Har nu rullat på MDMA varje helg fred/lörd i 2-3mån och har rus varje gång så det här med att det är för kort uppehåll på 2 mån är bull som mycket annat på forum över lag. Iaf just den delen om att effekten avtar. (Sen att det inte är hälsosamt det är en annan sak) Det är många faktorer som avgör effekten och uppehållet är det minsta problemet.
Jag har aldrig AT efter heller.
Eftersom jag testat så frekvent och nu kommit upp i antalet ggr så anser jag mig nu vara en av de mer erfarna av just MDMA än innan. Har upptäckt vissa saker som jag kan dela med mig av!
1. Dosen. Mer är inte bättre när det kommer till MDMA, lägger jag mig för högt på starten så blir ruset mer speedad känsla med flackande ögon och känslan av att rummet rör sig, rätt skev helt enkelt, men det där kåta och mysiga pirret är inte lika starkt. Lägger jag mig lägre på starten så blir jag mer kåt, social och skön. Så det är ju vad man föredrar för rus först och främst. Drick inte för mycket alkohol till MDMA det sänker ruset, lagom är bra, ingen alkohol alls till MDMA kan till och med vara sämre. Blanda inte MDMA med någon annan förbjuden drog alls, rent MDMA ska avnjutas ensamt.
Jag gillar det där sköna pirriga, sociala kåta ruset och det hoppas över på högre doser så för mig är det bäst att inte starta på högre än 250mg max har jag märkt. Nu väger jag cirka 100kg så därav blir det rätt högt ändå men poängen är att mer är inte alltid bättre, jag får alltså ett sämre rus på 300mg än på 250mg som sagt! Så ni som tycker ni inte känner nåt, testa sänk dosen det kan många ggr ge ett bättre rus när vi snackar MDMA.
2. Tom mage är alltid att föredra på starten det gör så att det slår snabbare och håller i sig längre.
Med tom mage menar jag ingen föda på 7 tim minst. Tänk på att drickor innehållande kolhydrater räknas som föda också. För mig kan effekten av MDMA försämras markant med föda i magen. Så tänk på det. Glöm dock inte att dricka vatten!!
3. Startar alltid med minst 600mg magnesium för att slippa käkspänningar och kramper vilket alltid fungerar för mig. Gärna 1000mg C vitamin till för att minska toxiciteten på MDMA med.
4. Återdosen för mig är bäst att ta efter 45 min redan, men detta är baserat på att det brukar slå efter 30min på mig och väntar jag för länge med återsdosen blir den inte lika effektiv. Lite mer än halva startdosen är vad jag brukar köra som återdos.
Har tidigare skrivit att återdos inte funkat så bra för mig men då har jag väntat 1-2 tim med den och det var snarare det som var felet upptäckte jag.
5. Rullar jag 2 dagar i rad så äter jag knappt nåt där emellan, ett mål max för att inte paja effekten dag 2.
6. Dagen efter när du inte ska ta mer MDMA så ÄT med betoning på ÄT! Försök släng i dig 6000-7000kcal och mycket fett och kolhydrater ska det gärna innehålla. Folk tror dom ätit om dom slängt i sig en pizza, men hallå, jag brukar äta 2-3 pizzor, sen MC Donalds och nån kinamat samt choklad och bullar, glass, mycket mjölk ostmackor och godis dagen efter. DET GÖR SKILLNAD JAG LOVAR! Och nej jag är inte hungrig dagen efter men jag tvingar i mig detta, det håller AT:n borta och återhämtar serotoninet fortare tills nästa session. Plus att min hjärna inte känner sig bränd dagen efter!
7. Två dagar efter är det dags för 5htp på tom mage innan läggdags, det hjälper att fylla på serotoninet ytterligare tills nästa session. Brukar köra megadoser på minst 3g och sedan väntar jag 4-5 dagar och kör en sån dos innan läggdags igen.
8. Jag rör mig mycket och tränar hårt på veckodagarna vilket också återhämtar serotoninet fortare efter en session. Skräpmat äter jag endast en dag och det är dagen efter jag slutat med sista dosen MDMA sen är det högt med protein som gäller och nyttig mat med hård träning som gäller de andra dagarna. Kom ihåg att högt protein ger dig mer 5htp naturligt, vilket boostar serotoninet så det är alltid att föredra.
9. Sist vill jag bara säga följande: Hur kan ett medel som du bara blir snäll och glad på, inte kan bli arg eller sur alls på vara förbjudet? Skulle alla ta MDMA varje dag skulle det inte finnas krig på jorden, inga slagsmål och mord. Alla skulle bara vilja alla varandra väl

PS: Jag tar MDMA för annars pratar jag inte med folk alls utan är bara tyst och glor när jag är ute! "creepy"