2016-10-29, 10:07
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Här är en artikel i ämnet som alla kan läsa:

Why High Bypass Turbofan Jet Engines Are Almost Incapable Of Producing Condensation Trails
Länk: http://www.geoengineeringwatch.org/why-high-bypass-turbofan-jet-engines-are-almost-incapable-of-producing-condensation-trails/
[/url]

Okunnigt trams skrivet av en utvecklingsstörd person. Hela grunden för artikelns påstående är nämligen att det inte bildas vatten vid förbränning av flygbränslet.

Citat:
Furthermore, the burning of fossil fuels produces black carbon soot, not water as claimed by some websites.

Då typiskt flygbränsle har den kemiska formeln C12H26 och formeln för förbränning i syre är C12H26(l) + 18.5 O2(g) → 12 CO2(g) + 13 H2O(g) så skulle jag vilja veta vart vattnet tar vägen om inte ut i luften. Någon skippade kemin helt i högstadiet. Eller rättare sagt; någon har inte gått i högstadiet överhuvudtaget...
Citera
2016-10-29, 11:32
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Okunnigt trams skrivet av en utvecklingsstörd person. Hela grunden för artikelns påstående är nämligen att det inte bildas vatten vid förbränning av flygbränslet.

Då typiskt flygbränsle har den kemiska formeln C12H26 och formeln för förbränning i syre är C12H26(l) + 18.5 O2(g) → 12 CO2(g) + 13 H2O(g) så skulle jag vilja veta vart vattnet tar vägen om inte ut i luften. Någon skippade kemin helt i högstadiet. Eller rättare sagt; någon har inte gått i högstadiet överhuvudtaget...

Vattnet leds in i chemtrailtanken!
Citera
2016-10-29, 11:45
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Vattnet leds in i chemtrailtanken!

Jo men visst! Tänkte jag inte på. Flygplanet startar med 12 ton flygbränsle och landar med 17 ton vatten gömt i tankar som är... gömda... Bara för att flygplan inte ska släppa ut misstänksamma kondensationsstrimmor som kan förväxlas med "chemtrails"... Logiskt.
Citera
2016-11-21, 20:34
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Människor har fortfarande inte fattat hur himmlen ser ut när utomjordingar terraformar planeten till en kall ökenplanet

Så sant. Och det beror i sin tur på att det inte förekommer. Det finns
helt enkelt inga utomjordingar som håller på att terraformera och därför är det svårt att gissa sig till hur det skulle se ut.

Vad människor däremot har fattat är att det kan skapas vattenmoln efter flygplan. När de fuktiga avgaserna kyls av så kommer vattenångan i avgaserna att kondensera och bli synlig, det bildas strimmor av kondenserat vatten, så kallade k-strimmor.
Citera
2016-11-21, 21:32
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
(FB) Är Bibeln sann ? Där kan du presentera dina bevis för att uppenbarelseboken är sann och att din paranoida foliehattstolkning av den är korrekt.

Du är så gullig. Tusen tack.

Jag säger bara att om inte chemtrailsen bevisar chemtrails så finns det mycket annat som också bevisar chemtrails..

som transhumanism, uppenbarelseboken, de fåtal politiker som nämnt chemtrails och då alltid sagt att det är FBI eller CIA som står bakom chemtrails, eller att chemtrails händer för att politker ska rädda mänskligheten från växthuseffekten.. vilket är en annan förklaring som politiker lagt fram nångång under de 15 åren som chemtrails hänt.

Det viktiga är att utomjordingar aldrig nämns i media eftersom det då alltid kommer vara ett tabu som gör att folk inte vågar prata om utomjordingar eftersom dom kan bli utskrattade av alla dom som lärde sig av media att man ska skratta åt alla som inte pratar om de "normala" sakerna som arbetslivet och dokusåpor.

Politikerna som arbetar för utomjoridngarna medans dom låtsas arbeta för mänskligheten.. dom behöver bara aldrig nämna deras arbetsgivare som är från en annan planet, och att dom styr mänskligheten genom ett fåtal utomjordingar som ser ut som människor för att dom mixtrade med sina gener för att se ut som människor.

Enligt bevisen så är det radiostyrda flygplan som sprayar chmtrails, vi vet detta eftersom flygplanen som sprayar chemtrails ofta flyger bara nån meter ifrån varandra.. vilket aldrig skulle göras om det var människor eller utomjordingar som körde flygplanen.
Citera
2016-11-21, 21:41
Medlem
Citat:

Jag säger bara att om inte chemtrailsen bevisar chemtrails så finns det mycket annat som också bevisar chemtrails..
Chemtrails bevisar chemtrails? Är du såhär jävla trögfattad på riktigt?

Citat:
som transhumanism
Nej, det är fortfarande bara ett påstående från din sida. Du kopplar ihop chemtrails med en massa saker, men ingenstans lägger du fram bevis.

Citat:
, uppenbarelseboken
Är en religiös text vars innehåll inte är bevisat vara sanningsenligt och din märkliga tolkning av den är därför också totalt irrelevant.
Citat:
, de fåtal politiker som nämnt chemtrails och då alltid sagt att det är FBI eller CIA som står bakom chemtrails
, eller att chemtrails händer för att politker ska rädda mänskligheten från växthuseffekten.. vilket är en annan förklaring som politiker lagt fram nångång under de 15 åren som chemtrails hänt.
Vilka bevis har de för sina påståenden?

