2016-07-01, 19:35
Medlem
Får blir druid på warmane - Icecrown. Vet ni om alli eller horde är bäst eller har minst bg queue?
Citera
2016-07-01, 20:23
Medlem
jag kör själv horde på Icecrown, är med i någon svensk guild där så det är bara hojta till här eller whispa mig ingame, Sarnlok heter jag ingame
Citera
2016-07-03, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aamidala
Är det någon som spelar Warmane på servern Lordareon?

Jag är för tillfället level 34 Mage horde med framtidsplanen att gå seriöst både PVE som PVP. Ifall ni spelar och kan tänka er levla tillsammans med mig eller bara hänga runt kan dra iväg ett pm här på flashback!
Jag är 80 på lordaeron. Har en 80 på icecrown med men icecrown är verkligen pay2win. Föredrar därför Lordaeron
Citera
2016-07-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamitharryy
jag kör själv horde på Icecrown, är med i någon svensk guild där så det är bara hojta till här eller whispa mig ingame, Sarnlok heter jag ingame

Citat:
Ursprungligen postat av Knoot
Jag är 80 på lordaeron. Har en 80 på icecrown med men icecrown är verkligen pay2win. Föredrar därför Lordaeron

Icecrown har för lång queue. Lordaeron har seg lvling och inte värt att slösa sin tid där. Har typ slutat spela nu. Har nog växt upp.
Citera
2016-07-06, 10:11
Medlem
Är UD lvl 21 snart 22, questat klart i silverpine. Håller till i barrens just nu men vart kan jag röra mig vidare och questa vart är bra för 20+ quest med mobs runt lvl 20-22?

Mvh
Citera
2016-07-07, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
Är UD lvl 21 snart 22, questat klart i silverpine. Håller till i barrens just nu men vart kan jag röra mig vidare och questa vart är bra för 20+ quest med mobs runt lvl 20-22?

Mvh

Du kan väl kolla lite på denna för hjälp med att hitta levlingszoner http://vanilla-wow.wikia.com/wiki/Zone
Citera
2016-07-07, 11:58
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121

Mvh

Ladda ner VanillaGuide (step-by-step lvling guide av Joana, med in-game interface): http://www.mediafire.com/download_repair.php?dkey=kyp5gr2ca31&qkey=23pv56o0 w8nud7v

Komplettera med Questie (visar alla tillgängliga quests på minimap, samt vart du gör questen du har plockat upp): Questie
Citera
2016-07-07, 13:02
Medlem
artigass avatar
Till alla där ute som söker efter nya Nostalrius kan jag varmt rekommendera https://www.vanilla-servers.org/. Enligt deras egna FAQ har de, till skillnad från Nost, satt upp tillvägagångssätt för att säkerställa att servern inte läggs ner ifall den växer sig stor och Blizz får ögon för servern. Bör tilläggas att två av GM's har tidigare varit med i Nostalrius-teamet. Servern är för tillfället lokaliserad i Tyskland men kan flyttas vid behov. Verkar vara ett seriöst gäng.

Nickar Ajax in-game, alliance. Ses där!
Senast redigerad av artigas 2016-07-07 kl. 13:04.
Citera
2016-07-07, 13:11
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Till alla där ute som söker efter nya Nostalrius kan jag varmt rekommendera https://www.vanilla-servers.org/. Enligt deras egna FAQ har de, till skillnad från Nost, satt upp tillvägagångssätt för att säkerställa att servern inte läggs ner ifall den växer sig stor och Blizz får ögon för servern. Bör tilläggas att två av GM's har tidigare varit med i Nostalrius-teamet. Servern är för tillfället lokaliserad i Tyskland men kan flyttas vid behov. Verkar vara ett seriöst gäng.

Nickar Ajax in-game, alliance. Ses där!

Död server. 80st alliance inne prime time? Nej tack.

Tacka vet jag kronos 2. Körde censusaddon idag, 1.1k bara på alliance sidan inne, minst lika många på hordesidan samtidigt.
Citera
2016-07-07, 22:21
Medlem
Tycker de är drygt när KronosII varje jävla kväll kraschar att de inte fixat problemet än med servern
Citera
2016-07-12, 22:23
Medlem
Flugmannens avatar
Spelar alliance warrior på kronos 2 någon som lirar healer som vill lvla dungeon?

Är bara lvl 11 för tillfället.
Citera
2016-07-14, 20:30
Medlem
glorups avatar
FOLKET

JAG VET INTE OM NI HAR HÖRT men Blizzard har varit i samtal eller Är i samtal med Nostalrius före detta crew. Som de flesta wow fantaster vet så slog ju Blizzard ner deras server, men Äntligen ÄNTLIGEN är blizzard redo på att lyssna på vad folket vill. Jag har läst alla artiklar som går att läsa om det här ämnet och förhoppningen är att vi får något typ av svar av blizzard innan Blizzcon drar igång i November 2017.

Killar & Tjejer, alla pre-tbc älskande spelare där ute. Det här är en jätte bra nyhet för oss som längar tillbaka till den gamla goa tiden då allting betyde något

Men det kan ju också betyda ingenting, vilket inte skulle förvåna mig...men JAG är Förhoppningsfull in i det sista. Kliver dom fram ur ljuset och ger oss det vi vill ha kommer jag stolt att rolla Human male Paladin.

Mina vänner, hoppet finns, hoppet lever

Nej, detta är inte OT det gäller samtalsämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in