2016-06-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
kvinnor kan få sex när som helst med vem som helst typ därför är det ingen big deal att välja bort det.

riktigt så lätt är det inte. en man med status, pengar och allt det där säger ju inte ja till vilken brud som helst. jag va ute på krogen med en framgångsrik kompis för några veckor sedan, och det kom fram minst 3 tjejer som va intresserad av honom. han nobbade samtliga på plats.
nu är inte krogen hans grej, men ändå så visar det ju att en tjej inte kan välja hur som helst.
Citera
2016-06-09, 19:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
riktigt så lätt är det inte. en man med status, pengar och allt det där säger ju inte ja till vilken brud som helst. jag va ute på krogen med en framgångsrik kompis för några veckor sedan, och det kom fram minst 3 tjejer som va intresserad av honom. han nobbade samtliga på plats.
nu är inte krogen hans grej, men ändå så visar det ju att en tjej inte kan välja hur som helst.

1) Du måste skilja på sex för sexet och sex för försörjning.

2) Om kvinnan vill bli försörjd (eller få ut något materiellt av det) då söker hon en man med pengar och status.

3) Om kvinnan bara vill ligga tar hon första bästa eller den man som är mest nasty. Sexet blir inte bättre för att mannen har pengar och status för att man har inte sex med pengarna eller statusen.

4) Poängen är att alla kvinnor kan gå på Internet och beställa hem en man i princip när som helst och var som helst så att välja glass + TV istället för sex ingen big deal.

5) Tänk på att du kan äta glass och titta på TV en hel kväll utan någon ansträngning för att få en orgasm måste du suga kuk och ligga under en man. Vad verkar mest logiskt om du vill ha maximal njutning?
Citera
2016-06-09, 19:49
Medlem
Citat:

2) Om kvinnan vill bli försörjd (eller få ut något materiellt av det) då söker hon en man med pengar och status.

3) Om kvinnan bara vill ligga tar hon första bästa eller den man som är mest nasty. Sexet blir inte bättre för att mannen har pengar och status för att man har inte sex med pengarna eller statusen.

4) Poängen är att alla kvinnor kan gå på Internet och beställa hem en man i princip när som helst och var som helst så att välja glass + TV istället för sex ingen big deal.

5) Tänk på att du kan äta glass och titta på TV en hel kväll utan någon ansträngning för att få en orgasm måste du suga kuk och ligga under en man. Vad verkar mest logiskt om du vill ha maximal njutning?

men spelar det någon roll om det gäller sex för sex, eller sex för försörjning? jag menar, en man kan ju säga nej i vilket fall som helst om kvinnan inte faller in i smaken. då spelar det ju ingen roll vilka motiv hon har.
Citera
2016-06-09, 22:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
men spelar det någon roll om det gäller sex för sex, eller sex för försörjning? jag menar, en man kan ju säga nej i vilket fall som helst om kvinnan inte faller in i smaken. då spelar det ju ingen roll vilka motiv hon har.

1) Det finns alltid nån man som är villig så om en man säger nej går kvinnan till nästa man.

2) Många kvinnor har en eller flera män i friendzone för sådana situationer så de vet att de är garanterade ligg om de vill. Eller ett nytt förhållande om deras man dumpar dem.
Citera
2016-06-09, 23:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
1) Det finns alltid nån man som är villig så om en man säger nej går kvinnan till nästa man.

2) Många kvinnor har en eller flera män i friendzone för sådana situationer så de vet att de är garanterade ligg om de vill. Eller ett nytt förhållande om deras man dumpar dem.
Ingen vill ha sex med någon som är 50 år det ska vara 12-15åriga flickor.

Jag tycker män skrämmer bort kvinnor och sen klagar de på att de är ensamma och hatar kvinnor och kvinnor inte är intresserade av sex. Ni får väl göra dem intresserade då??
Citera
2016-06-09, 23:58
Medlem
EliasAlucards avatar
@Fru Babian: är inte du själv ett exempel på en kvinna som är intresserad av sex? Jag räknar mig själv som en porrentusiast (till och från, ibland går det en hel vecka utan att jag kollar på porr eller runkar, och sedan finns det andra intensivare perioder s.a.s.), men om någon här har ett större porrintresse än mig, så är det fan du (dock har du, som jag konstaterat många gånger tidigare, dålig smak, men det hör till att vara kvinna; kvinnor har faktiskt mycket dålig smak, och noll sinne för estetik).

