2016-05-11, 00:21
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
En snabb fråga bara, hur fort går det ut ur systemet? förstår att det är individuellt, tränar ute regelbundet med o så.

Stilnoct har en väldigt kort halveringstid så det är ute på nån enstaka dag bara DEsto fortare ju mer du rör dig och svettas och hydrerar dig.
Citera
2016-05-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Stilnoct har en väldigt kort halveringstid så det är ute på nån enstaka dag bara

Ok tackar ska nog bytas till imovane, dags att göra en inköpslista och skriva ner allt man vill ha. Eller så borde jag fråga honom "har du något intressant att skriva ut?"
Citera
2016-05-11, 00:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ok tackar ska nog bytas till imovane, dags att göra en inköpslista och skriva ner allt man vill ha. Eller så borde jag fråga honom "har du något intressant att skriva ut?"

Håller med dig, byt ut till imovane. Så mycket skönare. Den muskelavslappnande effekten är så otroligt skön att man bara njuter i sängen. Dock drygt med metallsmaken i käften man får av imovane.. Annars är dom toppen jämfört med stilnoct. Precis som ante1982 här ovanför skriver. Håller med honom också.
Citera
2016-05-11, 00:29
Medlem
Redlinezs avatar
Hört folk som sett alla möjliga skeva saker på höga doser stilnoct. Synvillor/hallucinationer. Var med en polare när det hände honom. Kan ju säga att jag vart skapligt orolig för honom när man såg han i det skicket..
Citera
2016-05-11, 00:30
Medlem
Citat:
Håller med dig, byt ut till imovane. Så mycket skönare. Den muskelavslappnande effekten är så otroligt skön att man bara njuter i sängen. Dock drygt med metallsmaken i käften man får av imovane.. Annars är dom toppen jämfört med stilnoct. Precis som ante1982 här ovanför skriver. Håller med honom också.

Ja läste det Då ska jag försöka fixa det, tack för hjälpen.
Citera
2016-05-11, 00:32
Medlem
Citat:
Hört folk som sett alla möjliga skeva saker på höga doser stilnoct. Synvillor/hallucinationer. Var med en polare när det hände honom. Kan ju säga att jag vart skapligt orolig för honom när man såg han i det skicket..

haha påminner mig om när ja skulle ta första 10mg zolpidem, då kom polaren över så satt vi en stund och spelade Wii U.... Öppnar dosluckan av snus så ser jag 3 små fjärilar i skuggor typ snabbt flyga iväg i nån sec. var intressant
Citera
2016-05-11, 00:36
Medlem
hjulbents avatar
Tog 3-4 Stilnoct ihop med alkohol. Nästa jag vet är att jag ligger på en gräsmatta med cykeln bredvid.
Citera
2016-05-11, 00:52
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjulbent
Tog 3-4 Stilnoct ihop med alkohol. Nästa jag vet är att jag ligger på en gräsmatta med cykeln bredvid.

Hade kunnat sluta mycket mer illa, tur hade du Har själv blandbrukad det mesta i över 12 års tid så jag har vaknat lite här och där ibland också i mina yngre dagar.
Citera
2016-05-11, 00:56
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
haha påminner mig om när ja skulle ta första 10mg zolpidem, då kom polaren över så satt vi en stund och spelade Wii U.... Öppnar dosluckan av snus så ser jag 3 små fjärilar i skuggor typ snabbt flyga iväg i nån sec. var intressant

Så skevt när sådant händer haha. Själv varit med om stilnoct synvillor. Inge kul alls. Vart riktigt arg till sist också för jag visste att det inte var på riktigt men figurena vela inte försvinna. Dagen efter var allt normalt igen.
Citera
2016-05-11, 13:36
Medlem
Bra att det kommer lite mer rapporter om att det kan sluta lite hur som helst om man inte är försiktig och måttlig, har varit lite tunt med såna inlägg på slutet.
Det värsta som hänt mig var att jag spelade slots i ett halv dygn samtidigt som jag pratade med nån ängel som satt i min trasiga tv, men särskilt om ni är newbies var inte ensamma, ha sällskap som är åtminstone någorlunda vid sina sinnes fulla, och har koll på er. Allvarligt!
Citera
2016-05-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Bra att det kommer lite mer rapporter om att det kan sluta lite hur som helst om man inte är försiktig och måttlig, har varit lite tunt med såna inlägg på slutet.
Det värsta som hänt mig var att jag spelade slots i ett halv dygn samtidigt som jag pratade med nån ängel som satt i min trasiga tv, men särskilt om ni är newbies var inte ensamma, ha sällskap som är åtminstone någorlunda vid sina sinnes fulla, och har koll på er. Allvarligt!

Det värsta som har hänt mig var att jag fick sitta på akuten och sy. Det var inte meningen att flumma men jag blir självdestruktiv om jag inte somnar på stilnoct och gör misstaget att tänka att jag inte är påverkad och stiger upp. Man ska ligga kvar i sängen!
Citera
2016-05-17, 20:42
Medlem
Hur många tar ni då? Jag har förskriven Imovane 2x7,5 sedan ett par månader.
Min värsta upplevelse var när jag tog 10 x 7,5mg och låg och spydde hela natten utan att minnas det när jag vaknade (sambon berättade)
Jag saknar den muskelavslappning som tex Flunitrazepam ger, hur många behöver man ta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in