2016-05-15, 14:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Men vad är skillnaden mot det du såg på 60-talet? För mig ser de vita linjerna absolut lika ut när man tittar bakåt efter flygplanet....

Contrails är små tunna linjer efter planen, dom syns endast när ett flygplan stiger på en specifik höjd brevid flygplatser.. och dunstar efter cirka 30 sekunder..

Chemtrails är långa sträck som ligger kvar på himmlen, och blir jättestora när dom sprider ut sig över himmlen pga vinden. Och faller sakta neråt vilket tar cirka 30 minuter innan dom skapar ett disigt lager med moln..

detta "disiga-lager" med chemtrails är nånting som de mindre begåvade i samhället enkelt kunde luras till att tro att det är cirrusmoln och kvarliggande contrails.

Kritiskt tänkande var ingenting dom lärde sig i skolan där dom lärde sig att blindt tro på rätt teorier och aldrig fråga efter bevis.. aldrig ifrågasätta den som säger -tro på mig och sluta tänk på egen hand.

Att chemtrails är cirrusmoln eller kvarliggande contrails är ännu en teori som de mindre begåvade enkelt pekar på och säger -SANNING!.. -titta vad duktig jag är och tror på rätt teorier precis som skolan lärde mig.

Lärare som inte vill att du ska tänka på egen hand skulle nog utdelat bra betyg för att ni tror på rätt obevisade teori.

Men det fungerar knappast i en diskution med människor som har så mycket fysiska bevis att en diskution med troende människor endast skulle kunna resultera i smutskastning från de troendes sida.. eftersom dom inte vet nånting.. men har en tro som dom tror sig veta..

när deras låga intelligens blir synlig så blir dom ledsna och börjar å skriva fula ord och nedsättande kommenntarer mot dom som har en annan åsikt..

det är lixom så propaganda fungerar på de mindre begåvade människorna i samhället.
Propagandan ska få idioter och skriva som dom gör om chemtrails i den här tråden.. det ska hånas och kastas smuts på dom som har annan åsikt.. mot alla dom som inte tror lika hårt som alla mindre begåvade människor som kan tro på vad som helst.

Som mindre begåvad människa ska man helt enkelt inte tro på chemtrails eller fred..

man ska håna dom chemtrailsvetande badankorna till tystnad, helst utrotning..

vilket är precis vad media förespråkar med in propaganda i dessa sista dagar.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-15 kl. 14:58.
Citera
2016-05-15, 15:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Contrails är små tunna linjer efter planen, dom syns endast när ett flygplan stiger på en specifik höjd brevid flygplatser.. och dunstar efter cirka 30 sekunder..

Så hela din tro baseras på att vatten alltid förångas inom 30 sekunder?

Jag tror du får väldigt svårt att övertyga någon annan om detta. Speciellt med tanke på att vi är vana att ha iskuber i frysen samt att det ofta är moln på himlen.
Citera
2016-05-15, 16:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så hela din tro baseras på att vatten alltid förångas inom 30 sekunder?

Jag tror du får väldigt svårt att övertyga någon annan om detta. Speciellt med tanke på att vi är vana att ha iskuber i frysen samt att det ofta är moln på himlen.

Vem har sagt att jag försöker övertyga nån om att verkligheten existerar utanför den bild av verkligheten som media målar upp?

Jag har haft många år på mig att förstå och acceptera att 90% av mänskligheten förmodligen inte kommer överleva tredje världskriget och det globala chemtrails-projekt som hände i de sista dagarna på Jorden.

Jag är lugn som en filbunke, men jag förstår att en och en annan chemtrailsförnekare kommer springa runt i panik när dom förstår att det finns en verklighet utanför den bekymmersfria verklighet som media målar upp inför de troende trälarna som inte vet att dom är trälar.

Cirka 90% av dina trälkompisar har tyvär inte stor chans att överleva, men när du greppat det så är det antagligen försent för dig själv att överleva.

Jag märker när trälar skriver eftersom dom vill snabbt få ner diskutionen till nått lätt genom att anmärka på ord och småsaker om och om igen.. för i trälens liv så måste allt vara enkelt och meningslöst eftersom det är enda sättet man kan hitta mening i nått meningslöst som att jobba för nån som inte vill jobba.