Det är sant att tjejer rent generellt är tråkiga och okåta (porrskådespelerskor antingen fejkar, eller är kåtare än det kvinnliga genomsnittet), men detta beror också på att de flesta killar inte är vältränade, inte ser bra ut osv. Tjejer blir faktiskt kåta och våta när killen ser bra ut och är vältränad, eller lång och muskulös eller vad det nu kan vara som får kvinnor att gå igång.

Bästa indikationen att tjejer är intresserade av sex, är om de blir våta. Ska du precis börja slicka hennes fitta och hon är torr, ja då är hon inte intresserad av sex, i alla fall inte med dig. Men är hon våt, då vill hon att du knullar på henne ordentligt.

Men det är väl inte så konstigt att kvinnor inte är lika intresserade av sex som män ät? De har ju inte samma testosteronnivåer. Anabolabrudar är definitivt kåta, men de ser ju ut och låter som män också, så det är väl inte så skoj att knulla sådana halvmän.
Citera
2016-06-10, 00:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ingen vill ha sex med någon som är 50 år det ska vara 12-15åriga flickor.

Jag tycker män skrämmer bort kvinnor och sen klagar de på att de är ensamma och hatar kvinnor och kvinnor inte är intresserade av sex. Ni får väl göra dem intresserade då??

1) Gör en profil med en 50 årig kvinna på tinder och testa. Jag är säker på att du får typ 100 erbjudanden första dagen.

2) Du har aldrig haft sex med en 15 åring. Det som du vill ha är en snygg kvinna på 25-30. När man är 15-25 är man lite sexuellt osäker, när man är 30-35+ blir man ett pervo, så runt 25 är bäst för män IMO.
Citera
2016-06-10, 01:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
@Fru Babian: är inte du själv ett exempel på en kvinna som är intresserad av sex? Jag räknar mig själv som en porrentusiast (till och från, ibland går det en hel vecka utan att jag kollar på porr eller runkar, och sedan finns det andra intensivare perioder s.a.s.), men om någon här har ett större porrintresse än mig, så är det fan du (dock har du, som jag konstaterat många gånger tidigare, dålig smak, men det hör till att vara kvinna; kvinnor har faktiskt mycket dålig smak, och noll sinne för estetik).

Det är sant att tjejer rent generellt är tråkiga och okåta (porrskådespelerskor antingen fejkar, eller är kåtare än det kvinnliga genomsnittet), men detta beror också på att de flesta killar inte är vältränade, inte ser bra ut osv. Tjejer blir faktiskt kåta och våta när killen ser bra ut och är vältränad, eller lång och muskulös eller vad det nu kan vara som får kvinnor att gå igång.

Bästa indikationen att tjejer är intresserade av sex, är om de blir våta. Ska du precis börja slicka hennes fitta och hon är torr, ja då är hon inte intresserad av sex, i alla fall inte med dig. Men är hon våt, då vill hon att du knullar på henne ordentligt.

Men det är väl inte så konstigt att kvinnor inte är lika intresserade av sex som män ät? De har ju inte samma testosteronnivåer. Anabolabrudar är definitivt kåta, men de ser ju ut och låter som män också, så det är väl inte så skoj att knulla sådana halvmän.

1) Ja jag är en kvinna som gillar sex. Jag skulle säga att jag är ganska typisk för kvinnor som gillar sex, jag är lite mer samlad, men du (ni) kan förvänta er ungefär samma sak av andra kvinnor. Men vi är undantag 90-95% av kvinnorna gillar inte sex som i "jag vill aldrig ha sex".

2) No dude läs den här artikeln, http://nyheter24.se/noje/alltomteve/744117-pa-andra-sidan-ett-glory-hole-dennis

Citat:
Jag gillar att det är anonymt, det är bara könet som är intressant. En bra kuk är en bra kuk och jag försöker bara göra det så skönt som möjligt för dem. Jag suger säkert av personer som jag aldrig skulle vilja träffa annars för att jag inte attraheras av dem utseendemässigt, säger han till Nyheter24.

om man gillar sex då är man "Dennis 47 år, gloryhole-bög" fast i en kvinnas kropp. Till exempel,

- vältränad man = "oh yeah, jock".

