Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-10, 00:07
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Jag håller med, det ger ångest. Och sedan skall man ta mer (på morgonen då...?) För att lindra ångesten. Sen när den går ur kroppen så kommer ångesten igen. Du kan nog tjäna på dessa. Men du vill väl heller ingen illa?

Ja, precis så där är det. Ångest och depression... jag undrar hur många som fått medicinen utskriven för att kunna sova pga ångest, som sedan fortsätter ha ångest i onödan för dom fortsätter äta medicinen. För mig var det så, åt detta under lång tid men sen blev det ohållbart och när jag slutade mådde jag plötsligt bättre. Fick livslust igen, ångesten minskade rejält och mer utsövd. Jävla rävgift detta och Stilnoct med för den delen.

Precis, skulle kunna tjäna på dessa men eftersom jag vet vilket skit de kan ställa till med vill jag inte. Önskar inte någon att må så dåligt som man kan göra på dessa.
Citera
2016-05-10, 01:23
Medlem
Tråden är lång men det tål att upprepas:

TA INTE Z-ANALOGER i kombination med alkohol! Det brukar sluta i grova minnesluckor och en massa dumheter man måste reda ut när man väl kvicknat till igen.

Mvh.
Citera
2016-05-10, 20:38
Medlem
populopiduss avatar
Vad fan är det som gör att jag mår så dåligt dagen efter jag tar z-analog? I måndags var det Imovane och igår var det Stilnoct. Tar inte skiten längre i vanliga fall men var desperat efter sömn pga affärsmöten både igår och idag. Idag är jag helt nere på botten och mår fullständigt skit... Vi snackar alltså grand deluxe depression så pass att jag var nära att gå från jobbet.

Det verkar inte vara någon avtändningsgrej då jag tog en Stesolid i eftermiddags som inte gjorde någon skillnad på måendet. Detta är alltså inte ångest utan ren och skär depression. Ska inte röra skiten igen, tar hellre insomnian. Hoppas vara på banan imorgon igen alltså, fy fan.
Citera
2016-05-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vad fan är det som gör att jag mår så dåligt dagen efter jag tar z-analog? I måndags var det Imovane och igår var det Stilnoct. Tar inte skiten längre i vanliga fall men var desperat efter sömn pga affärsmöten både igår och idag. Idag är jag helt nere på botten och mår fullständigt skit... Vi snackar alltså grand deluxe depression så pass att jag var nära att gå från jobbet.

Det verkar inte vara någon avtändningsgrej då jag tog en Stesolid i eftermiddags som inte gjorde någon skillnad på måendet. Detta är alltså inte ångest utan ren och skär depression. Ska inte röra skiten igen, tar hellre insomnian. Hoppas vara på banan imorgon igen alltså, fy fan.

Du kanske är deppig eller stressad mycket på jobbet? Är man inte fysiskt beroende så är det ju oftas en lätt bakis känsla som försvinner efter andra kaffe koppen.. Är man fysiskt torsk är dag abstinens största problemet.. Kostigt att diazepamen inte hjälpte?
Citera
2016-05-10, 23:48
Medlem
Säkert med 1 till stilnoct på 10mg?

Har tagit 3st zolpidem på 10mg st. Har en kvar, tänkte bara säga om det är ofarligt att svälja den sista? tänkte mig mer för rusyfte. Kommer inte blanda någonting alls. Bara testa o se hur det känns, men vänder mig till er experter istället för att va på säkra sidan. Utan att man fysiskt mår illa vid sån dos.

Tack på förhand!
Senast redigerad av Nemesiz8139 2016-05-11 kl. 00:16.
Citera
2016-05-11, 00:01
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
Hej!

Har tagit 3st zolpidem på 10mg st. Har en kvar, tänkte bara säga om det är ofarligt att svälja den sista? tänkte mig mer för ryssyfte

Tack på förhand!

Har du någon tolerans sen innan? Om inte så håll dig till dom där 3 och tycker du fortfanade effekten är dålig efter ett litet tag så svälj den sista. Stilnoct ska man inte leka med i höga doser. Då är imovane mycket bättre.
Citera
2016-05-11, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Har du någon tolerans sen innan? Om inte så håll dig till dom där 3 och tycker du fortfanade effekten är dåligt efter ett litet tag så svälj den sista. Stilnoct ska man inte leka med i höga doser. Då är imovane mycket bättre.

Ok tack, jag har hög tolerans vid Xanor & stess (kanske det som påverkar?) är varken missbrukare/beroende. Men känner mig typ nykter, bara lugn i allmänt..

Vad anser du vara högdos av stilnoct?
Senast redigerad av Nemesiz8139 2016-05-11 kl. 00:05.
Citera
2016-05-11, 00:08
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ok tack, jag har hög tolerans vid Xanor & stess (kanske det som påverkar?) är varken missbrukare/beroende. Men känner mig typ nykter, bara lugn i allmänt..

Jag brukar inte få problem alls med z-analoger på kvällarna och jag äter benso dagligen. Men alla vi är ju olika så det fungerar olika för alla. Kan hända att dina meds fått din tolerans att gå upp ett snäpp. Ta den sista du och se nån film och ta de chill bara så borde det inte va nå problem.Verkar ju lugnt på sättet du skriver. Över 50 mg kan det börja gå åt pipan om man har otur. Vissa behöver mindre än så också men då har dessa ingen tolerans. Blanda dock inte med alkohol. Då är det garanterat att nåt kommer gå knas. Bara ger tips så jag leker ingen moral kärring
Senast redigerad av Redlinez 2016-05-11 kl. 00:11.
Citera
2016-05-11, 00:11
Medlem
Citat:
Jag brukar inte få problem alls med z-analoger på kvällarna och jag äter benso dagligen. Men alla vi är ju olika så det fungerar olika för alla. Kan hända att dina meds fått din tolerans att gå upp ett snäpp. Ta den sista du och se nån film och ta de chill bara så borde det inte va nå problem.Verkar ju lugnt på sättet du skriver. Över 50 mg kan det börja gå åt pipan om man har otur. Vissa behöver mindre än så också men då har dessa ingen tolerans.

Tack för informativt svar! Sant, alla svarar olika.. Nu blir det fest
Citera
2016-05-11, 00:13
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Tack för informativt svar! Sant, alla svarar olika.. Nu blir det fest

Inga problem
Citera
2016-05-11, 00:18
Medlem
Citat:
Inga problem

En snabb fråga bara, hur fort går det ut ur systemet? förstår att det är individuellt, tränar ute regelbundet med o så.
Citera
2016-05-11, 00:21
Medlem
Citat:
Har du någon tolerans sen innan? Om inte så håll dig till dom där 3 och tycker du fortfanade effekten är dålig efter ett litet tag så svälj den sista. Stilnoct ska man inte leka med i höga doser. Då är imovane mycket bättre.

Håller med dig till 100% Det som är ett helvete med zolpidem är att den blåser bort ångest och spänningarna skit hårt och man vill ju absolut inte sova när man mår som en kung och då måste man fylla på mer senare för att kunna somna.. Därför är imovane ett bättre alternativ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in