Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaka05
Ber om ursäkt ifall frågan är besvarad, men köpte hem 1G koks som skulle vara outblandat och grymt bra,

men får tamefan inget rus överhuvudtaget, är relativt luktfritt,(har svårt att avgöra dofter) men luktar absolut inte starkt. Är lite lite sött men beskt och käften domnar bort totalt och tar väl ca30-1.5 min innan det domnar. Ordentligt. Blivit blåst helt och hållet?

Känner du inget så är det antagligen skit, testa att dutta fingret i pulvret, sedan försiktigt gnugga mellan tummen och pekfingret, om de blir oljigt och om du sedan luktar och du känner "kokain lukten" så ska de inte vara något fel på de, om de blir helt "grusigt" i brist på bättre ord så är de bankat med ett och annat.

Är du erfaren brukare? I såna fall kan du ju ta lite på tungan och känna på smaken om de är riktigt eller inte.
Citera
2016-10-27, 23:28
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ber om ursäkt ifall frågan är besvarad, men köpte hem 1G koks som skulle vara outblandat och grymt bra,

men får tamefan inget rus överhuvudtaget, är relativt luktfritt,(har svårt att avgöra dofter) men luktar absolut inte starkt. Är lite lite sött men beskt och käften domnar bort totalt och tar väl ca30-1.5 min innan det domnar. Ordentligt. Blivit blåst helt och hållet?

Kanske. Tar du några mediciner typ SSRI ? De kan göra att vissa effekter från kokainet minskar.
Kokain domnar näsan på nästan en gång och håller i sig 20-40 min.
Smakar bittert oftast. Lukten är svår att prata om; lite speciell doft.

Depression kan minska effekten osv. Prata med försäljaren hen kanske vet ?
Citera
2016-10-27, 23:36
Medlem
Är det bara jag som ibland kan bli lugn av ladd? Vad kan det bero på tror ni?
Citera
2016-10-27, 23:43
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123

Ibland tror folk att man blir lugn av Kokain och att det sedan ska brista.
Är man lugn som person så blir man säker fortfarande lugn av Kokain.
Kan vara ens egna synsätt också. Andra kan uppfatta annat.
Citera
2016-10-28, 08:05
Medlem
Citat:

På att du absar på något annat, eller att du är lite låg innan laddet.
Citera
2016-10-28, 10:10
Medlem
cnbs avatar
Citat:

tycker själv att kokain som man köper som kommer från gatan gör en mer upp i varv, tror det beror på vad den är utblandad med.

polaren var i sydamerika förra året och fick tag i riktiga dundergrejer och han blev typ behaglig och pratglad och inte alls stirrig typ
Citera
2016-10-28, 11:16
Medlem
Citat:

Du har fått xylocain och laktos.
Citera
2016-10-28, 13:31
Medlem
Hur pass utblandat är eg "bra" ladd i Sverige/Stockholm? Tycker det verkar svårt få tag på bra grejer likt det utomlands. Gillar ruset även om det är kort. Skön känsla. Länge sen nu, börjar bli dags testa igen.
Citera
2016-10-28, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ibland tror folk att man blir lugn av Kokain och att det sedan ska brista.
Är man lugn som person så blir man säker fortfarande lugn av Kokain.
Kan vara ens egna synsätt också. Andra kan uppfatta annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
På att du absar på något annat, eller att du är lite låg innan laddet.

Kan tillägga att jag inte menar av första linan så att säga, då blir man ju lite pigg och så, men sen efter man tagit lite kan jag ibland bli väldigt lugn och även osocial. Kan tillägga att jag tidigare befunnit mig i någon form av kokainmissburk/beroende men har varit ren i 4 månader så menar att beroendet kan inte ha varit så otroligt farligt.
Citera
2016-10-28, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaakare
Hur pass utblandat är eg "bra" ladd i Sverige/Stockholm? Tycker det verkar svårt få tag på bra grejer likt det utomlands. Gillar ruset även om det är kort. Skön känsla. Länge sen nu, börjar bli dags testa igen.

Allt ifrån 20% renlighet om du inte känner någon, killen på gatan är väl kanske 3 eller 4 handen sedan det kom in i Sverige, sedan har folk hanterat det innan då också. Har du en god vän kanske du kan få 30-40% men det är osannolikt.

Vill du ha riktigt och vara säker på de så rekommenderar jag att du beställer på deep web ifrån Holland eller annat EU land.
Citera
2016-10-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaakare

Bra? 20-30% kokain. Det är dock väldigt vanligt med 10-15%.
Citera
2016-10-28, 18:05
Medlem
Citat:
Kan tillägga att jag inte menar av första linan så att säga, då blir man ju lite pigg och så, men sen efter man tagit lite kan jag ibland bli väldigt lugn och även osocial. Kan tillägga att jag tidigare befunnit mig i någon form av kokainmissburk/beroende men har varit ren i 4 månader så menar att beroendet kan inte ha varit så otroligt farligt.

Det är för att du kommer ner. Påfyllningen behöver vara ungefär dubbelt så stor som första för samma effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in