Chemtrails är ingenting som en träl kan geppa med tanke på att trälen hittat meningen med livet framför en tv och på en arbetsplats..

om slavdrivarna inte ser till så trälen tas hand om och inte andas chemtrails, så vill trälen inte längre leva..

och det är precis det vi ser här med chemtrails, trälarna vill förneka chemtrails och MYCKET mer, även om dom dör på kuppen, för om deras ägare inte bryr sig om dom för att dom är duktiga trälar.. den besvikelsen är nånting dom vill ta med sig ner i graven där dom kommer tycka synd om sig själva för att dom lät sig bli utnyttjade och kontrollerade mentalt genom media/propaganda och slavdrivare som sprayade chemtrails för att trälarna var för många och oanvändbara.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-15 kl. 16:06.
Citera
2016-05-15, 16:10
Medlem
Citat:
Jag märker när trälar skriver eftersom dom vill snabbt få ner diskutionen till nått lätt genom att anmärka på ord och småsaker om och om igen..
Småsaker?
Du gör gällande att allt som finns i luften efter flygplan, som är kvar längre än 30 sekunder, är chemtrails - eftersom vatten försvinner efter 30 sekunder.
Tittar du ut genom ditt fönster, om du har något, kommer du att se gott om moln.
Moln* består av vatten*.

Du förnekar explicit molns existens, trots att vi andra också har fönster att titta ut genom, eller delar inte alla andras definition av ord som "moln" och "vatten".
Att leka med definitioner och låtsas som att du har gjort en legitim poäng för att vi inte förstår dina påhittade definitioner är bortom svagbegåvat och du gör det omöjligt att föra en förståelig konversation.

* https://sv.wikipedia.org/wiki/Moln
* https://sv.wikipedia.org/wiki/Vatten
Citera
2016-05-15, 17:08
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Vem har sagt att jag försöker övertyga nån om att verkligheten existerar utanför den bild av verkligheten som media målar upp?
Vad är det du sysslar med när du, på FB som är en form av media, målar upp din bild av verkligheten i form av chemtrailskonspirationer?
Citat:
Jag har haft många år på mig att förstå och acceptera att 90% av mänskligheten förmodligen inte kommer överleva tredje världskriget och det globala chemtrails-projekt som hände i de sista dagarna på Jorden.
Förmodligen?
(1). Har du börjat vackla i din tro?
Citat:
Cirka 90% av dina trälkompisar har tyvär inte stor chans att överleva, men när du greppat det så är det antagligen försent för dig själv att överleva.
Antagligen? Du verkar inte vara så övertygad längre. Se (1).
Citera
2016-05-15, 17:39
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Det är verkligen inte "helt klart", tvärtom ÖKAR ju jordens befolkning! Varför väljer man en så omständig och ineffektiv metod? Varför inte lägga smittkoppor i dricksvattnet? (med reservation för att det inte smittar så)
Eftersom molyklerna i chemtrails är osynliga och vi andas in giftet utan att känna av det, det är sen konsekvenserna kommer då man insjuknar i stark influensa och har inte många år kvar att leva, fler o fler smittas varje dag
Citera
2016-05-15, 17:40
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
OK, alla dör förr eller senare, solklart bevis för dödliga Chemtrails...
Menar du att Chemtrails gör att vi lever längre genom för att döda oss långsammare?

Nu får du allt skärpa dig och trolla lite bättre...
Nej vi lever inte längre vi lever kortare tid, är du trög eller?
Citera
2016-05-15, 17:52
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Källa på att medellivslängden minskar, tack.

Enligt Statisktiska Centralbyrån (SCB) så ökar medlellivsländen:

http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Mans-medellivslangd-for-forsta-gangen-over-80-ar/

Citat:
Under 2013 var den förväntade medellivslängden för kvinnor 83,7 år och för män 80,1 år. Det var första gången som svenska mäns förväntade medellivslängd översteg 80 år. Jämfört med 2012 har medellivslängden för kvinnor ökat med 0,17 år och för männen med 0,22 år.
Citera
2016-05-15, 17:54
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Eftersom molyklerna i chemtrails är osynliga och vi andas in giftet utan att känna av det, det är sen konsekvenserna kommer då man insjuknar i stark influensa och har inte många år kvar att leva, fler o fler smittas varje dag

Så "chemtrails" är osynliga nu? Ett sånt litet snille du är...

