Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 16:58
  #4369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Yeah dude jag är en arabisk man som heter Jafar, https://eroshare.com/v99xoddt

2) Moar belägg, "Shocking" Study: Men Want Sex More Often Than Women



Där ser man trots allt. Helt oväntat måste jag säga. Lite spontant undrar man ju såhär efter att ha sett klippet där du förklarar vem du är och vad du just nu bloggar om dvs kvinlig sexualitet, även väljer att visa muttan. Hade det någon inverkan på ämnet som sådant? Lite oväntat, ju.
Citera
2017-01-14, 18:43
  #4370
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Man brukar ju skilja på fysisk hunger och emotionell.

Kan man gruppera in sexlusten i liknande kategorier?

Nej man gruperar in det i,

a) äckliga upphetsande saker.

b) äckliga roliga saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Fysiskt sett är sexlusten som högst när den reproduktiva förmågan är i topp.

Men det betyder inte att kvinnor vill ha en kuk i sig. De kan lika gärna äta kakor för att få njutning.

Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Kvinnor som äter p-piller, som innehåller progesteron - gravidhormonet, beskriver att den delen av sexlusten försvinner.

Nope. Det är en ursäkt som kvinnor använder för att slippa ha sex.

Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Där ser man trots allt. Helt oväntat måste jag säga. Lite spontant undrar man ju såhär efter att ha sett klippet där du förklarar vem du är och vad du just nu bloggar om dvs kvinlig sexualitet, även väljer att visa muttan. Hade det någon inverkan på ämnet som sådant? Lite oväntat, ju.

Det gör det roligare att titta på. Ingen tittar för att de vill höra mina åsikter.
Citera
2017-01-15, 01:59
  #4371
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej man gruperar in det i,

a) äckliga upphetsande saker.

b) äckliga roliga saker.



Men det betyder inte att kvinnor vill ha en kuk i sig. De kan lika gärna äta kakor för att få njutning.



Nope. Det är en ursäkt som kvinnor använder för att slippa ha sex.



Det gör det roligare att titta på. Ingen tittar för att de vill höra mina åsikter.
Äckliga "roliga saker" (barnslig humor tycker en del) är sånt som kiss och bajshumor, skämt som inkluderar kroppsvätskor, spyor, blod, sperma etc, gamla Monty Python-grejer som Mr Kreosot o.d. Men det har noll med sex att göra. De flesta som har sex vill inte inkludera piss, skit och spyor i det. Det är avarter av varierande grad.

Folk härifrån, från Flashback dvs ser nog dina klipp för att kolla om du verkligen uttrycker samma åsikter framför kameran som vid tangentbordet. Vill man se upphetsande porr finns det miljontals klipp att se före dina.
Citera
2017-01-15, 10:43
  #4372
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Äckliga "roliga saker" (barnslig humor tycker en del) är sånt som kiss och bajshumor, skämt som inkluderar kroppsvätskor, spyor, blod, sperma etc, gamla Monty Python-grejer som Mr Kreosot o.d. Men det har noll med sex att göra. De flesta som har sex vill inte inkludera piss, skit och spyor i det. Det är avarter av varierande grad.

1) Men hur tror du (ni) att det känns att suga kuk och bli nersprutad till exempel, http://xxxbunker.com/7602404 ? Sätt er in i kvinnans situation brahs.

2) Det hamnar i kategorin äckliga roliga saker. Om kvinnor inte tyckte att det var äckligt skulle män kunna få avsugningar när som helst.

3) Menar du att det är mindre äckligt att suga kuk och bli sprutad i munnen än att bli pissad på?

4) Inse att kvinnor tycker att allt sex är äckligt och det är därför som män inte får ligga.

5) Det betyder att det inte spelar någon roll vad män gör typ köpa blommor och choklad det kommer inte att få kvinnor mer sugna på att suga kuk.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Folk härifrån, från Flashback dvs ser nog dina klipp för att kolla om du verkligen uttrycker samma åsikter framför kameran som vid tangentbordet. Vill man se upphetsande porr finns det miljontals klipp att se före dina.

Jag är bättre än de flesta porr-klipp and I know it.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2017-01-15 kl. 10:47.
Citera
2017-01-15, 14:29
  #4373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej man gruperar in det i,

a) äckliga upphetsande saker.

b) äckliga roliga saker.



Men det betyder inte att kvinnor vill ha en kuk i sig. De kan lika gärna äta kakor för att få njutning.



Nope. Det är en ursäkt som kvinnor använder för att slippa ha sex.



Det gör det roligare att titta på. Ingen tittar för att de vill höra mina åsikter.

Jo, jag visste ju inte att det skulle visas nå mutta innan jag klickade på länken.
Citera
2017-01-15, 16:54
  #4374
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag är bättre än de flesta porr-klipp and I know it.

Noll verklighetsförankring. För att använda ditt eget töntiga uttryck, du är bara butthurt för att du vet hur värdelös du är.
Citera
2017-01-18, 14:15
  #4375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Kvinnor är också rätt ofta deppiga osv, och det bidrar väl inte till någon större sexlust.
Fast nu är jag ju deppig varenda dag och gör nästan inget annat än att runka och kolla på porr av min lediga tid.
Citera
2017-01-18, 16:16
  #4376
Medlem
SLYNA28s avatar
Haha tjejer är inte intresserade av sex?
Klart vi är, det finns lika många kvinnor som är intresserade av sex som män och tvärt om.
Vad snackar du om ts?
Citera
2017-01-25, 14:06
  #4377
Medlem
Babianens avatar
1) Här är 2 kvinnor som beskriver hur sex funkar för kvinnor, Girlfriend[25] Tells Me[M23] After 3 Years That She Doesn't Feel Anything During Sex

Citat:
At the beginning we had sex all the time. Soft, rough, long and short; she looked like she was having multiple orgasms and she only mentioned it hurt a few times because she had an infection. After a while, we decided to purchase an apartment together

Citat:
It wasn't until a few weeks ago that she said she would tell me something she has never told anyone, not even her previous boyfriends and that was that she wouldn't feel anything 'nice' during intercourse; she said she liked the emotional part but penetration, oral, fingering and dry humping just felt like she was rubbing her arm, no pleasure at all.

