Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Känner du ens några andra människor eller ska du länka till kvällstidningsartiklar igen? Verkar det inte väldigt ologiskt att du skulle vara den som har rätt när precis alla andra säger emot dig? Du kan länka till enskilda individers beteenden och påståenden bäst du vill men det enda som det bevisar är att vissa kvinnor inte gillar sex. Det ger inget som helst stöd för någon av dina hypoteser.
Hade du haft några vänner så hade du vetat vad kvinnor pratar om. Du förstår att en del kvinnor är ytliga luder vars intressen är just shoppings, skvaller TV och kändisar. Sen så finns det andra kvinnor med djup och komplexitet som har riktiga intressen, ämnen dom kan saker om.
Du tillhör ju uppenbarligen dom ytliga ludren. Dom brukar dock ha vett nog att förstå att dom inte förstår så mycket. Jag hade rekommenderat dig att skaffa dig lite vänner men jag förstår att det är svårt för dig.
1) Okay... så dina argument är "du har inga vänner" och "du är ett luder"? Lol.
2) Om man pratar sex med en annan kvinna är det bromance alltså nästa steg är att man har sex med varandra eller varandras män. Jag har haft den typen av relation med 2 av mina vänner när jag var ung, den ena hade jag sex med, och den andra pratade vi om att ha sex, hon ville ha 3kant med mig och min man, och så vidare, om hon hade varit snyggare hade jag haft sex med henne.
3) Så om Sex and the City var "realistiskt" hade kvinnorna haft sex med varandra och/eller varandras män. De hade inte haft sex med random män.
4) Verkligheten ger 100% stöd för det som jag säger titta på dejting sidor, titta på krogen, titta på sex köp, det är alltid män som försöker få sex av kvinnor och kvinnor som säger nej. Det bevisar att kvinnor inte är intresserade.