Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-05-19, 16:57
Bannlyst
Hur känns det dagen efter man snortat?
Citera
2016-05-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen

Personligen tycker jag att avtändningen på ladd är nästintill obefintlig, det jag däremot kan känna efter en natt är en aning abstinens.
Citera
2016-05-19, 20:24
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:

Jag har tagit kokain varje dag nu i några månader. Har varit ren nu i fyra dagar och inte kännt det minsta avtändningen. Har fan mått hur bra som helst. Brukar sällan få avtändningen, md ja, kola tjack nej
Citera
2016-05-19, 21:11
Medlem
Citat:

Dagen efter, i princip inget, vanligtvis. Några timmar efter senaste näsan är det vanligt med ångest, nedstämdhet och ofta förkylningsliknande symptom.
Citera
2016-05-19, 23:38
Medlem
Citat:
Inte så farligt tycker bara 1-3 timmar efter sista är det jobbiga om något! Det du kan få dagen efter är näsblod. Hade du tänkt att prova för första gången? Du borde avstå, inte värt det imo trots att jag gillar det själv =)
Citera
2016-05-31, 21:56
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbuser1337
Jag e medveten om att den svenska kolan e skräp, jag har dock testat både bra och dålig kola i Sverige, Även varit i Barcelona...

Jag har tagit mycket mer tjack än vad jag tagit kox... Men jag anser att tjack är smutsigare, det är bara min åsikt Jag tycker ej tjack är värt det pga ATosv, det förstör en väldigt väldigt fort IMO ...

Glamouriserar dock ej varken kox eller alkohol för det, men i jämförelse ... Skulle jag föredra BRA kox, framför BRA tjack, nästan vilken dag som helst ... Fast vill ej bruka så mycket CS eller droger öht ... Blir dock sugen varje gång man dricker Alkohol =/
Min erfarenhet är att man på amfetamin omedvetet får det där tjackiga beteendet som är så jävla ocharmigt. "Klickar" med munnen, andas in snabbt genom näsan då och då och annat larvigt. Får inte alls detta på kokain av någon anledning. Sen åker man på smörpanna lättare av tjack och ser därmed smutsigare ut. För att inte tala om AT:n.... Även om jag gillar båda drogerna så förstår jag varför många uppfattar tjack som lortigare. Sen skiljer sig detta såklart från person till person.
Citera
2016-05-31, 22:09
Medlem
Råttan!s avatar
Senaste laddet får jag bieffekter liknande det jag kan få på tjack. Tungan rör sig runt runt i käften och fötterna och tårna kan inte va still, har jag fått nåt skit som är utbankat med tjack? Eller kan det bli så på kola oxå? Annars va det rätt najs faktiskt

Och varför blir det så för mig av vissa sorters tjack men inte på andra?
Citera
2016-06-01, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Råttan!
Senaste laddet får jag bieffekter liknande det jag kan få på tjack. Tungan rör sig runt runt i käften och fötterna och tårna kan inte va still, har jag fått nåt skit som är utbankat med tjack? Eller kan det bli så på kola oxå? Annars va det rätt najs faktiskt

Och varför blir det så för mig av vissa sorters tjack men inte på andra?

Det kan bli så med ladd också, det är en CS liksom, men då har du nog tagit lite för mycket. Troligare är det bankat med någon annan CS, som efedrin eller amfetamin.
Citera
2016-06-18, 12:50
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare! Min polare ställer på kola och jag smuttar vin till det.. blir effekten bättre med alkohol till? Det verkar som att det inte riktigt biter på mig iaf... Visst get det en liten Rusch en stund, det stinker Bensin aktigt och bedövar främre tandrötterna och gomen efter en stund, men inte alls som första gången jag drog kola, då. Var det antagligen bara lido dock...

Obs jag går på dos nästan dagligen nasalt/oralt btw!
Citera
2016-06-18, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tjenare! Min polare ställer på kola och jag smuttar vin till det.. blir effekten bättre med alkohol till?
Kokaetylen bildas i kroppen när kokain och alkohol har tagits samtidigt, skulle visst inte vara bra för hjärtat?
Citera
2016-06-18, 17:00
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Tjenare! Min polare ställer på kola och jag smuttar vin till det.. blir effekten bättre med alkohol till? Det verkar som att det inte riktigt biter på mig iaf... Visst get det en liten Rusch en stund, det stinker Bensin aktigt och bedövar främre tandrötterna och gomen efter en stund, men inte alls som första gången jag drog kola, då. Var det antagligen bara lido dock...

Ja effekten blir ofta "bättre" med lite alkohol. Då det sägs att just det du nämnde även det sägs ska vara mer euforiskt än vanlig cola. Sämre för hjärtat är det också.
Jag själv dock skulle nog föredra lite alkohol före cola.
Citera
2016-06-18, 17:17
Medlem
Citat:

Använder du dagligen har du byggt upp en tolerans, och då är det inte konstigt du inte märker något.

Etanol och kokain i blodet bildar cocaetanol, vilket är långt mer potent än kokain, och dessutom har en fem gånger så lång halveringstid. Du får alltså ett starkare rus under en längre tid. Toxiciteten är högre än för kokain och alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in