservrar och vanliga WoW kommer aldrig ge mig det jag längtar efter igen så jag måste göra ett försök här.

Jag använder en Macbook Pro, kommer detta att funka köra på en Mac överhuvudtaget? Om det funkar och jag väljer att spela på Nostalrius som många verkar rekommendera, finns det då någon Guild man kan hoppa in i direkt, har inga krav på vilken sida jag ska välja eller klass. Körde hunter i vanilla och vi clearade AQ40 så den erfarenheten har jag i alla fall, men kan absolut köra en klass som behövs i guilden. Vore jättetacksam för svar, främst angående att lira på Mac?

Må bäst

Skicka PM om du börjar på Nost Horde så kan du joina min guild ~250 members, bara svenskar.
Citera
2015-09-19, 08:47
Medlem
~6 dagar kvar tills Warmane släpper Lordaeron. Vilka kommer spela där? Alli/Horde?

Jag ska gå alliance
Citera
2015-09-19, 19:57
Medlem
DeMo_Ds avatar
Någon som kan hjälpa mig med talent tree till en PvE raid priest
Vanilla BWL
Citera
2015-09-19, 20:59
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaade
~6 dagar kvar tills Warmane släpper Lordaeron. Vilka kommer spela där? Alli/Horde?

Jag ska gå alliance

Reserverar nog lite namn till att börja med, sedan får vi se.

Spelade på floppen Arthas 3.3.5 och dingade nyss 80 på Dalaran-WoW.

Horde blir det på Warmane, usch vad Alliance är tråkigt (spelar det på Dalaran)
Citera
2015-09-20, 00:50
Medlem
http://retro-wow.com/

Tycker man om insta level 60, mkt bgs och aktiva raids. Raidsen är nerscalade till 5-manna istället för 40-manna. Kul koncept.

Aktiva bgs med Crossfaction Battlegrounds dygnet runt.

Kan mest liknas med al-akir, feenix.

Info:

RetroWoW 1.12.1
- Instant 60
- PvP Tokens / Token Quests
- Gurubashi Arena: Gold-Per-Kill System (New)
- Crossfaction Battlegrounds (New)
- Scripted Instances (90%)
- 5-Man Raids: ZG/MC/BWL/ONYX/AQ/NAXX
- Vendors Tier 1 | Tier 2 | Tier "2.5" | MC | AQ | BWL | Naxx
- Raid Quests
- PVE Quests
- PVP Quests

Kul ställe att spendera tid på om man är ute efter lite snabbare progression än blizzlike.
Senast redigerad av dollybooster 2015-09-20 kl. 00:51. Anledning: stavfel
Citera
2015-09-25, 19:00
Medlem
Obscuritys avatar
Vilka spelar på Warmanes Lordaeron nu då?

Servern öppnade runt 15:00 idag och självklart jobbade man till 15:30, så hade inte chansen att själv reservera namn...

Men men, hade en Guildie som fixade ett namn till mig i alla fall!
Citera
2015-09-26, 02:30
Medlem
Silverfangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Vilka spelar på Warmanes Lordaeron nu då?

Servern öppnade runt 15:00 idag och självklart jobbade man till 15:30, så hade inte chansen att själv reservera namn...

Men men, hade en Guildie som fixade ett namn till mig i alla fall!

Jag tänkte börja där imorgon blir en allians för mig. Pma om du vill lira.
Citera
2015-09-26, 08:09
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfang
Jag tänkte börja där imorgon blir en allians för mig. Pma om du vill lira.

Tyvärr, Horde är det enda som fungerar för mig i längden. Tack för erbjudandet!
Citera
2015-09-26, 12:30
Medlem
Silverfangs avatar
Har börjat lirat nu på warmane och det verkar vara en bra server otroligt mycket folk online nu. Lite jobbigt i startzonerna tagit mig 2 timmar till lever 7. Men överlag känns det bra. Mer info kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in