2016-06-10, 08:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men vad ska man prata om? Vad skulle vara poängen? Man kan ha sex med varandras män om båda vill testa så varför skulle man sitta och prata om det? Om man inte vill ha sex med varandras män då vill man inte diskutera det heller.

2) Det som de flesta kvinnor pratar om är shopping, skvaller, TV, kändisar, sina barn om man har det, det är väldigt tråkigt.

Känner du ens några andra människor eller ska du länka till kvällstidningsartiklar igen? Verkar det inte väldigt ologiskt att du skulle vara den som har rätt när precis alla andra säger emot dig? Du kan länka till enskilda individers beteenden och påståenden bäst du vill men det enda som det bevisar är att vissa kvinnor inte gillar sex. Det ger inget som helst stöd för någon av dina hypoteser.

Hade du haft några vänner så hade du vetat vad kvinnor pratar om. Du förstår att en del kvinnor är ytliga luder vars intressen är just shoppings, skvaller TV och kändisar. Sen så finns det andra kvinnor med djup och komplexitet som har riktiga intressen, ämnen dom kan saker om.

Du tillhör ju uppenbarligen dom ytliga ludren. Dom brukar dock ha vett nog att förstå att dom inte förstår så mycket. Jag hade rekommenderat dig att skaffa dig lite vänner men jag förstår att det är svårt för dig.
Citera
2016-06-10, 09:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Känner du ens några andra människor eller ska du länka till kvällstidningsartiklar igen? Verkar det inte väldigt ologiskt att du skulle vara den som har rätt när precis alla andra säger emot dig? Du kan länka till enskilda individers beteenden och påståenden bäst du vill men det enda som det bevisar är att vissa kvinnor inte gillar sex. Det ger inget som helst stöd för någon av dina hypoteser.

Hade du haft några vänner så hade du vetat vad kvinnor pratar om. Du förstår att en del kvinnor är ytliga luder vars intressen är just shoppings, skvaller TV och kändisar. Sen så finns det andra kvinnor med djup och komplexitet som har riktiga intressen, ämnen dom kan saker om.

Du tillhör ju uppenbarligen dom ytliga ludren. Dom brukar dock ha vett nog att förstå att dom inte förstår så mycket. Jag hade rekommenderat dig att skaffa dig lite vänner men jag förstår att det är svårt för dig.

1) Okay... så dina argument är "du har inga vänner" och "du är ett luder"? Lol.

2) Om man pratar sex med en annan kvinna är det bromance alltså nästa steg är att man har sex med varandra eller varandras män. Jag har haft den typen av relation med 2 av mina vänner när jag var ung, den ena hade jag sex med, och den andra pratade vi om att ha sex, hon ville ha 3kant med mig och min man, och så vidare, om hon hade varit snyggare hade jag haft sex med henne.

3) Så om Sex and the City var "realistiskt" hade kvinnorna haft sex med varandra och/eller varandras män. De hade inte haft sex med random män.

4) Verkligheten ger 100% stöd för det som jag säger titta på dejting sidor, titta på krogen, titta på sex köp, det är alltid män som försöker få sex av kvinnor och kvinnor som säger nej. Det bevisar att kvinnor inte är intresserade.
Citera
2016-06-10, 10:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
1) Okay... så dina argument är "du har inga vänner" och "du är ett luder"? Lol.

2) Om man pratar sex med en annan kvinna är det bromance alltså nästa steg är att man har sex med varandra eller varandras män. Jag har haft den typen av relation med 2 av mina vänner när jag var ung, den ena hade jag sex med, och den andra pratade vi om att ha sex, hon ville ha 3kant med mig och min man, och så vidare, om hon hade varit snyggare hade jag haft sex med henne.

3) Så om Sex and the City var "realistiskt" hade kvinnorna haft sex med varandra och/eller varandras män. De hade inte haft sex med random män.

4) Verkligheten ger 100% stöd för det som jag säger titta på dejting sidor, titta på krogen, titta på sex köp, det är alltid män som försöker få sex av kvinnor och kvinnor som säger nej. Det bevisar att kvinnor inte är intresserade.

Vad du inte förstår är att alla män vill inte ha sex med alla kvinnor och alla kvinnor vill inte ha sex med alla män.

Och ja, det är precis min argument till varför ingen ska lyssna på mig. Du är tom, djup som en vattenpöl och saknar vänner. Eller rättare sagt, du saknar människor i din omgivning som ger dig perspektiv.
Citera
2016-06-10, 10:06
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Fast anledningen till att så många kvinnor säger nej och spelar prydliga, beror ju på att kvinnor är rädda för den konservativa horstämpeln. Det beror alltså inte på ointresse för sex, utan paranoid beteende över sitt egna rykte. Finns ju en anledning till att så många kvinnor åker på semester till Grekland och Turkiet och knullar loss; där nere behöver de inte oroa sig för ryktesspridning osv.
Citera
2016-06-10, 11:11
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
1) Acceptera ditt kön creep.

2) Som jag redan har förklarat är det en mental grej tänk på "Dennis 47 år" som suger kuk vid gloryholes gör han det för att det är fysiskt skönt? Nej han tänder på konceptet att suga av okända män. Så är det med vanligt sex också man gör det inte för att det är skönt man gör det för att man tänder mentalt på att bli knullad av en man.

3) Men okay vi kan säga att det är jätte skönt med vaginal penetration. Kvinnors intresse kommer fortfarande att vara 0 för att,

a) det är äckligt att ha sex med män.

b) kvinnan måste anstränga sig och bli svettig.

c) glass + TV ger mer njutning, mer variation, det är mer spännande, en bättre upplevelse.

