Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Media ville ha en ny Zlatan och det blev Guidetti. Sedan satte ju en kyckling tidvis stopp på det. Men han kommer säkert fortsatt hypas. Sedan har han väl en personlighet som nu folk gillar att vara en kämpe på plan.
Ja jo, det verkar tyvärr så. Har inte sett något hos honom som har imponerat särskilt mycket. Han är lite för långsam och han står inte ut i något egentligen. Han har inte ens något särskilt målsinne eller förmåga att hitta bollar inne i straffområdet. En blek kopia av Elmandero kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Han skriker på fansen och tar 'brittiska' löpningar som i själva verket är alibilöpningar (motståndaren har bollen långt ner på egen planhalva). Det tillför ju inget. Spelare på den här nivån har inga problem att ta sig ur en sådan situation, på ett eller annat vis. Han påminner mig så mycket om när jag själv spelade och hoppade upp i nickdueller trots att jag inte visste ett jävla dugg om hur man vann en nickduell.

Jamen precis, det tröttar ju bara ut honom, vilket är dumt när han väl behöver vara pigg och redo att springa så kommer han vara trött för att han har tagit en massa idiotlöpningar utan syfte.
Tog själv sådana löpningar när jag lirade anfallare men det fungerade att sätta press på backlinjen, de var oftast träben så ibland fick man tag i bollen.