2016-05-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Är det bevisat att han i panetoz inte är far till hennes unge?

Ja, det ska ha gjorts ett faderskapstest...
Senast redigerad av Sharks 2016-05-06 kl. 13:49.
Citera
2016-05-06, 14:17
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasytoothfairy
Idag klockan 11:00 togs hennes blogg ner och hon blev blockad av nouw.se.
Jag personligen tycker detta är helt underbart då hon under veckor har stolt skrytigt om hur stor hennes blogg blivit och hur tacksam och glad hon är över alla hennes nya läsare. Läsare som hon fått genom att tidningar skriver sanningen om henne och folk måste se om denna blåsa människa faktiskt finns.
Även hennes instagram har gjorts privat nu, tvekar dock på att detta är det sista vi hör från henne då jag misstänker att hon är beroende av uppmärksamhet.

Om man nu vill läsa bloggen och hennes egna kommentarer om domen:

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=se
Citera
2016-05-06, 14:17
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharks
Ja, det ska ha gjorts ett faderskapstest...

Har vi någon källa?
Citera
2016-05-06, 16:04
Medlem
Citat:
Har vi någon källa?

Ingen tillförlitlig egentligen, minns inte var jag läste det nånstans. Men det ska ha gjorts ett DNA-test enligt artikeln.
Citera
2016-05-06, 16:06
Medlem
Citat:
Har vi någon källa?

Eller jo, hittade detta nu: http://www.hant.se/schlagerstjarnan-...-bara-pa-film/
Citera
2016-05-06, 18:36
Medlem
Citat:
Är det bevisat att han i panetoz inte är far till hennes unge?

Japp, ett faderskapstest har gjorts.
Citera
2016-05-06, 19:28
Medlem
Nouw (där hon haft sin blogg de senaste åren) har idag kickat ut henne. Hennes blogg finns med andra ord inte kvar.

Hon lär ha skrivit på Instagram att hon har börjat (/ska börja?) blogga på egen hemsida.

Någon som har adressen? Är blockad från hennes Instagram.
Citera
2016-05-06, 19:34
Medlem
Hur fan kunde hon bara få skyddstillsyn istället för fängelse för bedrägerierna hon dömdes för? Brukar man inte få mer eller är det för att hon har barn?
Citera
2016-05-06, 19:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur fan kunde hon bara få skyddstillsyn istället för fängelse för bedrägerierna hon dömdes för? Brukar man inte få mer eller är det för att hon har barn?

Rosa lagboken. En kille hade blivit dömd till fängelse helt givet.
Citera
2016-05-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Rosa lagboken. En kille hade blivit dömd till fängelse helt givet.
Advokaten Marko i Brottsplats Sverige på TV 4 sa i det senaste avsnittet att det är brukligt när man döms första gången men att fängelse antagligen kommer att ges om man döms en andra gång.
Citera
2016-05-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Nouw (där hon haft sin blogg de senaste åren) har idag kickat ut henne. Hennes blogg finns med andra ord inte kvar.

Hon lär ha skrivit på Instagram att hon har börjat (/ska börja?) blogga på egen hemsida.

Någon som har adressen? Är blockad från hennes Instagram.

Catrinhedlund.com
Citera
2016-05-06, 20:18
Medlem
Fleschs avatar
Om det finns 41 polisanmälningar på henne nu, hur lång tid tar det innan ny rättegång? Kommer det dröja ytterligare fyra år?

Jag brukar inte bry mig om andras avkommor, men stackars hennes jävla barn alltså. Härligt att bli så totalt uthängda av sin egen morsa, dom lär ju vara fucked for life.

Kan inte sluta fascineras av denna människa. Vet inte ens var jag ska börja... Vill veta allt om hennes liv, hur blir man så fruktansvärt skadad? Vad gick snett?

Jag må hamna i helvetet för detta men ska bli jävligt intressant att följa detta skenande tåg (säger man så?). Fyfan.

http://stoppapressarna.se/svenskablo...#disqus_thread
Lite åsikter (kommentarerna) om Catrin Hedlund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in