Citat:

Nej, vi lever längre och blir både fler och alltmer hälsosamma. Här är data från FN som illustrerar det.
Vi blir äldre
Har du något litet pyttigt bevis som visar motsatsen?
Citera
2016-05-15, 17:57
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Så "chemtrails" är osynliga nu? Ett sånt litet snille du är...

Nej, vi lever längre och blir både fler och alltmer hälsosamma. Här är data från FN som illustrerar det.
Vi blir äldre
Har du något litet pyttigt bevis som visar motsatsen?
Nej molykylerna är osynliga som innehåller i chemtrails. Dom där listorna säger ingenting, själv klart säger man att man lever längre för att skrämmas.
Citera
2016-05-15, 18:00
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
vadå källa? Behövs ingen jävla källa för det, det är känt sedan länge att vi lever kortare tid, men det är inget man går ut med i media eller dylikt, det hålls hemligt för att dölja att chemtrails ger gifter i människan.
Hur kan det vara "känt sedan länge", samtidigt som det "det hålls hemligt"?
Varifrån har du fått informationen om att medellivslängden minskar?
Varför tillåts du sprida dessa "hemligheter"?
Citera
2016-05-15, 18:26
Medlem
KungPungPats avatar
Det finns en verklighet som media målar upp.. i den verkligheten så finns det inga chemtrail, slaveri har avslutats, och politiker är anställda av folket för att göra det som folket vill genom lagar. NASA kollar så det inte finns utomjoridngar som vill mucka gräl, och det var inga utomjoridngar i rymden (men vapnen stoppades ändå upp i rymden bara för att vara på säkra sidan).
Vacciner injiceras i barn för att läkare har tröttnat på att tjäna pengar på sjuka människor.

Sen finns det en helt annan verklighet som endast kan studeras genom verkligheten och internet..
i denna andra verklighet så är himmlen fylld med chemtrails, stora flottor av ufon flyger förbi NASA kameror i rymden, vilket resulterade i att videos hamnade på youtube där den med ögon kan se dessa videos som bevisar att NASA inte bryr sig om att hitta utomjoridngar eller ens notera att det flög tusentals ufon förbi deras kameror.
NASA har haft kontakt med utomjordingar länge, dom vill komma och rädda mänskligheten, dokumentär och Disclosure Project har skapats för att förklara detta för dom med ögon att se med.
Värdsregering är skapad med målet att utrota 90% av befolkningen genom gifter i luft (chemtrails) , vatten och livsmedel..
Vaccinbussen står utanför ICA och injicerar kvicksilver och en lista med andra gifter i alla dom människor som lever i den verklighet som media målade upp för dom.. den verklighet där allt är frid och fröjd.
Vacciner injiceras för att skada barn med kvicksilver vilket skapar bra läkemedels-kunder senare i barnens liv.

Man kommer inte använda media för att berätta om den riktiga verkligheten för alla dom som vill ha ledare som ljuger för dom.. för det är tyvär vad tv-tittare är.. dom är folk som vill bli ljugna för och tro på att verkligheten visas på tv.

Dom berättar aldrig i media om chemtrails eller att det är en lista med giftiga ämnen i vacciner..
för det handlar inte om den "verklighet" som media målar upp.

Man får lov att studera verkligheten genom att gå online där det råder yttrandefrihet..
på internet kan man ta del av fakta om chemtrails , vaccinskador.. eller som jag som tillåmed såg hur vaccin tillverkas.. genom en youtubevideo.

Men tror man på media fortfarande så har man tyvär inte stora chanser att överleva chemtrails eller tredje världskriget som startade för många år sedan, när chemtrailsen började regna ner..

för man lever helt enkelt inte i verkligheten, man lever i en bild a verkligheten , den bild som media målar upp efter att dom tagit bort allt det som media egentligen ska rapportera om.. dvs om det finns fara för hälsan för allmänheten.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-15 kl. 18:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in