Citat:
She did admit not to lie, but to fake she was sexually enjoying herself during our intimacy. All this time at her mother's I justified her rejections due to a geographical situation but I turns out she actually doesn't want to have sex.

Citat:
she says she's never ever felt sexual desire, not even in high school before being on the pill.

Citat:
Sorry, but as a woman I can tell u I've had friends admit this too. Seems to be a fair share of women who can't feel anything pleasurable down there & its not the kind of thing one can admit in a our bipolar sex glorifying/shaming culture.

Citat:
Just think for a moment of how many billions of people there are on the planet. Wouldn't it be reasonable that a lot of women can feel a lot during sex, and a lot of women can feel a little, and a fair share of women can't feel anything at all? They do exist.
I'm just afraid that you are jumping to taking this personally when she's told you it's a physical issue. I have had guys take it to mean I'm not into them because I need foreplay. Because my body doesn't work like theirs, then it means I'm not into them. It's just how plenty of women are wired and it's no slight against the guy.
Now, having said that - some sex therapists will ask the woman has she ever experienced physical pleasure during sex? Then, imagine Brad Pitt was fucking her - (or whoever her celebrity crush is) - does she think she would want to do it or enjoy it? Then, it's for her to really ponder why she would or would not. If she gets no physical pleasure out of it, but still would want to - maybe she gets pleasure from pleasing her partner? Plenty of women are like this too. I'm personally HL, but since I can't cum from PIV - a large part of my pleasure comes from seeing how much he is enjoying it. If I'm really into it, I get some physical pleasure - but even if he goes for 4 hrs I'm not going to cum because my clit needs to be touched.

Citat:
My thought is that many women feel the same as your girlfriend, very few admit to it. I don't think there's a cure. The OBGYN will have nothing to say to you. This type of problem has been mixed up in sexual politics for a hundred years. At one time medical science assumed that no women got pleasure from sex. Feminist fought back against that idea. But it turns out, some women actually don't. Who's going to fund a study about this. No one. It's too controversial.

2) Det här är det normala alltså att kvinnor inte får njutning av penetration, att de fejkar när de har sex, och att de egentligen inte vill ha sex.

3) Som kvinnan i en av kommentarerna säger är det inte PK för kvinnor att säga det högt därför att det finns en kulturell förväntning på att kvinnor ska gilla sex. Ni kan se att flera av männen säger att killen ska dumpa tjejen direkt.

4) Kan ni se varför kvinnor pratar om hur mycket de gillar sex (typ i media) men aldrig tar initiativet till sex IRL?
Citera
2017-01-26, 08:58
  #4378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är 2 kvinnor som beskriver hur sex funkar för kvinnor, Girlfriend[25] Tells Me[M23] After 3 Years That She Doesn't Feel Anything During Sex

Det här är det normala alltså att kvinnor inte får njutning av penetration, att de fejkar när de har sex, och att de egentligen inte vill ha sex.

Vad trist att du har så dåliga erfarenheter och inte känner något vid sex, du kanske kan söka hjälp för det.
Citera
2017-01-26, 16:03
  #4379
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Vad trist att du har så dåliga erfarenheter och inte känner något vid sex, du kanske kan söka hjälp för det.

1) Inlägget handlar inte om mig. Titta på vad de här andra kvinnorna säger,

Citat:
she would tell me something she has never told anyone, not even her previous boyfriends and that was that she wouldn't feel anything 'nice' during intercourse; she said she liked the emotional part but penetration, oral, fingering and dry humping just felt like she was rubbing her arm, no pleasure at all.

Citat:
Sorry, but as a woman I can tell u I've had friends admit this too. Seems to be a fair share of women who can't feel anything pleasurable down there & its not the kind of thing one can admit in a our bipolar sex glorifying/shaming culture.

Citat:
Wouldn't it be reasonable that a lot of women can feel a lot during sex, and a lot of women can feel a little, and a fair share of women can't feel anything at all? They do exist.

menar du att det är något fel på de här kvinnorna?

2) Att kvinnor inte känner något (i princip) vid penetration är helt normalt. Jag har postat massor med andra kvinnor i tråden som säger samma sak.

3) Mer belägg är att de flesta kvinnor inte kommer av penetration.

4) Kan ni förstå varför kvinnor inte är intresserade av penetration-sex och tar alla chanser att ha det?
Citera
2017-01-26, 16:24
  #4380
Medlem
där fick man det berkräftat.. mina 3 senaste tjejer har aldrig kommig genom penitration.. den första ljög.. precis som om man inte kan skilja en riktig orgasm för en fejk.. dock kom alla när jag gick ner på dem, och två av dem fick uppleva sin första g-punktsorgasm... den andre kunde inte slappna av tillräckligt.. hon sa hela tiden -det känns som om jag skall kissa på mig. mm det e liksom så det känns innan de tar fart på riktigt.. så hon gick på toa och duschade och sen jävla grät hon i 2 timmar. för mig är det tvärt om kan bli avsugen i evigheter men när det e dax för penetrering kan jag komma snabbt om det va ett tag sen och jag inte juckar lite lugnare under stunden det e nära...

tror en del känner igen sig.. finns inget värre å höra hårdare snabbare när man behöver lugna tempot lite..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback