2016-10-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Har det överlag varit väldigt tyst runt Zlatan själv sen han kom till MU? Kanske jag som missat något...då jag inte följer laget slaviskt. Spontant så känns det inte som han är så nöjd med saker och ting. Då tänker jag inte på det sportsliga.

Han har inte gjort mål på länge, därav tystnaden.
Citera
2016-10-29, 16:50
Bannlyst
Visste att han skulle floppa i premier league, alldeles för tempostark liga för honom.
Citera
2016-10-29, 16:55
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaTjejerYUCK
Visste att han skulle floppa i premier league, alldeles för tempostark liga för honom.
Nja..Problemet är nog att det är några år för sent, samt att han hamnat i en klubb och ett lag som saknar och har saknat harmoni sen ett bra tag.
Citera
2016-10-29, 17:21
Medlem
Trillskes avatar
Gammal klassisk storform på Zlatan idag, extremt underhållande att se. Mest som playmaker men även en del sköna avslut.

Backar och målvakt har gjort några omöjliga räddningar den här matchen - ungefär så underhållande som en 0-0-match mot ett mål kan bli.

EDIT: Stolpe.. ribba.. lol
EDIT2: Dubbel-lol, rött kort, helt galet om United inte vinner den här matchen. Kan ju bli så nu.

Sen sätter man in sideshow+rooney och jag vet inte.. Men vore ju kul om Rooney fick avgöra.
Senast redigerad av Trillske 2016-10-29 kl. 17:34.
Citera
2016-10-29, 17:35
Medlem
Zlatan har ett uselt facit från de senaste 10 matcherna han spelat. 2 mål och 1 assist.
https://www.whoscored.com/Players/3281/Show/Zlatan-Ibrahimovic

Vad är det som händer?
Citera
2016-10-29, 17:41
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Zlatan har ett uselt facit från de senaste 10 matcherna han spelat. 2 mål och 1 assist.
https://www.whoscored.com/Players/3281/Show/Zlatan-Ibrahimovic

Vad är det som händer?
Kombination av dåligt United och en Zlatan i dålig form; missat de få chanser han fått.

Formen tillbaka idag, däremot inte målen. Men det är bland de sjukare nollorna jag sett, United borde ha 4-0.
Citera
2016-10-29, 18:01
Medlem
BarryHeros avatar
Tom Heaton var fantastisk i Burnley-malet. Inte mycket att gora at. Zlatan sag pigg ut.
Citera
2016-10-29, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nja..Problemet är nog att det är några år för sent, samt att han hamnat i en klubb och ett lag som saknar och har saknat harmoni sen ett bra tag.

Vilka dåliga bortförklaringar, Zlatan har kostat United en massa poäng med en massa klara missade målchanser. Alltid varit grovt överskattad i sverige bara för att han är "svensk".
Citera
2016-10-29, 18:59
Medlem
Återkommer i frågan när säsongen är slut, folk borde läsa lite om variation.
Citera
2016-10-29, 19:11
Medlem
Spelare som är slut, brukar aldrig lyckas skjuta så mycket. Jag kan då iaf inte minnas en anfallare av hög klass, som bara helt plötsligt börjar missa en massa enkla chanser samtidigt som han producerar en hög volym av avslut. Det är alltid att han inte längre kan få iväg några avslut. Inte något som Zlatte har problem med just nu. Bara en tidsfråga innan målen kommer. För övrigt hans klart bästa insats i spelet.
Citera
2016-10-29, 20:03
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaTjejerYUCK
Vilka dåliga bortförklaringar, Zlatan har kostat United en massa poäng med en massa klara missade målchanser. Alltid varit grovt överskattad i sverige bara för att han är "svensk".
Säger jag inte mellan raderna att han är "slut" på högsta nivån..som världsstjärna iaf? Jag Menade mer att han behöver perfekta förutsättningar för att lyckas numera. Så har det varit ett tag för övrigt. Han är inte tillräckligt bra för att "bära" upp detta laget helt enkelt som kunde se förut.
Citera
2016-10-29, 20:37
Medlem
BarryHeros avatar
Daily Mail borjar trottna pa honom och detta var fran innan matchen mot Burnley:

Citat:
All this has led to frustration from Ibrahimovic, who has been offside almost as many times (16) as he has recorded a shot on target (17), and has already picked up four yellow cards in all competitions - meaning he has as many bookings as completed dribbles.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3878242/Zlatan-Ibrahimovic-worst-half-career-against-Manchester-City-stats-Swedish-star-struggling-live-expe ctations.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in