2016-06-10, 23:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar kanske ett socialt liv? Jag är snygg, smal, och trevlig vad tror du själv? Det händer regelbundet att människor som jag inte känner bjuder in mig på saker. Dessutom har jag barn och det är omöjligt att inte ha kvinnliga vänner när man har barn. Poängen är att bland folk som jag känner är det ingen som säger något om andras sex-liv men det är säkert olika beroende på vem man umgås med.

2) Det hör till saken att 1/månad är snittet för kvinnor med barn. Tror du inte att kvinnor blir sugna oftare än så? Tror du att de inte kan ha en snabbis på 15 minuter i vardagen?

1) Hahahahahahahahaha! Nej, det är du inte. Men visst. Du har människor som du känner igen. Det kan ju inte vara så att dom helt enkelt inte vill prata sex med dig eftersom du har en så trasig syn på det. Verkligen inte.

2) Jag tror ingenting. Tro är för religiösa människor.
Citera
2016-06-10, 23:19
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Där har du svaret. Du är klängig, nedstämd, släpper inte in kvinnorna i ditt liv, har dålig självkänsla. Då blir det väldigt mycket svårare att attrahera kvinnor. Du bör INTE satsa på psykiskt sjuka kvinnor..

Vadå släpper inte in? Jag tar kontakt med massor på internet.
Och jag är ganska duktig på att prata om mig själv och lyssna på andra. Jag tycker jag bevisat det på dethär forumet redan.

Dålig självkännsla och klänging, ibland, det kommer i perioder.
Citera
2016-06-10, 23:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
1) Jag är sjukt mycket mer kvinna än du. Har fött ett barn. Det är mer än du gjort, eller hur? Du är nog ganska ensam om att tycka att sex är som att hålla handen med någon. För de flesta är det väldigt intimt att vara naken med någon och byta kroppsvätskor.

2) Hittar man en restaurang som har allt man gillar på menyn, och är grymt skickliga i köket så är det inte så långsökt. Lägg därtill att om du skulle äta någon annanstans så skulle du riskera matförgiftning, och att dra med dig matförgiftning hem till din restaurang. Och om man skulle äta någon annanstans skulle man bli portad från den där underbara restaurangen man älskar. Då är det kanske inte så svårt att hålla sig till en restaurang för resten av livet.

1) Nej jag har fött 2 barn. Och nej du lurar ingen.

2) Nej män tror att nakenhet och sex är en big deal för kvinnor men eftersom kvinnor inte känner något vid sex är det meh.

3) Ingen normal människa äter på samma restaurang varje dag i hela sitt liv eller har sex med samma partner i 20 år. När det handlar om sex är det samma sak som att äta 1/månad.
Citera
2016-06-10, 23:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Du menar kanske ett socialt liv? Jag är snygg, smal, och trevlig vad tror du själv? Det händer regelbundet att människor som jag inte känner bjuder in mig på saker. Dessutom har jag barn och det är omöjligt att inte ha kvinnliga vänner när man har barn. Poängen är att bland folk som jag känner är det ingen som säger något om andras sex-liv men det är säkert olika beroende på vem man umgås med.

2) Det hör till saken att 1/månad är snittet för kvinnor med barn. Tror du inte att kvinnor blir sugna oftare än så? Tror du att de inte kan ha en snabbis på 15 minuter i vardagen?
Tycker folk du är/verkar vara öppen och social när du går runt i burqaliknande klädsel?
Citera
2016-06-10, 23:23
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Vadå släpper inte in? Jag tar kontakt med massor på internet.
Och jag är ganska duktig på att prata om mig själv och lyssna på andra. Jag tycker jag bevisat det på dethär forumet redan.

Dålig självkännsla och klänging, ibland, det kommer i perioder.
Du skrev att du stöter bort folk.
Citera
2016-06-10, 23:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Många kvinnor blir ganska skadade i samband med sina förlossningar. Det kan göra sexlivet svårare och mindre intressant efter att man har fått barn. Lägg därtill att barnen tar väldigt mycket tid och energi, samt manlig åldrrsimpotens. Det där snittet på 1/månad är kanske inte så konstigt. Det betyder inte att paret har det dåligt. Den där enda gången kanske är helt magisk och fullt tillräcklig. Har man haft mycket sex innan man fick barn kanske man känner att man vill ägna tid även åt annat när livet går in i nästa fas.

Jag tror att det är så för många men erkänn att det är deprimerande och beror helt på kvinnan. Det är inte män som väljer att det ska vara så.
Citera
2016-06-10, 23:27
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du skrev att du stöter bort folk.

Ja, när de gör saker som jag inte gillar. Typ pratar om sina morbida fantasier.
Den senaste tjejen jag var med hade som drömyrke att bli obduktionsassitent.

Hon hadde också en fascination för skräck och blod och sånt. Förmodligen hade hon även ADHD för hon pratade jättemycket hela tiden, och visade massa youtube filmer och jag bara ställde mig vid diskbänken och tänkte "andas".

Jag får också ibland en "Äh, jag bryr mig inte om denhär tjejen" kännsla. Och den gör att jag ibland säger saker som jag senare ångrar. Typ att personen borde gå ned i vikt eller så. :P
Citera
2016-06-10, 23:30
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
1) Kort hår är mer legit för att det är mycket svårare att se bra ut i kort hår än i långt. Rakat är svårast för att det visar om du har ett fult ansikte.
Fast ingen kvinna ser bättre ut i kort hår. Bara män kan passa i det (alltså rakad skalle), och till och med bland män är hår att föredra (undantaget är negrer, som faktiskt ser bättre ut med helt rakad skalle, men deras svintohår är ju inte heller snyggt till att börja med).

Citat:
2) Men tänk om kvinnor som gillar sex och bögar är kopplade på samma sätt i huvudet? Båda grupperna gillar kuk.
Så är inte fallet. Bögarna tänker som män, överlag. Givetvis finns det feminina bögar som snackar om equality hela dagarna osv, men det spelar ingen roll: bortsett från att båda gillar kuk, så tänker och fungerar bögar rent generellt, som män (ibland tänker de till och med manligare än den genomsnittliga heterokillen, faktiskt). Det är alltså inte giltigt att använda bögar som jämförelse, för att poängtera att kvinnor inte gillar sex.

Citat:
3) Det finns 0 bevis för att kvinnor gillar sex. Tvärtom studier + kvinnors beteende indikerar att kvinnor hatar sex. Inse att alla ni i den här tråden lever i förnekelse.
Kvinnor som ogillar sex har bara inte haft bra sexpartners (och i de flesta fall, inte heller testat att knulla höga på cannabis eller andra droger).

Citat:
4) Jag blir kåt av att få kuk det spelar ingen roll vem kuken sitter fast på eller om mannen är dålig. Det är en bonus om mannen är attraktiv och bra i sängen men det är inget krav jag är nöjd med att bara få kuk. Se det som att jag har väldigt låga krav.
Okej, lol.

Citat:
5) På mitt högstadie hade det blivit samtal med rektor + hemringning till föräldrarna om någon hade sagt hora. Jag aldrig hört det när jag gick i skolan.
Jasså? Hora var rätt vanligt uttryck när jag gick i högstadiet i alla fall. Detta var typ 15 år sedan. Givetvis tog lärarna upp det ibland på lektionerna, men ingen brydde sig. Poängen är att det knullades runt en hel del redan då. I den åldern knullar inte tonårstjejer i syfte att göra karriär, utan det är bara knulla för skojs skull, eller för njutningens skull, eller för att de är attraherade av killen ifråga.

Vi hade två norska tvillingar också på högstadiet, som var riktiga biatches. Fan vad de knullade med alla, de körde till och med gangbang emellanåt. I den åldern!

Citat:
6) Förr i tiden fick mannen betalt när han gifte sig för att han tog över ansvaret för kvinnan. Idag har kvinnor inga pengar så de betalar med sex. Tänk "jag kan inte ge dig pengar men jag ställer upp på allt du vill sexuellt". Så lol om du ger upp din betalning?
Öh, va? Kvinnor har ju för fan mer pengar än män idag.

Citat:
7) Det är konceptet som räknas om kvinnan har investerat i utseende + sex då vill hon ha en man. Det är som en man som investerar i karriär + BMW. Om kvinnan inte anstränger sig då är hon inte intresserad av män. Så hur många kvinnor ser ut som att de försöker attrahera en man?
Okej, men så här är det enligt min erfarenhet och observationer: anorektiska tjejer är oftast fula i ansiktet (snygga tjejer behöver inte svälta sig själva till benrangel), och de kör stenhårt på anorexian som kompensation för att de helt enkelt inte ser bra ut i nyllet, och medvetna som de är om att många iDiotkillar idag vill ha supersmala tjejer, försöker de "snygga till sig" genom anorexia. Rent generellt är tjejer som lider av anorexia och andra ätstörningar, helt rubbade i skallen och bör låsas in på mentalsjukhus, för deras eget bästa och hälsa om något.

