2016-06-10, 15:54
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vad är din poäng?

1) Den enda gången det skulle kunna hända är om det är en kvinnodominerad arbetsplats och du är den enda mannen. Men då handlar det om att creepa på dig.

2) Om man gillar sex som kvinna då investerar man i sin kropp och sin hobby. Så om kvinnan som säger att hon gillar sex inte är typ smal med stora silikon-bröst ock lack-stövlar då är det bara snack. Det är som en smal man pratar om hur mycket han gillar att lyfta eller ett fetto som pratar om att springa marathons.

1) Acceptera ditt kön creep.

2) Som jag redan har förklarat är det en mental grej tänk på "Dennis 47 år" som suger kuk vid gloryholes gör han det för att det är fysiskt skönt? Nej han tänder på konceptet att suga av okända män. Så är det med vanligt sex också man gör det inte för att det är skönt man gör det för att man tänder mentalt på att bli knullad av en man.

3) Men okay vi kan säga att det är jätte skönt med vaginal penetration. Kvinnors intresse kommer fortfarande att vara 0 för att,

a) det är äckligt att ha sex med män.

b) kvinnan måste anstränga sig och bli svettig.

c) glass + TV ger mer njutning, mer variation, det är mer spännande, en bättre upplevelse.
Du tjatar alltid om att kvinnor måste ligga under äckliga män när de har sex. Så måste det inte alls vara och alla kvinnor tycker inte att män är äckliga. Det uttalandet är inte verklighetsförankrat.

Läser du om kvinnans könsorgan eller har några som helst kunskaper om det så vet du att kvinnor har känsel inuti. Det är löjligt att påstå något annat och att jämföra vaginalt sex med att bli petad på axeln.

Jo, kvinnor pratar om sex och de kan vara väldigt mycket grövre än män enligt min och många andras erfarenhet. Men som det troll du är så vill du bara säga emot oavsett vad det än gäller. Säger jag att bilen är röd så påstår du att den är blå eller grön. Det spelar ingen om så tiotusen personer säger att bilen ÄR röd, du kommer ändå säga emot.

Heterosexuellt sex mellan män o kvinnor är inte som påtvingat bögsex. Sluta göra den oseriösa kopplingen. Den är inte verklighetsförankrad.

Skrället på dina bilder har inte stora silikonbröst eller snygg kropp, alltså gillar hon inte sex.
Citera
2016-06-10, 15:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Okay... så dina argument är "du har inga vänner" och "du är ett luder"? Lol.

2) Om man pratar sex med en annan kvinna är det bromance alltså nästa steg är att man har sex med varandra eller varandras män. Jag har haft den typen av relation med 2 av mina vänner när jag var ung, den ena hade jag sex med, och den andra pratade vi om att ha sex, hon ville ha 3kant med mig och min man, och så vidare, om hon hade varit snyggare hade jag haft sex med henne.

3) Så om Sex and the City var "realistiskt" hade kvinnorna haft sex med varandra och/eller varandras män. De hade inte haft sex med random män.

4) Verkligheten ger 100% stöd för det som jag säger titta på dejting sidor, titta på krogen, titta på sex köp, det är alltid män som försöker få sex av kvinnor och kvinnor som säger nej. Det bevisar att kvinnor inte är intresserade.
Dina argument brukar lyda "lol", "men brah, mina vänner gör si och så", "jag tror", "du ljuger", "e-transa" och "du är en fulgubbe". Det är inga argument. Sen hänvisar du till undersökningar och gör fel tolkningar eller så hänvisar du till nåt diskussionsforum. Helt befängt.
Senast redigerad av Cineasten 2016-06-10 kl. 16:08.
Citera
2016-06-10, 16:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Vilka biologiska anledningar? Kvinnor kan ha sex med 100 män lätt män kan inte ens ha sex med 10 kvinnor. Så biologiskt är kvinnor gjorda för att ha sex med många män.

2) Vilka sociala normer?

3) Svara på argumentet om sex med män är så skönt till exempel att suga kuk eller bli anal knullad varför gör inte män det? Om män inte är intresserade varför skulle kvinnor vara det?
Du vägrar alltså se skillnaden mellan att vara homo eller heterosexuell?

Sociala normer är olika i olikaländer, olika kulturer och olika mellan könen. Män som har många sexpartners ses som kungar, kvinnor som har många sexpartners ses som horor. Så har det alltid varit. T.o.m i skolan är det ett stort problem med att både killar och tjejer kallar tjejer för hora oavsett vilka sexerfarenheter hon har. Tjejen som påstås ha en pojkvän ses som en hora, killen som påstås ha mängder med brudar ses som häftig, kung, han äger osv. Ingen som vistats utanför lägenheten, som läst tidningar, tittat på tv, läst på nätet eller som har barn själv kan ha missat det. Så ser verkligheten ut.

