Citat:
Det kanske är så att du uppfyller några av de vanligaste kraven. Därför blir det enklare för dig.
Vi är ju inte alla lika, eller hur?
Min upplevelse från internetdejting och mina 26 år som oskuld inann jag hittade någon villig var att absolut ingen tjej var villig att ha sex med mig utan att jag först "visade mig värdig".
Ju fulare brud, desto lättare dock. Tjejer anpassar automatiskt kraven efter sin egen attraktionsgrad och efter hur lätt de själva har att ligga.
För mig blev det tillslut två väldigt oattraktiva kvinnor som jag hade sex med, och det är väl ungefär det som har hänt i mitt snart 30 åriga liv.
Men älskar sex, nej det upplever jag inte alls. Jag fick truga enormt för att få det att hända med dessa brudar. De tog inga initiativ alls, utan det var jag som fick göra det.
Jag antar att tjejer raggar upp dig på stan ibland och vill knulla eftersom de nu är så intresserade av att ha sex med dig.
Vi är ju inte alla lika, eller hur?
Min upplevelse från internetdejting och mina 26 år som oskuld inann jag hittade någon villig var att absolut ingen tjej var villig att ha sex med mig utan att jag först "visade mig värdig".
Ju fulare brud, desto lättare dock. Tjejer anpassar automatiskt kraven efter sin egen attraktionsgrad och efter hur lätt de själva har att ligga.
För mig blev det tillslut två väldigt oattraktiva kvinnor som jag hade sex med, och det är väl ungefär det som har hänt i mitt snart 30 åriga liv.
Men älskar sex, nej det upplever jag inte alls. Jag fick truga enormt för att få det att hända med dessa brudar. De tog inga initiativ alls, utan det var jag som fick göra det.
Jag antar att tjejer raggar upp dig på stan ibland och vill knulla eftersom de nu är så intresserade av att ha sex med dig.
visst. jag uppfyller väl kanske vissa av kraven. du kanske inte gör det? vad vet jag. men topic är att tjejer inte är intresserade av sex. nu kanske det låter taskigt men om tjejer inte är intresserade av att ha sex med just dig, eller andra som är av den uppfattningen innebär det inte att dom inte är intresserade av sex överhuvudtaget.
tro mig, tjejer är mer sugna än killar. gör något åt dig själv ist. du nämnde att ett krav var muskulös. träna lite då. du gör dig själv en tjänst plus att du blir attraktivare. bli en lite softare människa.
vilken tjej vill ha en snubbe som tror så om dom????
Ansiktet ser helt enkelt mer magiskt ut om man säger så. Som det är nu, är jag nästan sexig, ge mig två månader till så är jag sexy la boxy 
Och hur kan en kroppsdel förstöra presentationen av kroppen? Kan du inte bara erkänna att dina hängande påsar inte är särskilt upphetsande?