2016-05-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Hampus och Ida kommer tydligen att ligga med varandra senare i programmet.
Fattar inte hur Olivia kan vara med Hampus och vän med Ida efteråt haha. Och Amelia som gick tillbaks till Adde efter han legat med sitt ex. Och nu Anna-lisa tillbaks till Adde när han varit otrogen ett par ggr.. Brist på självrespekt
Citera
2016-05-11, 14:48
Medlem
Vad är grejen med sändningstiderna?

Det är som ett jävla lotteri, står klart och tydligt på kanal5.se att det sänds måndag-torsdag 22.00.

I måndags var ett avsnitt, igår var det inget och det är inte första gången jag uppmärksammar detta och då har jag ändå bara sett Max en handfull avsnitt.
Citera
2016-05-11, 16:39
Medlem
haxxarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Det är som ett jävla lotteri, står klart och tydligt på kanal5.se att det sänds måndag-torsdag 22.00.

I måndags var ett avsnitt, igår var det inget och det är inte första gången jag uppmärksammar detta och då har jag ändå bara sett Max en handfull avsnitt.
Inte måndag-torsdag utan måndag och torsdag. Det är bara 2 avsnitt/vecka.
Citera
2016-05-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold

Avsnitten kommer ut kl 23.00 om du inte har premium.
Citera
2016-05-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Hampus och Ida kommer tydligen att ligga med varandra senare i programmet.

Hur vet du det?
Citera
2016-05-11, 20:12
Medlem
missmones avatar
Förstår inte varför man stör sig på juggarns. Dom är ju som dom är. Den där Pontus måste vara utvecklingsstörd lr är det dialekten som gör det? Han är själva definitionen av en whigger.
Citera
2016-05-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hahahah fyfan har nog aldrig njutit så mycket som när Jeppe totalsågade Adde och framställde honom som största pajasen som någonsin gått i ett par skor.

Han och Nenad är riktiga ärketöntar. Tyckte även det var lite lustigt att Adde påpekade på stranden "Jag har japp din gäri", men vem var där först din ärketönt?

Måste bara fråga en grej varför springer det runt vilda hönor i huset? Riktiga hönor alltså...

edit: Vet någon varför han är emot Jeppe så mycket?

Fattar inte vad det är för jäkla språk dom pratar?! Japp? Gäri? Säger nån så verkligen?
Var ju inget sånt i senaste säsongen..
Citera
2016-05-11, 21:25
Medlem
meganegerdases avatar
Ida är ju en väldigt vettig tjej, enda med nått innanför pannbenet. Maco är en ganska kul kille me.

Adde är ju helt dum i huvet, pallar inte killen. Sen undrar jag varför i helvete alla pratar blattesvenska?! Märks att det är white trash-folk.

Hur kan Hampus uppfattas som snygg? Han ser ju helt efterbliven ut med sitt avlånga huve i sin jävla fula keps.

Olivia har bra brön.

Ändå rätt underhållande TV
Citera
2016-05-11, 21:42
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theJellyfish
Fattar inte vad det är för jäkla språk dom pratar?! Japp? Gäri? Säger nån så verkligen?
Var ju inget sånt i senaste säsongen..
I förra säsongen sa alla "häst" istället, åh vilken häst! Det är väl alltid något nytt ord som trendar.. Löjligt iallafall
Citera
2016-05-11, 21:42
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clepsydra
Haha men ärligt, varför är det ingen av tjejerna som kan säga till Adde eller Nenad att de har en vidrig kvinnosyn?? De säger en hel del när de är ensamma i rutan men det är fan ingen som nämner något om det när de är med varandra. Jag vill bara hoppa in i rutan och skrika på att de är så jävla äckliga som ser kvinnor på det sättet. ''Jag vill ha en oskuld som jag kan lära upp'' HAHA lycka till Nenad, det enda du kan lära en kvinna är hur hon kan runka av dig, det (förutom att du fick ligga med Elin då) är det enda du har i ditt sexuella bagage.

Snälla tjejer i huset. Stå upp för er själva, och för alla andra kvinnor ute i världen. Hälsningar en annan kvinna som aldrig skulle ha respekt för män som ser på kvinnor på det sättet som Adde och Nenad gör. Fyfan.

Jag tror helt seriöst det endast handlar om att Jasse tokflippar så fort nån nämner något negativt om hennes blattegäng och de andra brudarna vågar/orkar inte ta tag i det dramat. Jerry ska ha ENORM cred för att han inte sänkte henne med en rak höger som hon betedde sig när han fortfarande kvar.
Citera
2016-05-11, 21:43
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Sanna kristna är rätt rymma i sin kvinnosyn också. Folk apar om muslimer trots att dom inte själva bryr sig ett skit om den kyrka de själva tillhör.
Nenad är en skit oavsett vart han kommer från

Är du helt CP? Eller har du helt missat Shunni vs Shia kriget som har pågått i tusentals år?
Citera
2016-05-11, 22:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Är du helt CP? Eller har du helt missat Shunni vs Shia kriget som har pågått i tusentals år?

Är ju löjligt med människoliv som människan är skyldig till jämfört med gud. Läs bibeln om alla dessa massmord gud gjorde mot människor. Noas ark känner du väl till? Jävla gudhelvete att mörda människor. Koranen & mohammed lika jävligt det. All religion med ursprung moses är rent hat. Judendom, kristendom och islam är ju samma sak. Olika profeter bara.

Och jävla gap om testo i denna säson. Skjuter dom enorma mängder testo? Billigt därnere ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in