Vi har helt enkelt olika standards för män och kvinnor. Det är bara att titta här på fb. Här kallas kvinnor för horor i ett kör. Även frigida kvinnor kallas för jävla horor eftersom det är ett nedsättande epitet. I vardagen har "hora" inte särskilt mycket med ordets betydelse att göra (dvs person som säljer sexuella tjänster). Det handlar mer om att kränka kvinnor genom att kalla dem något som de flesta ser ned på.
Citera
2016-06-10, 16:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du tjatar alltid om att kvinnor måste ligga under äckliga män när de har sex. Så måste det inte alls vara och alla kvinnor tycker inte att män är äckliga. Det uttalandet är inte verklighetsförankrat.

Läser du om kvinnans könsorgan eller har några som helst kunskaper om det så vet du att kvinnor har känsel inuti. Det är löjligt att påstå något annat och att jämföra vaginalt sex med att bli petad på axeln.

Jo, kvinnor pratar om sex och de kan vara väldigt mycket grövre än män enligt min och många andras erfarenhet. Men som det troll du är så vill du bara säga emot oavsett vad det än gäller. Säger jag att bilen är röd så påstår du att den är blå eller grön. Det spelar ingen om så tiotusen personer säger att bilen ÄR röd, du kommer ändå säga emot.

Heterosexuellt sex mellan män o kvinnor är inte som påtvingat bögsex. Sluta göra den oseriösa kopplingen. Den är inte verklighetsförankrad.

Skrället på dina bilder har inte stora silikonbröst eller snygg kropp, alltså gillar hon inte sex.

1) Vilka män kan du (eller män generellt) tänka dig (er) att ha sex med? Spelar det någon roll hur mannen ser ut när du (ni) står på knä och suger hans kuk?

2) Nej kvinnor tycker inte att alla män är äckliga men det är äckligt att ha sex med män. Testa själv om du inte tror mig.

3) Dude vem av oss har en fitta? Det är som att bli petad på axeln av en naken Ron Jeremy. Varför skulle ljuga?

4) Vad tror du att det skickar för signaler om man pratar sex med en annan kvinna?

5) Om sex var roligt för kvinnor då skulle kvinnor ragga på män, de skulle betala män för sex precis som män gör med kvinnor, det skulle finnas cruising och saunas med villiga kvinnor, män skulle kunna gå till gloryholes på lunchrasten och bli avsugna av kvinnor. Finns någonting av det här? Nej exakt.

6) Varför skulle sex med män vara bättre för kvinnor än för män? Ta kuk sugning till exempel tror ni att kuk och sperma smakar annorlunda för kvinnor?
Citera
2016-06-10, 16:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Vilka män kan du (eller män generellt) tänka dig (er) att ha sex med? Spelar det någon roll hur mannen ser ut när du (ni) står på knä och suger hans kuk?

2) Nej kvinnor tycker inte att alla män är äckliga men det är äckligt att ha sex med män. Testa själv om du inte tror mig.

3) Dude vem av oss har en fitta? Det är som att bli petad på axeln av en naken Ron Jeremy. Varför skulle ljuga?

4) Vad tror du att det skickar för signaler om man pratar sex med en annan kvinna?

5) Om sex var roligt för kvinnor då skulle kvinnor ragga på män, de skulle betala män för sex precis som män gör med kvinnor, det skulle finnas cruising och saunas med villiga kvinnor, män skulle kunna gå till gloryholes på lunchrasten och bli avsugna av kvinnor. Finns någonting av det här? Nej exakt.

6) Varför skulle sex med män vara bättre för kvinnor än för män? Ta kuk sugning till exempel tror ni att kuk och sperma smakar annorlunda för kvinnor?
Bögsex för en heteroman har inte med heterosexuellt sex mellan män och kvinnor att göra. Sluta tramsa hela tiden. Ta till dig vad folk skriver någon gång.

Punkt 2-5 är så löjliga så det liknar ingenting.

Jag har aldrig träffat en kvinna, eller hört en kvinna säga att vaginalt sex inte känns. Otroligt många säger emot dig, folk som är kunniga skriver i ämnet (läs länken jag postade som beskriver kvinnans känsel i underlivet) håller inte med dig men du vägrar ta till dig och fortsätter tjata om bögsex och peta på axeln. Kan du inte bara erkänna att du larvar dig därför att du tycker det är roligt?

Du påstår ju tom att misshandel inte är någon big deal så hur ska någon kunna ta dig seriöst?
Senast redigerad av Cineasten 2016-06-10 kl. 16:31.
Citera
2016-06-10, 16:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du vägrar alltså se skillnaden mellan att vara homo eller heterosexuell?

Sociala normer är olika i olikaländer, olika kulturer och olika mellan könen. Män som har många sexpartners ses som kungar, kvinnor som har många sexpartners ses som horor. Så har det alltid varit. T.o.m i skolan är det ett stort problem med att både killar och tjejer kallar tjejer för hora oavsett vilka sexerfarenheter hon har. Tjejen som påstås ha en pojkvän ses som en hora, killen som påstås ha mängder med brudar ses som häftig, kung, han äger osv. Ingen som vistats utanför lägenheten, som läst tidningar, tittat på tv, läst på nätet eller som har barn själv kan ha missat det. Så ser verkligheten ut.

