Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
James ska ju in där, Håkan var aldrig en byggare på allvar, inga tävlingsplaber vad jag vet, nånsin.
James och Anders B.
Nä det varken Uffe eller Håkan har väl någonsin haft målet att tävla. Big James var självklart i en klass för sig, men han var ju också väldigt seriös med det han gjorde. Tror inte han drällde runt på stan, men kan ha fel.
När det gäller Anders Bengtsson, så har jag hört att han hade en konflikt med HA, där han ensam utmanade dom för ett litet "samtal". Förmodligen en rejält saltad skröna, men säger ändå lite om hans självsäkerhet.
En som däremot platsar in som en av Gbg's grövsta var definitivt Sasha Vujic... Satan vad grov fanskapet var när han knappt fyllt 20.. Har aldrig någonsin sett sådana underarmar som Sasha hade, dom var sjuka. Förövrigt en jävligt snäll och bra kille, så han var den siste jag skulle tro sitta bakom galler i nio år eller vad det var.
Jag snackade med honom då han tog över Kajsa Varg (Jeffreys) i Majorna, och då var han klar med att han inte skulle fuska i kassan. Han ville få det att funka utan att fulspel.
Större byggar talang än han är svår att finna..