När jag tänker efter så kan jag inte minnas att jag har sett en enda riktigt snygg brud som väger 45 kg. De snygga brudarna vet att deras ansikte tar dem långt, och att de inte behöver spy upp maten eller bara äta Nutrilettbars hela dagarna.

Detta kan nog förklara eventuellt ointresse för sex: har man verkligen en sexdrift när man är undernärd? Jag menar, när du väger 40 kg, har du överhuvudtaget någon energi för att kunna bli kåt?
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-06-10 kl. 23:37.
Citera
2016-06-10, 23:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
1) Hahahahahahahahaha! Nej, det är du inte. Men visst. Du har människor som du känner igen. Det kan ju inte vara så att dom helt enkelt inte vill prata sex med dig eftersom du har en så trasig syn på det. Verkligen inte.

2) Jag tror ingenting. Tro är för religiösa människor.

1) Jag förstår inte grejen? Ska man gå runt och hålla reda på vem ens vänner och bekanta har sex med? Vad får man ut av det?

2) Om jag skulle prata sex med den av mina vänner som jag kunde göra det med när jag var ung skulle det gå så här,

- jag är frustrerad jag vill ha sex med dig.

- okay.

Det skulle bli ett väldigt kort samtal.

3) Hur ofta tycker du är legit då? Kanske 2/vecka?
Citera
2016-06-10, 23:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
1) Jag förstår inte grejen? Ska man gå runt och hålla reda på vem ens vänner och bekanta har sex med? Vad får man ut av det?

2) Om jag skulle prata sex med den av mina vänner som jag kunde göra det med när jag var ung skulle det gå så här,

- jag är frustrerad jag vill ha sex med dig.

- okay.

Det skulle bli ett väldigt kort samtal.

3) Hur ofta tycker du är legit då? Kanske 2/vecka?

1) Nej, jag vet att du inte förstår grejen.

2) Du är socialt inkompetent.

3) Det beror på dagsformen givetvis.
Citera
2016-06-11, 00:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast ingen kvinna ser bättre ut i kort hår. Bara män kan passa i det (alltså rakad skalle), och till och med bland män är hår att föredra (undantaget är negrer, som faktiskt ser bättre ut med helt rakad skalle, men deras svintohår är ju inte heller snyggt till att börja med).

Så är inte fallet. Bögarna tänker som män, överlag. Givetvis finns det feminina bögar som snackar om equality hela dagarna osv, men det spelar ingen roll: bortsett från att båda gillar kuk, så tänker och fungerar bögar rent generellt, som män (ibland tänker de till och med manligare än den genomsnittliga heterokillen, faktiskt). Det är alltså inte giltigt att använda bögar som jämförelse, för att poängtera att kvinnor inte gillar sex.

Kvinnor som ogillar sex har bara inte haft bra sexpartners (och i de flesta fall, inte heller testat att knulla höga på cannabis eller andra droger).

Okej, lol.

Jasså? Hora var rätt vanligt uttryck när jag gick i högstadiet i alla fall. Detta var typ 15 år sedan. Givetvis tog lärarna upp det ibland på lektionerna, men ingen brydde sig. Poängen är att det knullades runt en hel del redan då. I den åldern knullar inte tonårstjejer i syfte att göra karriär, utan det är bara knulla för skojs skull, eller för njutningens skull, eller för att de är attraherade av killen ifråga.

Vi hade två norska tvillingar också på högstadiet, som var riktiga biatches. Fan vad de knullade med alla, de körde till och med gangbang emellanåt. I den åldern!

Öh, va? Kvinnor har ju för fan mer pengar än män idag.

Okej, men så här är det enligt min erfarenhet och observationer: anorektiska tjejer är oftast fula i ansiktet (snygga tjejer behöver inte svälta sig själva till benrangel), och de kör stenhårt på anorexian som kompensation för att de helt enkelt inte ser bra ut i nyllet, och medvetna som de är om att många iDiotkillar idag vill ha supersmala tjejer, försöker de "snygga till sig" genom anorexia. Rent generellt är tjejer som lider av anorexia och andra ätstörningar, helt rubbade i skallen och bör låsas in på mentalsjukhus, för deras eget bästa och hälsa om något.

