2016-05-10, 15:24
Medlem
bagarn29s avatar
Jens Gustafsson kan kanske vara ett hett namn?
Citera
2016-05-10, 15:34
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jens Gustafsson kan kanske vara ett hett namn?

Han är väl tänkt att ta över AIK så fort Gnagets styrelse fått bort Alm?
Citera
2016-05-10, 15:35
Bannlyst
Rikard Norling? Blir det AIK eller Norrköping?

Edit: Såg att Norling hade nobbat Norrköping på Expressen. Intressant. Tror nog att Norling då tar över Alm. Det kan man nästan konstatera i så fall. Om nu Gustafsson går till HBK.
Senast redigerad av Medelhavet 2016-05-10 kl. 15:49.
Citera
2016-05-10, 16:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
På vilket sätt var domaren partisk? Tyckte överlag att han blåste för mycket frisparkar, för båda lagen, en del tacklingar var schysta, men tuffa. Sedan var det en solklar straff, då Sam Johnson gjorde en Maradona.

Jag är självklart enögd då det ena laget var mitt, men straffen var solklar. Men hela första halvlek fick ni frisparkar för precis allt. Kom någon nära en blåvit så blåste han kändes det som.
Citera
2016-05-10, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Rikard Norling? Blir det AIK eller Norrköping?

Edit: Såg att Norling hade nobbat Norrköping på Expressen. Intressant. Tror nog att Norling då tar över Alm. Det kan man nästan konstatera i så fall. Om nu Gustafsson går till HBK.
Det beror väl på hur starka kort Segui har kvar på hand? Hur hårt sitter Axén fast i Örebro?

Per-Joar "Perry" Hansen till Norrköping?
Citera
2016-05-10, 18:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Det beror väl på hur starka kort Segui har kvar på hand? Hur hårt sitter Axén fast i Örebro?

Vilken sorts fotboll står Hansen för? Han förknippas inte direkt med finlir av mitt googlande att döma.
Citera
2016-05-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vilken sorts fotboll står Hansen för? Han förknippas inte direkt med finlir av mitt googlande att döma.
Han är mest "känd" för att han var i Sundsvall under 2 år i början av 2000-talet. Lyckades visserligen nå en okej placering första året men sedan blev det kval andra året. Spontant förstår jag inte vad Peking skulle med honom till. Däremot är det en himla trevlig kille, har träffat honom.
Citera
2016-05-10, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vi har en spelide som går ut på att vi ska föra spelet, skapa mycket målchanser och spela med hög press över hela banan. Måste säga att vi hittils lyckats väldigt bra med den tanken. Men risken är väl att vi blir sönderlästa om några omgångar. Viktigt dock med en så bra start. Vi kanske är Allsvenskans Leicester
Gäller det på bortaplan också?
Har sett ett par matcher mot Giffarna på Ullevi och då var det 9 man i försvaret och en som stod vid mittlinjen. Mördande trpkigt att kolla på så jag har inte sett några matcher mot er på 2år.
Citera
2016-05-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Gäller det på bortaplan också?
Har sett ett par matcher mot Giffarna på Ullevi och då var det 9 man i försvaret och en som stod vid mittlinjen. Mördande trpkigt att kolla på så jag har inte sett några matcher mot er på 2år.
Dom flesta lag backar väl hem på bortaplan men okej? Är du säker på att det var i år du såg den matchen? Hur som helst spelar vi annorlunda i år och hur man än vrider och vänder så har vi fått utdelning på det. Då skiter ju jag i om vi spelar som Grekland eller Barcelona. Jag menar vi har ändå fått våran bästa start i Allsvenskan i mannaminne och då är det rätt larvigt att börja leta fel.
Citera
2016-05-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Skulle tippa på att Axén eller Thelin (JSödra), mest troligt Thelin som väl sitter på utgående kontrakt?
Citera
2016-05-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Skulle tippa på att Axén eller Thelin (JSödra), mest troligt Thelin som väl sitter på utgående kontrakt?

Varför Axén? Han verkar ju ha något på gång i Örebro men annars är han AIK:are och förstavalet ifall Alm sticker/sparkas. Även om jag skulle bli glad ifall han kom till Peking då han alltid fått sina lag att spela fin fotboll (GAIS, Örebro).

Thelin har jag ingen åsikt om. Har sett J-Södra för lite, men det känns som en lagbyggare och i den aspekten är han nog mest lik Andersson jämfört med andra kandidater.

EDIT: Såg nu att du svarade om något helt annat så ignorera detta inlägg.
Citera
2016-05-10, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Dom flesta lag backar väl hem på bortaplan men okej? Är du säker på att det var i år du såg den matchen? Hur som helst spelar vi annorlunda i år och hur man än vrider och vänder så har vi fått utdelning på det. Då skiter ju jag i om vi spelar som Grekland eller Barcelona. Jag menar vi har ändå fått våran bästa start i Allsvenskan i mannaminne och då är det rätt larvigt att börja leta fel.
Som jag skrev så har jag inte sett dom på 2 år tack vare det. Ett spel som bara gick ut på spelförstörelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in