Citat:
Ursprungligen postat av
Silverduk
Hej!
Jag har en kompis som planerar att ta E till helgen. Han har inskaffat två stycken så kallade "Orange Harleys" och enligt honom så ska de innehålla 200 mg var. Han frågade mig angående dosering men jag är lite lost helt ärligt. Sist han tog e så tog han ett halvt piller (samma batch) och peakade sedan i kanske 20-30 minuter för att sedan ta den andra halvan med en joint för att peaka i ytterligare 40 min kanske.
Det han undrar nu är om han kan dela sina båda piller, ta dem med kanske 30-60 minuters mellanrum och behålla ha ett säkert och behagligt rus under kanske 5-6 timmar. Eller är det smartare att ta en hel och sen fylla på med en hel till?
Hoppas att ni förstår frågeställningen och att ni har en trevlig dag.
Jag tycker, och alltid fått höra av bekanta att det är första doseringen som gör kvällen.
Så tycker han ska köra på en hel direkt, sen återdosera om han nu skulle behöva det en gång till. Har märkt att om man återdoserar fler gånger än en gång så ger de bara mer biverkningar.
Man känner ju rätt klart o tydligt att andra återdoseringen inte alls ger i närheten av samma effekt som kvällens första dropp.
Detta är iallafall min och mina bekantas upplevelser. 😎