- kraftig man = "bear 😉".

- ovårdat man = "creep, spännande och perverst".

- äldre man = "oooh a pervert Daddy".

- brevbärare = "han är säkert jätte frustrerad och kommer att put out the dick".

- butiksbiträde = "om han säljer saker säljer han säkert också kuk, jag kanske kan betala honom en 100-ing för en snabbis".

det är svårt att hitta en kuk du inte vill knulla.

3) No dude om hon inte ser ut som en porr stjärna kan du utgå ifrån att hennes intresse för sex är 0.
Citera
2016-06-10, 02:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det har inte slagit dig att folk har sex på olika sätt, olika ställningar osv?
Citera
2016-06-10, 03:04
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men vad ska man prata om? Vad skulle vara poängen? Man kan ha sex med varandras män om båda vill testa så varför skulle man sitta och prata om det? Om man inte vill ha sex med varandras män då vill man inte diskutera det heller.

2) Det som de flesta kvinnor pratar om är shopping, skvaller, TV, kändisar, sina barn om man har det, det är väldigt tråkigt.
Märkligt att jag har hört kvinnliga kollegor i bladade åldrar prata sex i fikarummet. På flera olika arbetsplatser. Märkligt....
Citera
2016-06-10, 06:31
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
1) Nej det är ingen kvinna som har gått ut högstadiet som pratar om sex med sina vänner. Det är som att hetero män sitter tillsammans och diskuterar bög sex. Till exempel om Anders, Bengt, Carl sitter och dricker öl tillsammans sen börjar Anders att prata om hur mycket han gillar att suga kuk hur reagerar de andra männen då? Så är det att prata om sex med andra kvinnor.

2) Det är ingen kvinna under typ 50 som gör det som du beskriver det är 100% en tant grej.

Att du inte tröttnar, apan.

En evighetsmaskin som år efter år upprepar samma dravel.

Och jag kan inte göra annat än att beklaga att fittan din är avdomnad och libidon obefintlig. Det vore en freakin' mardröm. Men nu funkar vi alla olika. Tänder på olika saker. Känner olika. Gillar olika. Har olika mycket fritid. Livet är bra härligt, apan!

Bejaka't, vet jag! Det blir så mycket roligare då.
Citera
2016-06-10, 07:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det har inte slagit dig att folk har sex på olika sätt, olika ställningar osv?

Vad är din poäng?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Märkligt att jag har hört kvinnliga kollegor i bladade åldrar prata sex i fikarummet. På flera olika arbetsplatser. Märkligt....

1) Den enda gången det skulle kunna hända är om det är en kvinnodominerad arbetsplats och du är den enda mannen. Men då handlar det om att creepa på dig.

2) Om man gillar sex som kvinna då investerar man i sin kropp och sin hobby. Så om kvinnan som säger att hon gillar sex inte är typ smal med stora silikon-bröst ock lack-stövlar då är det bara snack. Det är som en smal man pratar om hur mycket han gillar att lyfta eller ett fetto som pratar om att springa marathons.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Att du inte tröttnar, apan.

En evighetsmaskin som år efter år upprepar samma dravel.

Och jag kan inte göra annat än att beklaga att fittan din är avdomnad och libidon obefintlig. Det vore en freakin' mardröm. Men nu funkar vi alla olika. Tänder på olika saker. Känner olika. Gillar olika. Har olika mycket fritid. Livet är bra härligt, apan!

Bejaka't, vet jag! Det blir så mycket roligare då.

1) Acceptera ditt kön creep.

2) Som jag redan har förklarat är det en mental grej tänk på "Dennis 47 år" som suger kuk vid gloryholes gör han det för att det är fysiskt skönt? Nej han tänder på konceptet att suga av okända män. Så är det med vanligt sex också man gör det inte för att det är skönt man gör det för att man tänder mentalt på att bli knullad av en man.

3) Men okay vi kan säga att det är jätte skönt med vaginal penetration. Kvinnors intresse kommer fortfarande att vara 0 för att,

a) det är äckligt att ha sex med män.

b) kvinnan måste anstränga sig och bli svettig.

c) glass + TV ger mer njutning, mer variation, det är mer spännande, en bättre upplevelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in