Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-22, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Hur länge brukar ni må skevt efter enstaka bruk av MDMA?

Skevt som i lite trött? Max en dag efter man tagit. Fyller man på och tar större doser än vad man ska mår man piss i typ en vecka efteråt.
Citera
2016-06-22, 16:24
Medlem
diedarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Gör det inte, en tablett på 200mg räcker (hälften först sen sista hälften 1-2 timmar in) och tar du mer än så på en dag eller veckorna framöver så får du bara kass effekt och skadar hjärnan.

hur rekommenderar du att man lägger upp en två dagars då? är inte så erfaren, mest kört alkohol och gräs innan.
Citera
2016-06-22, 16:31
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Hur länge brukar ni må skevt efter enstaka bruk av MDMA?
Beror på vad du menar med "skevt". Trött och sliten är man dagen efter men sen brukar det vara trevligt att gå runt och mysa med tankarna på vad man var med om. Det kan vara i ett par veckor för mig.

Om man däremot brukar oansvarigt och vårdslöst så kan man bli rejält trasig.
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
hur rekommenderar du att man lägger upp en två dagars då? är inte så erfaren, mest kört alkohol och gräs innan.
Man lägger inte upp någon tvådagars alls. Inte med MDMA i alla fall. Det går inte att komma runt bieffekterna! Du kanske skulle satsa på någon mysig hallucinogen ena dagen istället?
Citera
2016-06-22, 16:49
Medlem
KeithLemons avatar
Jävla muppar som skriver här. Klart som fan man kan köra mdma två dagar i rad. Inte fan ska du ta 200 mg vänta några timmar sen dabba yttepyttelite till.

Fan så jävla tråkiga ni är antar att ni lägger linan på vågen innan ni snortar den FÖR FYFAN OM MAN TAR 0.00000000000001 MG FÖR MYCKET!!!!!

Förresten så snortar ni väl det inte av någon jävligt vettig anledning.
Citera
2016-06-22, 17:05
Medlem
Citat:

Man gör det inte alls.
Citera
2016-06-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithLemon
Jävla muppar som skriver här. Klart som fan man kan köra mdma två dagar i rad. Inte fan ska du ta 200 mg vänta några timmar sen dabba yttepyttelite till.

Fan så jävla tråkiga ni är antar att ni lägger linan på vågen innan ni snortar den FÖR FYFAN OM MAN TAR 0.00000000000001 MG FÖR MYCKET!!!!!

Sluta dumförklara dig. Jag skrev att om man har en 200mg+ knapp så är det bäst att ta ena halvan sen ta en andra 1-2 timmar efter den första kickat. Tar du en hel direkt blir du helt golvad och får en jobbig roll.
Citera
2016-06-22, 17:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithLemon

Har du glömt medicinen idag?

Detta handlar inte om att vara tråkig eller rolig. Och ja, det finns vettiga anledningar till att inte snorta MDMA.
Citera
2016-06-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Beror på vad du menar med "skevt". Trött och sliten är man dagen efter men sen brukar det vara trevligt att gå runt och mysa med tankarna på vad man var med om. Det kan vara i ett par veckor för mig.

Om man däremot brukar oansvarigt och vårdslöst så kan man bli rejält trasig.

Man lägger inte upp någon tvådagars alls. Inte med MDMA i alla fall. Det går inte att komma runt bieffekterna! Du kanske skulle satsa på någon mysig hallucinogen ena dagen istället?

Skevt som i att man känner sig lite "bränd" i huvudet, eller mossig, och att det kan vara svårt att fokusera och uttrycka sig ordentligt.
Citera
2016-06-22, 19:23
Medlem
diedarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Man gör det inte alls.
Man tar inte mdma alls? jag menar är första eller andra dagen att föredra? den andra får det väl bli bara alkohol dååååå
Citera
2016-06-22, 20:05
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Skevt som i att man känner sig lite "bränd" i huvudet, eller mossig, och att det kan vara svårt att fokusera och uttrycka sig ordentligt.
Någon dag. Det är väl ungefär det jag menar med att vara trött och sliten.
Citat:
Man tar inte mdma alls? jag menar är första eller andra dagen att föredra? den andra får det väl bli bara alkohol dååååå
Det bästa är nog att ta md andra dagen för att slippa riskera att må skit andra dagen på festivalen. Och blanda inte med för mycket alkohol den kvällen du väl tar det, man blir riktigt sliten av det.
Citera
2016-06-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Någon dag. Det är väl ungefär det jag menar med att vara trött och sliten.

Det bästa är nog att ta md andra dagen för att slippa riskera att må skit andra dagen på festivalen. Och blanda inte med för mycket alkohol den kvällen du väl tar det, man blir riktigt sliten av det.

Okej. Jag tog en väldigt blygsam dos i helgen (för att testa styrka och utesluta allergi) men känner fortfarande av nämnda effekter, antar att e:et var extra starkt eller nåt.
Citera
2016-06-22, 20:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Okej. Jag tog en väldigt blygsam dos i helgen (för att testa styrka och utesluta allergi) men känner fortfarande av nämnda effekter, antar att e:et var extra starkt eller nåt.
Hur mycket? Tog du nånting annat också? Tänker främst på alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in