Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Varför skulle jag vara avundsjuk på din man om jag var en kvinna?
Jag kanske är en kvinna som är avundsjuk på din fru? Så sexig som hon är.
För att du inte kan få honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Dags att lämna din källare om du tycker att det är average, men jag tror ändå att de var snyggare än din fru.
Det är vad jag ser när jag går till gymmet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Det ger många bra exempel på hur vanliga människors sex liv ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
ragnarrokvantar
Som sagt, du hävdar att nästan inga människor har sex och att nästan alla kvinnor är feta och att män inte har råd att ha några preferenser när det gäller kvinnor, och jag hävdar att det inte är sant, och jag tror att de allra flesta som läser tycker att du är galen och verklighetsfrånvänd.
Varför tror du att du vet hur ofta kvinnor i allmänhet ligger bara för att du är kvinna?
1) Det är inte bara jag som hävdar det alla undersökningar som jag har länkat till i den här tråden säger samma sak. Det finns en studie från Sahlgrenska som visar att kvinnor som har barn har sex on average 1 gång/månad.
2) Average vikt i Sverige för kvinnor är typ 67 kilo det är extrem fetma.
3) Men det är sant att män inte kan välja vilka kvinnor som de ska ha sex med. Titta på alla videos där män går fram till kvinnor och frågar om sex och jämför med de videos där kvinnor går fram till män.
4) För att jag har träffat högst 5 kvinnor i mitt liv som har gillat sex. Alla andra kvinnor har inte gillat det. Om man gillar sex då vill man ligga hela tiden, om man inte gillar sex då vill man aldrig ligga.
Citat:
Ursprungligen postat av
ragnarrokvantar
Du kanske tror att alla kvinnor som inte är lika spinkiga som du är feta? Så är det inte. De flesta kvinnor är snyggare när de inte är lika spinkiga som du.
Länka till några bilder.
Citat:
Ursprungligen postat av
ragnarrokvantar
Haha, som bevis för det konstiga påståendet att människor inte har sex, länkar du till ett forum där gifta människor som inte har sex kan skriva av sig?
De gifta människorna är vanliga Svenssons. Det betyder att alla som är vanliga Svenssons har samma sex liv proof by induction.
Citat:
Ursprungligen postat av
ragnarrokvantar
"Den naturliga looken" betyder inte "alla naturliga bröst är sexiga, ju hängigare desto bättre". Nej, jag tror inte att någon som har öppnat den där bilden tycker att dina bröst är fina.
Jag tror att du är avundsjuk på mina bröst.
Citat:
Ursprungligen postat av
ragnarrokvantar
Hur är den där magen mycket bra? Kan du förstå att män inte tycker att det är hett att skinnet hänger över hela naveln? Det ser ut som en mage tillhörande en 70-årig tant.
1) Bra muskler, bra definition, platt.
2) Naveln är bara kosmetiskt ingen bryr sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Sex är för miljonte gången en naturlig grej. Vi människor är gjorda för att ha En sexdrift, den kan variera i intensitet på individuell nivå. Att kvinnor inte gillar sex och dra till med märkliga källhänvisningar som fan läser Bibeln och enbart utgå ifrån sig själv är idiotiskt.
Jag har pluggat en del arkeologi, antropologi och sociologi. Mycket hur vi uppför oss när vi tar intiativ till sex är hur vi förväntar bete oss (mannen jagar, kvinnan passiv). Sådana normer är också svårare att bryta med beroende på flera faktorer. Sen finns det skillnader mellan män och kvinnor också, men det är en felaktig slutsats att kvinnor inte tycker sex är skönt, genom att hävda att en kvinnas enda incitament är at mannen ska ha status för att hon ska "släppa till".
1) Nej sex är inte naturligt för kvinnor. Om det var det då skulle kvinnor ragga upp män för sex. Eller gå på BC och leta sex.
2) De flesta kvinnor är inte gjorda för sex. Att njuta av sex är en perversion för kvinnor ungefär som att tända på fötter för män. Normala kvinnor vill inte ha sex och njuter inte av det.