När jag tänker efter så kan jag inte minnas att jag har sett en enda riktigt snygg brud som väger 45 kg. De snygga brudarna vet att deras ansikte tar dem långt, och att de inte behöver spy upp maten eller bara äta Nutrilettbars hela dagarna.

Detta kan nog förklara eventuellt ointresse för sex: har man verkligen en sexdrift när man är undernärd? Jag menar, när du väger 40 kg, har du överhuvudtaget någon energi för att kunna bli kåt?

1) Du betalar för ansiktet så du borde få värde för pengarna IMO. Hår är ett billigt sätt att kompensera för ett fult ansikte.

2) Menar du att kvinnor skulle gilla kuk på ett annat sätt än bögar? Jag ser inte vad det skulle vara.

3) Varför skulle kvinnor inte ha sex som bögar?

4) Du tror inte att kvinnor kan testa olika män tills de hittar en bra partner?

5) Hur mycket betalar kvinnan till mannen när han gifter sig med henne idag? Kanske halva hyran om mannen har tur. Så det enda som kvinnor har att betala med är sex.

6) Ansiktet blir snyggare när du har lågt bf för att benstrukturen syns mer. Döm själv, http://www.imagebam.com/image/290edb488744249

7) Att man blir kåt har med psykologi att göra. Jag skulle säga att om man är liten känns det mer dimorphic vilket gör det roligare.
Citera
2016-06-11, 01:17
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
1) Du betalar för ansiktet så du borde få värde för pengarna IMO.
Jag instämmer!

Citat:
Hår är ett billigt sätt att kompensera för ett fult ansikte.
Nja, ett fult ansikte är helt enkelt ett fult ansikte, spelar ingen roll om kvinnan har det vackraste håret i världen; ansiktet är fortfarande fult. Men ett snyggt ansikte, med jättetunt hår, eller inget hår alls? Ja, det ansiktet blir mindre snyggt helt enkelt. Precis som ett vackert ansikte sabbas om hennes kropp är ett benrangel (snyggt ansikte + stora tuttar och fyllig rumpa = win-win ftw!).

Citat:
2) Menar du att kvinnor skulle gilla kuk på ett annat sätt än bögar? Jag ser inte vad det skulle vara.
Fast nu handlar det inte om bögar och kukar, utan om kvinnor gillar eller är intresserade av sex.

Citat:
3) Varför skulle kvinnor inte ha sex som bögar?
Kan du lägga ner bögtramset? Bögar är fortfarande män och de har precis som alla andra män, en helt annan hormonbalans än kvinnor. Det går inte att jämföra med bögar, lägg ner trollandet. Bögsnacket är ett kasst argument.

Citat:
4) Du tror inte att kvinnor kan testa olika män tills de hittar en bra partner?
Jo, visst kan kvinnor det, men grejen med kvinnor är att de inte förstår hur de ska hitta en bra man, än mindre en man som kan knulla bra. Kvinnor överlag saknar faktiskt omdöme när det kommer till män.

Citat:
5) Hur mycket betalar kvinnan till mannen när han gifter sig med henne idag? Kanske halva hyran om mannen har tur. Så det enda som kvinnor har att betala med är sex.
Okej, då får de betala med sex i så fall.

Hur har du själv råd att försörja din make, och posta på Flashback hela dagarna?

Citat:
6) Ansiktet blir snyggare när du har lågt bf för att benstrukturen syns mer.
Detta stämmer faktiskt! Har själv börjat märka det nu när jag deffat bort snart 20 kg i min veganska bodybuilding diet, att jag ser faktiskt bra ut. Jag börjar nästan bli självkär när jag tittar i spegeln Ansiktet ser helt enkelt mer magiskt ut om man säger så. Som det är nu, är jag nästan sexig, ge mig två månader till så är jag sexy la boxy

Citat:
Döm själv, http://www.imagebam.com/image/290edb488744249
Fast ditt problem är ju inte ansiktet (även om du inte är någon 10:a i ansiktet så sett); ditt problem är kroppen

Citat:
7) Att man blir kåt har med psykologi att göra. Jag skulle säga att om man är liten känns det mer dimorphic vilket gör det roligare.
Okej.

Kvinnor har helt enkelt inte lika stort sexintresse som män. Detta beror främst på deras lägre testosteronhalter.
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-06-11 kl. 01:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in