Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-05, 17:20
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Ja för det är ju så svårt att göra eget crack att man måste åka till andra sidan planeten för att testa det..

När han ändå är där så borde han prova något annat som är supersvårt att göra själv här hemma som friterade pommes eller varför inte en stekt hamburgare..

Du tror inte att det är priset då som lockar till att testa crack i USA?. Blir ju billigt att göra crack på vårat svenska ladd. Koka bort 90 procent.

Nej klart han ska testa hederligt amerikanskt crack.

Edit: Och om du läser så skriver han ju inte att han ska åka enkom till USA för att dra lite ladd, utan han undrade om lagarna.
Senast redigerad av herrcarlsson 2013-03-05 kl. 17:22.
Citera
2013-03-06, 03:04
Medlem
pumathemans avatar
Alla skriver att svensk kola är sämre. Men kola gör dom väl inte i Sverige direkt. Och det är så många som tillverkar det i labb i Sverige. Så varför heter det svensk kola? När det kanske kommer ifrån peru eller Colombia. Är det så att det heter det för dom banka ut skiten med andra grejor som mjöl, dextrosol, tandläkare bedövnings medel m.m Är det därför det sägs att det är Svenskt kola?
Citera
2013-03-06, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Alla skriver att svensk kola är sämre. Men kola gör dom väl inte i Sverige direkt. Och det är så många som tillverkar det i labb i Sverige. Så varför heter det svensk kola? När det kanske kommer ifrån peru eller Colombia. Är det så att det heter det för dom banka ut skiten med andra grejor som mjöl, dextrosol, tandläkare bedövnings medel m.m Är det därför det sägs att det är Svenskt kola?

Kola är smidigast att tillverka nära kokabuskarna. Till skillnad från tjack så är inte kokain 100% en labprodukt, även om kokain har kemisk tillverkningsprocess.

Och då får drogerna transporteras mellan fler mellanhänder innan det når sverige, och blir mer bankat på vägen.
Citera
2013-03-06, 14:45
Medlem
g0dspirits avatar
Kan man på något vis fåreda på exakt hur stor renhet kola har?

Säg att jag köper en gubbe, kan jag med hjälp av kemikalier eller annan metod ta reda på renligheten?

Samt: Hur mycket pressar kola hjärtat? Får alltid sån sjuk nojja när jag har dragit en lina att mitt hjärta ska stanna.
Citera
2013-03-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Kan man på något vis fåreda på exakt hur stor renhet kola har?

Säg att jag köper en gubbe, kan jag med hjälp av kemikalier eller annan metod ta reda på renligheten?

Samt: Hur mycket pressar kola hjärtat? Får alltid sån sjuk nojja när jag har dragit en lina att mitt hjärta ska stanna.

Finns lab som man kan skicka till någonstans, mer vet jag inte. Men man får inga renhetsresultat på tex ez-test.

Kola pressar på hjärtat som alla centralstimulantia. Men om du brukar vettigt och inte har hjärtproblem så är det nog lugnt.
Citera
2013-03-09, 00:12
Medlem
Käkspänningar... Extra
Citera
2013-03-09, 00:54
Medlem
Till alla som är fundersamma om dem ska testa detta. Bör tänka en extra gång, för om du är osäker är det bäst att du inte rör det. Men om du är säker, why not ha bara kontroll över bruket så du inte sliter så mkt på dopamin receptoren eller blir beroende( tror dock inte så många har råd att göra något av dessa haha)

Men som sagt visa respekt till ALLA Droger! Så visar du även respekt mot dig själv

^
(Ja jag mår super nu )) Var länge sedan hehe
Citera
2013-03-09, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10101s
Käkspänningar... Extra
Och magnesiumtillskot även bra för hjärtat för kokain driver ut massa magnesium från kroppen, som alkohol. Magnesium är ett naturligt lugnande mineral för cellerna och muskler. SÅ det är jätte bra.

Om ni inte fixar magnesium genom födan, som fiberrik mat osv. SÅ köp magnesiumtillskot, men bara magnesium citrat. Det tas bäst upp i kroppen... Men vissa kan få diarre XD så tänk efter innan du går ut om du mage pallar haha. Första gången jag tog magnesiumtillskot innan jag gick ut o ladda sluta med att jag blev skitnödig hela tiden.

Peace!!Q
Citera
2013-03-09, 17:54
Bannlyst
Någon som vet om det går ordna Kokain på plattan i sthlm så här års ? Behöver nämligen inom närmsta 14 dagarna få tag i detta, och kranarna är totalt som bort blåsta här nere hos mig så då är frågan om plattan är något ?

Vart där en gång för 2år sedan första gången någonsin gick utmärkt att handla, då var det dock sommar och stod knarkare i varje hörn i princip.
Citera
2013-03-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
Någon som vet om det går ordna Kokain på plattan i sthlm så här års ? Behöver nämligen inom närmsta 14 dagarna få tag i detta, och kranarna är totalt som bort blåsta här nere hos mig så då är frågan om plattan är något ?

Vart där en gång för 2år sedan första gången någonsin gick utmärkt att handla, då var det dock sommar och stod knarkare i varje hörn i princip.
Om du vill köpa av civvare så går det nog utmärkt...

Men nej jag tror då inte det är en bra idé . Kolla på ngt annats ställe, alt köp ifrån SR
Citera
2013-03-09, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Om du vill köpa av civvare så går det nog utmärkt...

Men nej jag tror då inte det är en bra idé . Kolla på ngt annats ställe, alt köp ifrån SR

SR, förkortning för ?

Sökt på diverse drogforum nämligen men vet inte har betalt en kille som säljer i sundsvall, per post och live, han säljer större mängder kokain och kilovis hasch.. får se om det är legit. Han lät okej men hade inga gröningar direkt.. Svårt hitta en seriös säljare som vill tjäna stort på kokain nu mera.
Citera
2013-03-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
SR, förkortning för ?

Sökt på diverse drogforum nämligen men vet inte har betalt en kille som säljer i sundsvall, per post och live, han säljer större mängder kokain och kilovis hasch.. får se om det är legit. Han lät okej men hade inga gröningar direkt.. Svårt hitta en seriös säljare som vill tjäna stort på kokain nu mera.
https://www.flashback.org/t1697563

Annars finns det kranar i sthlm men det kan vara lite svårt att få tag på utan rätt nummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in