Vi har helt enkelt olika standards för män och kvinnor. Det är bara att titta här på fb. Här kallas kvinnor för horor i ett kör. Även frigida kvinnor kallas för jävla horor eftersom det är ett nedsättande epitet. I vardagen har "hora" inte särskilt mycket med ordets betydelse att göra (dvs person som säljer sexuella tjänster). Det handlar mer om att kränka kvinnor genom att kalla dem något som de flesta ser ned på.

1) Homo och hetero har 0 med sex att göra. Till exempel jag är väldigt hetero men jag har haft sex med kvinnor det är ganska vanligt bland kvinnor. På samma sätt kan du ha sex med en annan man utan att vara bög right?

2) Om du är över 40 kan det säkert vara så men jag har aldrig varit med om det. Även om det skulle vara så vem bryr sig?

3) Men ingen bryr sig? Skulle män bry sig om de blev kallade mans-hora?
Citera
2016-06-10, 16:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Bögsex för en heteroman har inte med heterosexuellt sex mellan män och kvinnor att göra. Sluta tramsa hela tiden. Ta till dig vad folk skriver någon gång.

Punkt 2-5 är så löjliga så det liknar ingenting.

Jag har aldrig träffat en kvinna, eller hört en kvinna säga att vaginalt sex inte känns. Otroligt många säger emot dig, folk som är kunniga skriver i ämnet (läs länken jag postade som beskriver kvinnans känsel i underlivet) håller inte med dig men du vägrar ta till dig och fortsätter tjata om bögsex och peta på axeln. Kan du inte bara erkänna att du larvar dig därför att du tycker det är roligt?

Du påstår ju tom att misshandel inte är någon big deal så hur ska någon kunna ta dig seriöst?

1) Hur skulle sex med en man vara annorlunda för kvinnor?

2) Men hur skulle det kännas? Vaginan är som en mun (med mindre känsel) tror du att kvinnor får njutning att trycka in något i munnen?

3) Jag har postat studier som bevisar det som jag säger.

4) Vad är det som är larvigt enligt dig?
Citera
2016-06-10, 16:53
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
1) Hur skulle sex med en man vara annorlunda för kvinnor?

2) Men hur skulle det kännas? Vaginan är som en mun (med mindre känsel) tror du att kvinnor får njutning att trycka in något i munnen?
1. För att heterosexuella kvinnor TÄNDER på MÄN. Därför blir det inte äckligt. Herregud...
2. Ja, eftersom du säger att kvinnor föredrar att äta choklad så uppenbarligen
Citera
2016-06-10, 17:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
1. För att heterosexuella kvinnor TÄNDER på MÄN. Därför blir det inte äckligt. Herregud...
2. Ja, eftersom du säger att kvinnor föredrar att äta choklad så uppenbarligen

1) Håller du med om att bögar tänder på män?

2) Om du jämför hur fort män kan få bög-sex med hur fort de kan få sex med kvinnor hur ser det ut då? Till exempel en man kan få bög-sex inom typ 1 timme på Internet hur länge tar det innan samma man får sex med en kvinna?

3) Så om du jämför kvinnor med bögar kan du se att kvinnor inte tänder på män för att om de gjorde det skulle de vara som bögar.

4) Prova att be en man att peta på insidan av din kind i 15 minuter. Känns det skönt?
Citera
2016-06-10, 17:09
Avslutad
Citat:
1) Homo och hetero har 0 med sex att göra. Till exempel jag är väldigt hetero men jag har haft sex med kvinnor det är ganska vanligt bland kvinnor. På samma sätt kan du ha sex med en annan man utan att vara bög right?

2) Om du är över 40 kan det säkert vara så men jag har aldrig varit med om det. Även om det skulle vara så vem bryr sig?

3) Men ingen bryr sig? Skulle män bry sig om de blev kallade mans-hora?

Enda du tjatar om är att se kvinnor i cam, alla har fattat att du är en lebb och att det är därför du inte njuter av kuk.
Citera
2016-06-10, 17:12
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
1) Håller du med om att bögar tänder på män?

2) Om du jämför hur fort män kan få bög-sex med hur fort de kan få sex med kvinnor hur ser det ut då? Till exempel en man kan få bög-sex inom typ 1 timme på Internet hur länge tar det innan samma man får sex med en kvinna?

3) Så om du jämför kvinnor med bögar kan du se att kvinnor inte tänder på män för att om de gjorde det skulle de vara som bögar.

4) Prova att be en man att peta på insidan av din kind i 15 minuter. Känns det skönt?
Kan du sluta att tjata om bögar? Det har inget med saken att göra.
Kvinnor tycker inte att sex med män är äckligt eftersom (vissa) män attraherar dom. Punkt slut.
Citera
2016-06-10, 17:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Enda du tjatar om är att se kvinnor i cam, alla har fattat att du är en lebb och att det är därför du inte njuter av kuk.

1) Jag personligen njuter av kuk men jag är ett undantag. De flesta kvinnor tycker att det är lika äckligt som män tycker att det är.

2) Ja jag är villig att visa mig i cam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in