Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Kort hår är mer legit för att det är mycket svårare att se bra ut i kort hår än i långt. Rakat är svårast för att det visar om du har ett fult ansikte.
Fast ingen kvinna ser bättre ut i kort hår. Bara män kan passa i det (alltså rakad skalle), och till och med bland män är hår att föredra (undantaget är negrer, som faktiskt ser bättre ut med helt rakad skalle, men deras svintohår är ju inte heller snyggt till att börja med).
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Men tänk om kvinnor som gillar sex och bögar är kopplade på samma sätt i huvudet? Båda grupperna gillar kuk.
Så är inte fallet. Bögarna tänker som män, överlag. Givetvis finns det feminina bögar som snackar om equality hela dagarna osv, men det spelar ingen roll: bortsett från att båda gillar kuk, så tänker och fungerar bögar rent generellt, som män (ibland tänker de till och med manligare än den genomsnittliga heterokillen, faktiskt). Det är alltså inte giltigt att använda bögar som jämförelse, för att poängtera att kvinnor inte gillar sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Det finns 0 bevis för att kvinnor gillar sex. Tvärtom studier + kvinnors beteende indikerar att kvinnor hatar sex. Inse att alla ni i den här tråden lever i förnekelse.
Kvinnor som ogillar sex har bara inte haft bra sexpartners (och i de flesta fall, inte heller testat att knulla höga på cannabis eller andra droger).
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
4) Jag blir kåt av att få kuk det spelar ingen roll vem kuken sitter fast på eller om mannen är dålig. Det är en bonus om mannen är attraktiv och bra i sängen men det är inget krav jag är nöjd med att bara få kuk. Se det som att jag har väldigt låga krav.
Okej, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
5) På mitt högstadie hade det blivit samtal med rektor + hemringning till föräldrarna om någon hade sagt hora. Jag aldrig hört det när jag gick i skolan.
Jasså? Hora var rätt vanligt uttryck när jag gick i högstadiet i alla fall. Detta var typ 15 år sedan. Givetvis tog lärarna upp det ibland på lektionerna, men ingen brydde sig. Poängen är att det knullades runt en hel del redan då. I den åldern knullar inte tonårstjejer i syfte att göra karriär, utan det är bara knulla för skojs skull, eller för njutningens skull, eller för att de är attraherade av killen ifråga.
Vi hade två norska tvillingar också på högstadiet, som var riktiga biatches. Fan vad de knullade med alla, de körde till och med gangbang emellanåt. I den åldern!
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
6) Förr i tiden fick mannen betalt när han gifte sig för att han tog över ansvaret för kvinnan. Idag har kvinnor inga pengar så de betalar med sex. Tänk "jag kan inte ge dig pengar men jag ställer upp på allt du vill sexuellt". Så lol om du ger upp din betalning?
Öh, va? Kvinnor har ju för fan mer pengar än män idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
7) Det är konceptet som räknas om kvinnan har investerat i utseende + sex då vill hon ha en man. Det är som en man som investerar i karriär + BMW. Om kvinnan inte anstränger sig då är hon inte intresserad av män. Så hur många kvinnor ser ut som att de försöker attrahera en man?
Okej, men så här är det enligt min erfarenhet och observationer: anorektiska tjejer är oftast fula i ansiktet (snygga tjejer behöver inte svälta sig själva till benrangel), och de kör stenhårt på anorexian som kompensation för att de helt enkelt inte ser bra ut i nyllet, och medvetna som de är om att många iDiotkillar idag vill ha supersmala tjejer, försöker de "snygga till sig" genom anorexia. Rent generellt är tjejer som lider av anorexia och andra ätstörningar, helt rubbade i skallen och bör låsas in på mentalsjukhus, för deras eget bästa och hälsa om något.
När jag tänker efter så kan jag inte minnas att jag har sett en enda riktigt snygg brud som väger 45 kg. De snygga brudarna vet att deras ansikte tar dem långt, och att de inte behöver spy upp maten eller bara äta Nutrilettbars hela dagarna.
Detta kan nog förklara eventuellt ointresse för sex: har man verkligen en sexdrift när man är undernärd? Jag menar, när du väger 40 kg, har du överhuvudtaget någon energi för att kunna bli kåt?