Citat:
Ursprungligen postat av
Stjerna7
Tror det var lite oklart för många på läktaren vad som hände. De flesta såg inte knallskottet utan hörde bara en smäll och sedan såg Sana kasta hörnflaggan. Jag stod i klacken och fattade inte alls vad som hänt, tog dock själv, likt många runt mig, avstånd från att i den stunden stå och håna MFF eller utsatta spelaren då den var uppenbart att det var något form av strul som en IFK "supporter" ställt till med.
Nu vet jag inte hur det såg ut på läktaren där knallskottet blev kastat men tycker det är jäkligt dåligt av kringstående supportrar att inte peka ut (med reservation för att de faktiskt gjort detta) den skyldige. En jävel förstörde för samtliga. Dötrist.
Lätt att missa detaljerna, men om man hör en smäll och sen tar domaren spelarna av planen, då är det väl inte så svårt att lista ut att någon kastat en smällare och att det fick tråkiga konsekvenser?
Jag var inte där, har bara sett klipp, men man hör ju att det sjungs för fulla muggar. Det finner jag lite vämjeligt.
Att killen som kastade inte blir utpekad är inte så konstigt. Alla runt honom kastade också grejer. Det haglade ju grejer över Sana vad jag har förstått. Nej, det var inte "en jävel". Det var en hel drös som var medskyldiga.