2023-04-26, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Hur tänker du att de ska manipulera en programvara när de inte vet vad jag tänker analysera.
Du får fan växa upp din jävla ärketönt!

Nu har du precis bevisat din vilja att bara tjafsa, inget vettigt från dig och du måste söka hjälp för ditt paranoida beteende.
M18 har du lyssnat på YT filmerna när Stensö ringer berörda myndigheter om vad flygbränsle innehåller?
isf, tycker du inte det låter som dom antingen inte vet eller mer troligt döljer nåt. Gör det.
Citera
2023-04-26, 19:49
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Ja, jag har personligen gått igenom programkod så jag vet att inget är manipulerat. Som sagt, du måste söka hjälp för ditt paranoida beteende.
Skulle inte säga att det är paranoia. Snarare medvetenhet kring säkerhetsrisker

Teknologin för att manipulera planeten finns och kallas geoengineering.

Har du analyserat flygbränsle från ett stort bolag slumpmässigt med egna analysverktyg du har verifierat fungerar (undrar fortfarande hur du verifiera och vilka analysverktyg du använder).

Då betyder det att bränslet var rent högst sannolikt.
Citera
2023-04-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Nej det är viktigt att tex pröva era analysverktyg så de inte är manipulerade.

Gör ni det? Hur prövar ni dom? Som jag sa med en egen blanding?

Annars är det ett fakta påstående att de faktiskt kan vara kontaminerade. Eller snarare att vi inte har 100% bekräftat att de inte är det.

Sen även om inte bränslet är kontaminerat kan det finnas gömda tuber osv i planets chassi, plan du inte känner till som inte syns på flightradar osv.

Allt detta är potentiella säkerhetsrisker.

Enda säkerhetsrisken är ditt paranoida beteende.
Flightradar24 har vi redan kommit överens om att DU inte har förmågan att förstå eller inte vill förstå.
Dessutom har flightradar24 inte någon bäring alls i ditt påstående. ATC ser även transponderlösa flyg så hur du ens kan fantisera ihop allt ditt skitsnack är otroligt.
Citera
2023-04-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
M18 har du lyssnat på YT filmerna när Stensö ringer berörda myndigheter om vad flygbränsle innehåller?
isf, tycker du inte det låter som dom antingen inte vet eller mer troligt döljer nåt. Gör det.

Jag vet väl vad jag tankar, jag utsätter inte mina passagerare för någon risk.

VET DU?
Citera
2023-04-26, 19:58
Medlem
Om man hade velat använda passagerarflyg för detta ändamål så hade man väl ryckt ut alla stolar och fyllt det med tankar för dessa kemikalier? Jag vill minnas att jag har sett bilder på såna konstruktioner.
Citera
2023-04-26, 20:01
Medlem
Citat:
Skulle inte säga att det är paranoia. Snarare medvetenhet kring säkerhetsrisker

Teknologin för att manipulera planeten finns och kallas geoengineering.

Har du analyserat flygbränsle från ett stort bolag slumpmässigt med egna analysverktyg du har verifierat fungerar (undrar fortfarande hur du verifiera och vilka analysverktyg du använder).

Då betyder det att bränslet var rent högst sannolikt.

Medvetenhet genom att misstro allt och påstå det finns chemtrails? Du kan inte ens nämna kemikalien eller vilka receptorer de binder till eller blockerar och hur detta påverkar levande organismer.
Alltså vet du inte utan gissar och tramsar vilket barn gör, vilket du är vet du nog själv.
Citera
2023-04-26, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av accelerate
Om man hade velat använda passagerarflyg för detta ändamål så hade man väl ryckt ut alla stolar och fyllt det med tankar för dessa kemikalier? Jag vill minnas att jag har sett bilder på såna konstruktioner.

Har du med garanti inte sett, i vart fall inte för att sprida hemliga kemikalier.

Dags att växa upp lite och understödja tokigheterna?
Citera
2023-04-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av accelerate
Tankarna är för att simulera viktfördelning/förskjutning på nya flygplanstyper vid testflygning.
Exempel:
https://www.airteamimages.com/airbus-a350_F-WZNW_airbus-industrie_203795.html
Senast redigerad av Tobbex73 2023-04-26 kl. 20:54.
Citera
2023-04-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
Muhahah, nu va du rolig, vem har sänt ut dig här för parera. Sopa.
Har du någon fakta att komma med? Vi väntar med spänning.
Citera
2023-04-27, 07:16
Medlem
Citat:
Fast det är väl klart att det beror på strimmorna om det varit klart hela dagen sen bildas slöjmolnen av strimmorna. Man kan se det med blotta ögat och det finns videos som sagt.

Sök på youtube. "Chemtrail timelapse"
Har du svårt för att läsa innantill, eller har du svårt för att fatta skriven text?

Att slöjmoln bildas beror inte på något mystiskt som sprids från vanliga passagerarplan. Utan på att luft som är mättad på vattenånga kyls ner. Alltså precis detsamma som gör att kondensstrimmorna kan ligga kvar länge. Helt enligt välkänd fysik och meteorologi.

Dessutom är din hypotes helt verklighetsfrämmande. Hur i all världen skulle partiklar från strimmorna kunna sväva ut över hela himlen? Har varenda partikel en propeller?

Videor och bilder som (andra) dumskallar lägger upp på Youtube bevisar absolut ingenting.
Senast redigerad av pewana 2023-04-27 kl. 07:24.
Citera
2023-04-27, 10:34
Medlem
HelsingborgDagblads avatar
Finns det någon koppling mellan putinister och chemtrails? Författaren Michael Håkansson (pseudonym Maximilian Schnell) som skrivit boken De vita linjerna i skyn - konspirationsteorier eller verklighet? har tillsammans med fotografen Anders Blomquist (Anders Blomqvist i boken) som tagit bilder till boken kommit ut som putinister. Detta trots att flygplan från Ryssland släpper ut vita linjer i skyn över Sverige. Båda två bor precis under flygkorridoren Moskva-Bryssel så de kan omöjligt ha missat det.
Citera
2023-04-27, 15:49
Medlem
Tack för alla svar jag lärde något nytt. K-strimmor kan alltså smetas ut och ligga kvar som slöjmoln vid temperaturerna i himlen. Jag kan leva med det 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in