2016-05-14, 22:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Sjukt vilka mäktiga scener man precis såg. Publiken i extas, barnen som kommer in på planen, svenska nationalsången och Zlatan bara vankar av. 38 mål alltså.
Citera
2016-05-14, 23:24
Bannlyst
Zlatanfanboysen grupprunkar till den massivt överskattade självutnämnde guden som harvat i b-ligor nästintill hela sin karriär och aldrig lyckats på de stora scenerna. Svensk media har lyckats väl med att hjärntvätta det okunniga svenska folket med all glorifiering av Zlatan
Citera
2016-05-14, 23:25
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
Zlatanfanboysen grupprunkar till den massivt överskattade självutnämnde guden som harvat i b-ligor nästintill hela sin karriär och aldrig lyckats på de stora scenerna. Svensk media har lyckats väl med att hjärntvätta det okunniga svenska folket med all glorifiering av Zlatan

hgh
Citera
2016-05-14, 23:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
B-ligor? Aldrig lyckats på de stora scenerna?
Citera
2016-05-15, 00:03
Medlem
snillet_1s avatar
Självfallet stort men den här kvällen säger mer om Paris Saint Germain än vad det gör om Zlatan Ibrahimovic IMO. Deras historia är inte mycket att hänga i granen, kort sagt.
Citera
2016-05-15, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
B-ligor? Aldrig lyckats på de stora scenerna?

B-ligor? Förutom en säsong i La Liga har han endast spelat i andrasorteringsligor.
Aldrig lyckats på de stora scenerna? Behöver jag säga mer än champions league
Citera
2016-05-15, 00:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Italien, Spanien och Frankrike, B-ligor?
Eller tror du ha spelar i Holland fortfarande eller i D-ligan Sverige?
Ja, ibland är zlatanhatet så stort, att man inte inser man har åt helvete fel.

Sen funderar jag på Zlatans sorti ur PSG.
Blir det himmelriket för Cavani nu?
Han gjorde 19 mål, och trea i skytteligan.
Men är det inte stor risk att dom köper in en ny centralanfallare, och så står cavani där igen och inte får spela på sin favvo position.

Ska bli intressant vart Zlatan hamnar, USA är lite tråkigt då matcherna blir såpass sent för oss.
Kina(vilket inte är aktuellt antar jag, har omvända problem).
Men gå till England, vill han verkligen gå till United som det tjatas om?
Dom får väl inte ens spela CL, utan bara Europaleague.
Vilket jag uppfattar som kan kvitta lite(för honom då).
Ska bli intressant i alla fall, rent sportsligt så hade England varit intressant.
Men ett dyrt ett års kontrakt, kanske man inte är så överdrivet intresserad att ge där.
En del har ju hintat om han är för gammal.

Zlatan är gud!!!
Citera
2016-05-15, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Italien, Spanien och Frankrike, B-ligor?
Eller tror du ha spelar i Holland fortfarande eller i D-ligan Sverige?
Ja, ibland är zlatanhatet så stort, att man inte inser man har åt helvete fel.

Zlatan är gud!!!
Spelade i Italien under och efter calciopoli, ligan var inte speciellt konkurrenskraftig vid den tiden. Han spelade en säsong i Spanien men var en halvflopp, blev petad av Bojan vid ett par tillfällen. Franska ligan är en skitliga, är det så svårt att förstå? Ligger på sjätteplats och är hästlängder bakom de tre bästa ligorna.

Det där fetade säger allt om vad dina åsikter är värda. Om Zlatan är gud, vad är Messi då
Citera
2016-05-15, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Haters gonna hate.

Not a hater, just a truth speaker
Citera
2016-05-15, 00:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Spelade i Italien under och efter calciopoli, ligan var inte speciellt konkurrenskraftig vid den tiden. Han spelade en säsong i Spanien men var en halvflopp, blev petad av Bojan vid ett par tillfällen. Franska ligan är en skitliga, är det så svårt att förstå? Ligger på sjätteplats och är hästlängder bakom de tre bästa ligorna.

Det där fetade säger allt om vad dina åsikter är värda. Om Zlatan är gud, vad är Messi då
B-ligor, nej.
Det var trots allt du som använde B-liga, och där är svaret ett rungande nej i samtliga länder han spelat, förutom Ajax och Holland.
Som jag skulle kalla B-liga, och sen Sverige som är mer mot C/D-liga.

Men inte dåligt av Italienskaligan att ha ett lag som vann CL, och är en B-liga

Zlatan är Gud!!!
Du ska icke hava andra gudar jämte mig.
Och det finns bara en Zlatan, så där har du svar på den.
Så Messi får väl vara Jesus i bästa fall.
Citera
2016-05-15, 00:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Not a hater, just a truth speaker
Kanske du är, men hade du tagit av dig skygglapparna.
Så hade du pratat en helt annan sanning.
Alltid varit barnsligt förtjust i Zlatanhatare, då ni alltid blir motbevisade(hitintills i alla fall).

Har du tur så gör han en Brolin, så får du i alla fall rätt en gång i livet om Zlatan.

Zlatan är Gud, och du ska icke hava andra gudar jämte mig.
Citera
2016-05-15, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Kanske du är, men hade du tagit av dig skygglapparna.
Så hade du pratat en helt annan sanning.
Alltid varit barnsligt förtjust i Zlatanhatare, då ni alltid blir motbevisade(hitintills i alla fall).

Har du tur så gör han en Brolin, så får du i alla fall rätt en gång i livet om Zlatan.

Zlatan är Gud, och du ska icke hava andra gudar jämte mig.

MOTBEVISAD Du har ju inga motargument:whoco5
Zlatan har varken vunnit champions league eller har några internationella meriter, alltid varit en big fish i en small pond i alla ligor(när han var i Spanien blev han petad och nobbad ).
Säg mig, låter det här som en stor spelare?
Senast redigerad av DoddGerhardt 2016-05-15 kl. 01:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in