2016-04-28, 00:49
Medlem
trattfans avatar
Läste på facebook att Sana ska ha "hetsat" mot fanset (någon som hade kommenterat en status).
Något som jag har svårt att se skall ha skett.

Någon som kan bekräfta något? Var inte på matchen tyvärr så vet inte. Men har väldigt svårt att se Sana hetsa mot publiken.
Citera
2016-04-28, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Att killen som kastade inte blir utpekad är inte så konstigt. Alla runt honom kastade också grejer. Det haglade ju grejer över Sana vad jag har förstått. Nej, det var inte "en jävel". Det var en hel drös som var medskyldiga.

Mynt, snusdosor osv har det kastats in sedans jag var knatte och började se matcherna live. Sana kontrade ju och kastar upp hörnflaggan och då får han av naturliga skäl räkna med en retur.
Citera
2016-04-28, 00:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Läste på facebook att Sana ska ha "hetsat" mot fanset (någon som hade kommenterat en status).
Något som jag har svårt att se skall ha skett.

Någon som kan bekräfta något? Var inte på matchen tyvärr så vet inte. Men har väldigt svårt att se Sana hetsa mot publiken.

Det är naturligtvis rent trams.
Citera
2016-04-28, 00:58
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är naturligtvis rent trams.

Bra!
Citera
2016-04-28, 01:08
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Mynt, snusdosor osv har det kastats in sedans jag var knatte och började se matcherna live. Sana kontrade ju och kastar upp hörnflaggan och då får han av naturliga skäl räkna med en retur.

Det är liksom det som är lite av min poäng. Det är inte ett nöt. Det är bara det att ibland håller en av nötterna i en banger istället för en snusdosa just när det slår slint.
Citera
2016-04-28, 08:45
Medlem
eternussermos avatar
Dummerholm vill ha tre poäng, gratis, trodde det var slut med skrivbordssegrar.

http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/ser-inget-annat-an-att-vi-vinner-med-3-0//

Men disciplinnämndens tombola kan väl sluta lite hur som helst.
Senast redigerad av eternussermo 2016-04-28 kl. 09:08.
Citera
2016-04-28, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

http://www.expressen.se/kvallsposten...inner-med-3-0/

Så jävla idiotiskt att ens tänka tanken på att straffa en klubb och dess supportrar för vad en eller ett par individer tar för sig. Det spelar ingen roll om det är 3 poängs avdrag, spel utan publik eller böter.

Så länge klubben fått säkerheten godkänt av polisen så är klubben fri från ALLT ansvar för detta samhällsproblem. SvFF har ingen rätt att straffa klubben.
Citera
2016-04-28, 09:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Så jävla idiotiskt att ens tänka tanken på att straffa en klubb och dess supportrar för vad en eller ett par individer tar för sig. Det spelar ingen roll om det är 3 poängs avdrag, spel utan publik eller böter.

Så länge klubben fått säkerheten godkänt av polisen så är klubben fri från ALLT ansvar för detta samhällsproblem. SvFF har ingen rätt att straffa klubben.

Jag kan hålla med dig i detta, men vilket straff tycker du ska vara godtyckligt då för att lösa problemet? Jag vet att du vill att det ska vara personligt ansvar på individen som orsakat det hela, men det verkar ju stört omöjligt att identifiera dessa när det sker, oavsett om man har världens bästa utrustning.
Citera
2016-04-28, 09:10
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:

http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/ser-inget-annat-an-att-vi-vinner-med-3-0//

Skrivbordssegrar är vidriga, men "attack" mot spelare och domare samt planstormning kan mycket väl innebära 0-3?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av se_där...

Läs mitt svar ovan. Säkerheten höll ju beviseligen inte.
Citera
2016-04-28, 09:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag kan hålla med dig i detta, men vilket straff tycker du ska vara godtyckligt då för att lösa problemet? Jag vet att du vill att det ska vara personligt ansvar på individen som orsakat det hela, men det verkar ju stört omöjligt att identifiera dessa när det sker, oavsett om man har världens bästa utrustning.
Stäng av bortapubliken i nästa års match om förbrytaren inte identifieras, ger incitament till självrensning.
Citera
2016-04-28, 09:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Stäng av bortapubliken i nästa års match om förbrytaren inte identifieras, ger incitament till självrensning.

Sjukt tråkigt för bortapubliken att straffas när hemmapubliken orsakar tumultet.
Citera
2016-04-28, 09:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sjukt tråkigt för bortapubliken att straffas när hemmapubliken orsakar tumultet.
Umm, ja , såg inte matchen, men då är det bättre att straffa med tomma läktare, eller liknande. Matchen ska avgöras på plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in