Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerfulness
Ska man inta kokain i samband med måltid eller går det att inta en tablett på tom mage?

Tar du det oralt så ska det vara på tom mage. Men kokain ska inte intas oralet eller i tablett form heller. Snorta efter lite alkohol är det bästa!
Citera
2014-10-02, 22:51
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Haha kokain i tablettform. Det var något nytt...
Citera
2014-10-02, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Tar du det oralt så ska det vara på tom mage. Men kokain ska inte intas oralet eller i tablett form heller. Snorta efter lite alkohol är det bästa!

oKEJ Då ska jasg pröva det när läkarna släpper ut mig.
Citera
2014-10-02, 22:53
Bannlyst
Citat:
Blir man glad på kokain?

Jag personligen hade sagt "Njae" Man blir inte glad direkt, men man blir knappast ledsen heller för den delen. Men man mår dock utmärkt/kungligt och allt är frid och fröjd..Men skratt är väl inte ofta det kommer ur en utan man är mest kung helt enkelt
Citera
2014-10-02, 23:15
Medlem
Citat:
oKEJ Då ska jasg pröva det när läkarna släpper ut mig.

Om du inte kan kontrollera huvudet så skulle jag nobba centralstimulantia helt, eller om du har haft problem med det.
Citera
2014-10-03, 04:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Om du inte kan kontrollera huvudet så skulle jag nobba centralstimulantia helt, eller om du har haft problem med det.

Exakt vad jag med tänkte..När han landar från ett sånt rus med sånt där förmodligen dåligt psyke så kommer det ta hus i helvete..Chansa inte nu är förvisso kokain inte lika hårt som mdma och knappar. Men ändå..Jag har gått av "ren" en gång resterande gånger så rundar jag av med en liten bit subutex för att slå ut kokain ruset helt efter 1-2h efter sista intag. Då landar man mjukt och effektivt. Men skippa köra på amfetamin/ecstasy/MDMA i huvudsak skulle jag säga..Kokain är inte lika hårt att gå av men kan ändå strula till det för en som inte klarar hålla sig från att bli inspärrad av läkarna.

Mvh 4BD1
Citera
2014-10-04, 11:28
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelliv
Någon som har koll på laddpriser i Bukarest, Rumänien / Prag, Tjeckien?

I Prag tar gatulangarna 2000 grammet, det är dock skitkvalitet så du bör pruta hårt. Man får ju dra i sig halva påsen om det ska kittla till lite.
Citera
2014-10-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brewslee
I Prag tar gatulangarna 2000 grammet, det är dock skitkvalitet så du bör pruta hårt. Man får ju dra i sig halva påsen om det ska kittla till lite.

2000kr grammet för skitladd låter reko
Citera
2014-10-05, 13:28
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggthat
2000kr grammet för skitladd låter reko

2000 CZK eftersom det rör sig om Tjeckiska gatulangare. Jag trodde det var ganska självklart att de tar betalt i lokal valuta. Motsvarar ca 700 SEK.
Citera
2014-10-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4BD1
Okej då är jag med. Ska försöka ge det en chans imorgon om man inte hunnit få tag i någon lokal kran där uppe, vet ju att Stockholm är kända för sitt kokain imperium kring krogarna.

Mvh 4BD1
Hur gick det?
Citera
2014-10-06, 20:37
Medlem
Gazolinas avatar
Undrar samma som 4BD1 fast i Uppsala. Precis flyttat hit och inte stött på någon kola fast jag festat en hel del. Är det dåligt med det här eller är jag i fel områden / kollar med fel personer?
Citera
2014-10-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gazolina
Undrar samma som 4BD1 fast i Uppsala. Precis flyttat hit och inte stött på någon kola fast jag festat en hel del. Är det dåligt med det här eller är jag i fel områden / kollar med fel personer?

Antingen är du student = inget koks eller så frågar du fel människor. Men det tog väl mig 5 år att hitta koks i en annan studentstad så det kan ta ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in