2010-01-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mucked
Tommy R lever och kör på i vanlig ordning. Otroligt skön snubbe.
e de skruvmejsel du menar? krullisen?
Citera
2010-01-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullen-vf
e de skruvmejsel du menar? krullisen?

Njae det tror jag inte. Vet iofs inte hur han såg ut förr i tiden, men den jag pratar om är idag rakad, bär glasögon och bor i Backa(vilket han alltid gjort vad jag vet).
Citera
2010-01-10, 22:40
Bannlyst
Citat:
Njae det tror jag inte. Vet iofs inte hur han såg ut förr i tiden, men den jag pratar om är idag rakad, bär glasögon och bor i Backa(vilket han alltid gjort vad jag vet).
Han bodde även inne i stan ett tag, vid friggagatan.
Citera
2010-01-11, 06:11
Bannlyst
Ar det Jamil "som var med i OG" och sedan forsokte starta upp ett eget gang som det gick Sadar for va? Har en extremt ful tatturing pa ena armen och blev avplockad sin bil framfor sina "broder"
Citera
2010-01-11, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Ar det Jamil "som var med i OG" och sedan forsokte starta upp ett eget gang som det gick Sadar for va? Har en extremt ful tatturing pa ena armen och blev avplockad sin bil framfor sina "broder"
Innan OG vet jag att han var supporter till HAsfären eftersom han hade såna symboler på sina kläder. Han hade en hel del kriminella kontakter i GBG och umgicks flitigt med en A***** J******** bl a.
Mannen (Calle) som golade honom under rättegången är bror till tjejen Jamil är tillsammans med och har barn med. Det blir inga familjemiddagar dom emellan.
Citera
2010-01-11, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Innan OG vet jag att han var supporter till HAsfären eftersom han hade såna symboler på sina kläder. Han hade en hel del kriminella kontakter i GBG och umgicks flitigt med en A***** J******** bl a.
Mannen (Calle) som golade honom under rättegången är bror till tjejen Jamil är tillsammans med och har barn med. Det blir inga familjemiddagar dom emellan.
Men vad är frågan? Undrar du vad han gör, bor?

Det jag kan tillföra är att om det nu är någon som är sne på honom, så var vaksamma, han har många vänner från förr. Jag känner inte honom, men han verkar vara en omtyckt kille. Jag känner många som känner honom, och de alla verkar säga samma sak, att de gillar snubben.

Dessutom muckar väl han inom de närmsta dagarna?
Citera
2010-01-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter

Det jag kan tillföra är att om det nu är någon som är sne på honom, så var vaksamma, han har många vänner från förr. Jag känner inte honom, men han verkar vara en omtyckt kille. Jag känner många som känner honom, och de alla verkar säga samma sak, att de gillar snubben.

aaa som grabb va han en vaken prick.
hoppas man springer på han efter muck,o att han tar det piano sen !!!
en del tröttnar ju och blir skickliga på att hjälpa "ungar som trasslar in sej"
tror han skulle göra ett superjobb:vem vet ?
Citera
2010-01-11, 23:28
Medlem
Citat:

kan nog stämma.
tyckte jag skymtade honom i sommras,med briller.hygglig prick
Citera
2010-01-12, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullen-vf
en del tröttnar ju och blir skickliga på att hjälpa "ungar som trasslar in sej"
tror han skulle göra ett superjobb:vem vet ?
Finns en del som gör en kanonjobbb på den fronten. Hur J skulle vilja det eller passa för det, vet jag ej, men däremot vet jag att det finns en jävla bra gubbar som skulle passa som personal för att få fason på ungtupparna.
Citera
2010-01-12, 00:41
Medlem
Citat:

Tråden handlar om skvaller eller hur? Varför skulle det vara konstigt om jag tar upp honom?
Ja det stämmer att han var omtyckt men som du vet är det när man fått 10 år det visar sig vilka som är ens riktiga vänner och inte bara ytligt bekanta som många kriminella omger sig med.
Nej jag undrar inte var han "bor" för det vet jag och nu vet ni det också: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Ans...Malm%C3%B6.jpg

Och han muckar inte inom de närmaste dagarna utan våren 2012.
Citera
2010-01-12, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Tråden handlar om skvaller eller hur? Varför skulle det vara konstigt om jag tar upp honom?
Ja det stämmer att han var omtyckt men som du vet är det när man fått 10 år det visar sig vilka som är ens riktiga vänner och inte bara ytligt bekanta som många kriminella omger sig med.
Nej jag undrar inte var han "bor" för det vet jag och nu vet ni det också: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Ans...Malm%C3%B6.jpg

Och han muckar inte inom de närmaste dagarna utan våren 2012.
Inom de närmsta dagarna blir ju att ta i, men har man gjort en 8-12, för det fick han väl, så brukar man skoja och reta de(långtidarna) för att de börjar bli mucksjuka, trots att det är lång tid kvar.

Jaja, då är han ute om 2 år, och jag vågar lova att han är lite smått mucksjuk. Han har ju gjort mycket mer tid än han har kvar.

Ville du veta något speciellt?
Citera
2010-01-13, 02:32
Medlem
Citat:
Inom de närmsta dagarna blir ju att ta i, men har man gjort en 8-12
Vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto