Citat:
Contrails är små tunna linjer efter planen, dom syns endast när ett flygplan stiger på en specifik höjd brevid flygplatser.. och dunstar efter cirka 30 sekunder..
Chemtrails är långa sträck som ligger kvar på himmlen, och blir jättestora när dom sprider ut sig över himmlen pga vinden. Och faller sakta neråt vilket tar cirka 30 minuter innan dom skapar ett disigt lager med moln..
detta "disiga-lager" med chemtrails är nånting som de mindre begåvade i samhället enkelt kunde luras till att tro att det är cirrusmoln och kvarliggande contrails.
Kritiskt tänkande var ingenting dom lärde sig i skolan där dom lärde sig att blindt tro på rätt teorier och aldrig fråga efter bevis.. aldrig ifrågasätta den som säger -tro på mig och sluta tänk på egen hand.
Att chemtrails är cirrusmoln eller kvarliggande contrails är ännu en teori som de mindre begåvade enkelt pekar på och säger -SANNING!.. -titta vad duktig jag är och tror på rätt teorier precis som skolan lärde mig.
Lärare som inte vill att du ska tänka på egen hand skulle nog utdelat bra betyg för att ni tror på rätt obevisade teori.
Men det fungerar knappast i en diskution med människor som har så mycket fysiska bevis att en diskution med troende människor endast skulle kunna resultera i smutskastning från de troendes sida.. eftersom dom inte vet nånting.. men har en tro som dom tror sig veta..
när deras låga intelligens blir synlig så blir dom ledsna och börjar å skriva fula ord och nedsättande kommenntarer mot dom som har en annan åsikt..
det är lixom så propaganda fungerar på de mindre begåvade människorna i samhället.
Propagandan ska få idioter och skriva som dom gör om chemtrails i den här tråden.. det ska hånas och kastas smuts på dom som har annan åsikt.. mot alla dom som inte tror lika hårt som alla mindre begåvade människor som kan tro på vad som helst.

Som mindre begåvad människa ska man helt enkelt inte tro på chemtrails eller fred..
man ska håna dom chemtrailsvetande badankorna till tystnad, helst utrotning..
vilket är precis vad media förespråkar med in propaganda i dessa sista dagar.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-15 kl. 14:58.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-15 kl. 14:58.