Samma show från späckhuggaren Lolita. År efter år. Krumbukter och hopp. Först roas publiken. Och de som sitter på raderna längst fram förargas när de stänks ner. Men sedan blir man beklämd. Ledsen. Tycker synd om det instängda djuret som på autopilot upprepar sina tricks. Dag ut och dag in. År efter år.

Vi vet att fittan din är avdomnad och att du hellre äter glass och ser på tv än att knulla. Vi vet. Resultatet därav har vi dessutom sett på bild.

Men jag är inte du. Och du är inte jag. Allt är inte för alla. Men det finns folk för allt. Lev och låt leva.
Senast redigerad av empoisonne 2016-06-10 kl. 11:54.
Citera
2016-06-10, 11:17
Medlem
BigFatCones avatar
Vad är förresten meningen med sex om det inte är svettigt, blött och ansträngande?
Citera
2016-06-10, 12:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad du inte förstår är att alla män vill inte ha sex med alla kvinnor och alla kvinnor vill inte ha sex med alla män.

Och ja, det är precis min argument till varför ingen ska lyssna på mig. Du är tom, djup som en vattenpöl och saknar vänner. Eller rättare sagt, du saknar människor i din omgivning som ger dig perspektiv.

1) Titta på "Dennis 47 år" i artikeln som jag länkade till tackar han nej till kuk? Så varför skulle kvinnor som gillar sex tacka nej?

2) Jag tror att du projicerar.
Citera
2016-06-10, 12:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast anledningen till att så många kvinnor säger nej och spelar prydliga, beror ju på att kvinnor är rädda för den konservativa horstämpeln. Det beror alltså inte på ointresse för sex, utan paranoid beteende över sitt egna rykte. Finns ju en anledning till att så många kvinnor åker på semester till Grekland och Turkiet och knullar loss; där nere behöver de inte oroa sig för ryktesspridning osv.

1) Det finns ingen hor-stämpel det är en ursäkt för att vägra sex. Ja det finns en del kvinnor som är avundsjuka för att de inte kan få män men vem bryr sig? Det är lika patetiskt som att män skulle hor-stämpla Rocco.

2) Kvinnor har semester-sex för att de gillar dramat typ att det är som i nån film som de har sett det har ingenting med sex att göra.

3) Dessutom kan man ligga diskret om man vill det är inte rocket science.
Citera
2016-06-10, 12:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad är förresten meningen med sex om det inte är svettigt, blött och ansträngande?

Testa att ha svettigt och kladdigt sex med en man? Om du (män generellt) vill att kvinnor ska göra det med dig (er) är det rimligt att du (ni) testar det själva. Då får ni se varför kvinnor inte är intresserade.
Citera
2016-06-10, 12:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
1) Titta på "Dennis 47 år" i artikeln som jag länkade till tackar han nej till kuk? Så varför skulle kvinnor som gillar sex tacka nej?

2) Jag tror att du projicerar.

1. Biologiska anledningar och sociala normer.

2. Nu kommer jag att låta så där självgod igen men det är helt enkelt som det är. Jag har groupies och fan girls. Vanliga fans också. Bara för nån dag sen så blev igenkänd på stan och blev applåderad. Lätt för mig att sitta och påstå men jag hade sällskap när det hände. Folk har använt min poesi för att beskriva sina egna känslor. Mina vänner tycker om mig för att jag är en komplex människa med integritet. Jag tänker inte gå in på detaljer om mitt kärleks- och sexliv men mina vänner kan även här gå i god för att jag klarar mig rätt jävla bra på den fronten när jag lägger den sidan till.

Så givetvis projicerar jag.

Citat:
Testa att ha svettigt och kladdigt sex med en man? Om du (män generellt) vill att kvinnor ska göra det med dig (er) är det rimligt att du (ni) testar det själva. Då får ni se varför kvinnor inte är intresserade.
Vill Polly ha ett kex?
Citera
2016-06-10, 15:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Biologiska anledningar och sociala normer.

2. Nu kommer jag att låta så där självgod igen men det är helt enkelt som det är. Jag har groupies och fan girls. Vanliga fans också. Bara för nån dag sen så blev igenkänd på stan och blev applåderad. Lätt för mig att sitta och påstå men jag hade sällskap när det hände. Folk har använt min poesi för att beskriva sina egna känslor. Mina vänner tycker om mig för att jag är en komplex människa med integritet. Jag tänker inte gå in på detaljer om mitt kärleks- och sexliv men mina vänner kan även här gå i god för att jag klarar mig rätt jävla bra på den fronten när jag lägger den sidan till.

Så givetvis projicerar jag.

Vill Polly ha ett kex?

1) Vilka biologiska anledningar? Kvinnor kan ha sex med 100 män lätt män kan inte ens ha sex med 10 kvinnor. Så biologiskt är kvinnor gjorda för att ha sex med många män.

2) Vilka sociala normer?

3) Svara på argumentet om sex med män är så skönt till exempel att suga kuk eller bli anal knullad varför gör inte män det? Om män inte är intresserade varför skulle kvinnor vara det?
Citera
2016-06-10, 15:42
Medlem
Okej, vet inte om jag fattar rätt här men så är jag också en kvinna.

Sex med rätt person är de bästa som finns.
När jag var yngre tycke jag att sex var ganska ointressant och var något man ställde upp på, gärna på fyllan då var man lite mer "sugen".
Men nu när jag haft RIKTIGT sex som det ska vara, med en person som jag var sexuellt attraherad av och som jag hade fantastiskt sex med kommer jag aldrig nöja mig med "ställa upp" sex igen, eller ens fyllesex. För jag har blivit kräsen och insett hur mycket attraktion utgör en sexuell akt. Det är en sån skillnad och de bästa som finns i världen, riktigt bra sex.

Antagligen så suger du i sängen, eller så har du bara inte haft den rätta attraktionen.
Tro mig, tjejer älskar sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in