Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BB5
Kom igen. Kan någon vara snäll och svara på detta tack

Ja, det gör de allihop. Hur långt innan du ska sluta ta dem kan jag inte svara på, då det beror på hur länge du tagit dem och i vilka doser. Har du fått dem utskrivna av läkare pga psykiska problem är det en rätt dålig idé att sluta med dem.

Vill du ändå ha ett rus som inte påverkas, och därför sluta, mäts inte tiden i dagar. Ge det minst en vecka och gärna mer.
Citera
2016-05-17, 17:23
Bannlyst
Skall tydligen vara MDMA. Yay or nay?
http://imgur.com/tn1V6Tm
Citera
2016-05-17, 17:27
Medlem
LivinginthePasts avatar
Kan det vara. Kan också vara råsocker eller något annat med liknande utseende. Luktar det lite lakrits ökar sannolikheten att det är Mdma, men säker kan du bara vara om du kör en Ez-test eller liknande.
Citera
2016-05-17, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Kan det vara. Kan också vara råsocker eller något annat med liknande utseende. Luktar det lite lakrits ökar sannolikheten att det är Mdma, men säker kan du bara vara om du kör en Ez-test eller liknande.

Ok, beställer ett ez kit test. Vill inte riskera det.. Sakerna kom ifrån sydvästra malmö.
Tänkte ifall någon har stött på´liknande.

Om inte hjärnan leker med mig, så luktar det rätt starkt lakrits? Ja beställer kittet imorgon. Låt oss se spänningen.
Senast redigerad av LysergicZero 2016-05-17 kl. 17:49.
Citera
2016-05-17, 22:07
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Ok, beställer ett ez kit test. Vill inte riskera det.. Sakerna kom ifrån sydvästra malmö.
Tänkte ifall någon har stött på´liknande.

Om inte hjärnan leker med mig, så luktar det rätt starkt lakrits? Ja beställer kittet imorgon. Låt oss se spänningen.

Jo, rätt starkt kan det lukta, till och med. MDMA tillverkat med saffrol-olja (som utvinns ur något träd) har ofta lite oreagerad sån kvar, och den luktar lakrits.
Men, som alltid - better safe than sorry! Får du hem ett kit, vet du ju sedan.
Citera
2016-05-18, 12:18
Bannlyst
Citat:
Jo, rätt starkt kan det lukta, till och med. MDMA tillverkat med saffrol-olja (som utvinns ur något träd) har ofta lite oreagerad sån kvar, och den luktar lakrits.
Men, som alltid - better safe than sorry! Får du hem ett kit, vet du ju sedan.

Jag sket i kittet, jag gav en av mina kontakter en 0,4 som han ska testa senare ikväll med ett par vänner.
Vågen visade sig 1.10 gram, jag bytte detta mot en hel femma bruning. Men enligt kontakten sa han att det såg väldigt rent ut. Spänningen återstår, självklart så är priset högre på mdma per gram ju men han är en vän som jag bytte med.

Återkommer. !!!
Citera
2016-05-18, 17:31
Bannlyst
Citat:
Jag sket i kittet, jag gav en av mina kontakter en 0,4 som han ska testa senare ikväll med ett par vänner.
Vågen visade sig 1.10 gram, jag bytte detta mot en hel femma bruning. Men enligt kontakten sa han att det såg väldigt rent ut. Spänningen återstår, självklart så är priset högre på mdma per gram ju men han är en vän som jag bytte med.

Återkommer. !!!

Jag menar att jag bytte bruningen mot mdmat, sry för förvirrandet.
Skall bli väldigt spännande, väntar med resultat som sagt. MVH
Citera
2016-05-19, 12:05
Bannlyst
Fick bekfräftat att det e de real deal! Så det blir att ta en 0,1 med lite fanta till helgen.
Citera
2016-05-19, 20:49
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Fick bekfräftat att det e de real deal! Så det blir att ta en 0,1 med lite fanta till helgen.

Haha, jo, det var ju ett smart drag att låta kompisen vara försökskanin!
0,1 g är ju ingen monsterdos direkt, dock... eller är fanta något kodord jag inte begriper?
Citera
2016-05-19, 23:49
Medlem
Bara jag som tycker det inte värt att ta E/MDMA (främst E) pga biverkningar?

Jag har lagt det på hyllan för gott, första gången var helt otroligt. Sen efter de har det varit ungefär samma men med jobbig AT. Ligger en hel dag i sängen och bara mår kefft, inget kan få mig att må bättre än att bara vänta ut Är väl dels för att jag inte köper de längre, så händer det på t.ex nyår när man druckit 10 bärs att man får av en/flera av polare, så går man på moln en stund sedan in i svettningar och misär en hel dag därefter
Senast redigerad av hanarlugn 2016-05-19 kl. 23:51.
Citera
2016-05-20, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanarlugn
Bara jag som tycker det inte värt att ta E/MDMA (främst E) pga biverkningar?

Jag har lagt det på hyllan för gott, första gången var helt otroligt. Sen efter de har det varit ungefär samma men med jobbig AT. Ligger en hel dag i sängen och bara mår kefft, inget kan få mig att må bättre än att bara vänta ut Är väl dels för att jag inte köper de längre, så händer det på t.ex nyår när man druckit 10 bärs att man får av en/flera av polare, så går man på moln en stund sedan in i svettningar och misär en hel dag därefter

Biverkningar? Tar man rätt dos och inte återdoserar hundra gånger så mår man som vanligt dagen efter.
Citera
2016-05-20, 13:22
Bannlyst
Citat:
Haha, jo, det var ju ett smart drag att låta kompisen vara försökskanin!
0,1 g är ju ingen monsterdos direkt, dock... eller är fanta något kodord jag inte begriper?

Det blir första gången för mig på mdma, jag vill helst inte ta för mycket och shockera kroppen.
Fanta, vanlig läsk menar jag då jag inte dricker alkohol för att få ner dosen. Visst förstörs inte effekten då?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in