Citat:
Enligt bevisen så är det radiostyrda flygplan som sprayar chmtrails, vi vet detta eftersom flygplanen som sprayar chemtrails ofta flyger bara nån meter ifrån varandra.. vilket aldrig skulle göras om det var människor eller utomjordingar som körde flygplanen.
Vilka bevis är det du talar om? Varför presenterar du aldrig dessa bevis?
Citera
2016-11-21, 21:50
Medlem
KungPungPats avatar
Den svenske politikern som sa till media att det var FBI och CIA som sprayade gifter över Sverige.

Dom låter gärna politiker ge ut falsk info till alla idioter som fortfarande inte fattat att politiker har ett jobb som går ut på att aldrig vara ärliga med folket som blir utnyttjade som slavar.

I USA har dom haft många så kallade public hearings angående chemtrails, eftersom det finns så många människor som vill veta varför och hur det påverkar hälsan.. sånna saker som 9 av 10 människor inte orkar bry sig om.

NASA, chemtrails och transhumanism har en hemlig samarbetspartner som kallas för utomjordingar..

och varken chemtrails, NASA eller transhumanism kommer vara förståbart så länge man uteslutar bovarna i dramat, och deras mörka planer för robotsvensson som ska arbeta åt dom i en evighet som en hjärna i en maskin.
Citera
2016-11-21, 22:00
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Chemtrails bevisar chemtrails? Är du såhär jävla trögfattad på riktigt?

Tyvär Sir men chemtrails har fortfarande inte börjat likna contrails.
Alla som tror att chemtrailsen är contrails är för nerdummade för att förstå hur enkelt man kan använda internet för att ta reda på skillnaden mellan contrails och det "nya" chemtrails-fenomenet.

I den svenska boken om chemtrails så läste jag att det är mest äldre människor som vet om chemtrails eftersom de äldre vet om hur himmlen såg ut innan chemtrails.. vilket tyvär de flesta människor inte kommer ihåg idag då chemtrails har normaliserats genom media för att få alla troende att tro att chemtrails i skyn är nånting normalt att se.
Citera
2016-11-21, 22:06
Medlem
Citat:
Tyvär Sir men chemtrails har fortfarande inte börjat likna contrails.
Alla som tror att chemtrailsen är contrails är för nerdummade för att förstå hur enkelt man kan använda internet för att ta reda på skillnaden mellan contrails och det "nya" chemtrails-fenomenet.

I den svenska boken om chemtrails så läste jag att det är mest äldre människor som vet om chemtrails eftersom de äldre vet om hur himmlen såg ut innan chemtrails.. vilket tyvär de flesta människor inte kommer ihåg idag då chemtrails har normaliserats genom media för att få alla troende att tro att chemtrails i skyn är nånting normalt att se.

Så svaret är alltså att du inte har några bevis. Bra, då vet jag. Du kan sluta blogga här nu.
Citera
2016-11-22, 07:09
Medlem
KungPungPats avatar
Jag har slutat tagit bilder på chemtrails för jag förstår att utomjordingarna endast gör det dom får göra med folkmassorna av idioter som tror på media och därför aldrig har hört ett ord om att utomjordingar inte bara existerar utan dom styr mänskligheten genom ett fåtal kloner inom politik.

Men andra ord så har jag slutat lagra chemtrails-bevis på hög bara för att jag tror att systemet kan utdela rättvisa med hjälp av lite fysiska bildbevis på brottet.

Problemet är inte chemtrails, media eller utomjordingarna som står bakom dom..

det riktiga problemet och anlediningen till att chemtrails händer är för att 9 av 10 människor inte bryr sig om nån sprayar chemtrails över huvudet på dom, så länge dom slipper veta om det genom media så får himmlen se vitrandig ut.
Citera
2016-11-22, 17:45
Medlem
Citat:

Det här har jag skrivit flera gånger i den här tråden, men du kan tydligen inte läsa innantill. Alltså, än en gång:

Jag är tillräckligt gammal för att klart och tydligt komma ihåg att strimmorna efter flygplanen såg exakt likadana ut och bar sig åt på precis samma sätt som idag, på 1990-talet, och på 80-talet, och på 70-talet, och på 60-talet. Och även på senare delen av 1950-talet! INGEN förändring har skett.

Ibland försvinner de på kort tid, ibland ligger de kvar längre tid. Den iakttagelsen gjorde jag för mer än 60 år sedan. Helt naturligt, det beror på förhållandena i atmosfären. Den förklaringen hörde jag också för mer än 60 år sedan.

Påståendet att strimmorna har förändrats de senaste 10, 15 eller 20 åren är inget annat än ren lögn.
Citera
2016-11-22, 19:03
Medlem
madtops avatar
Citat:

Det är nog precis tvärtom, folk som är födda före 90-talet vet att chemtrails är trams eftersom strimmor på himlen inte är ett nytt fenomen. Jag personligen såg t.ex kvardröjande k-strimmor redan på 70-talet.

För övrigt fanns det även slöjmoln på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in