2016-03-18, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
200 mM negerbrd i r, det r rtt mycket. Det r fullkomligt arabt enligt mig.

Det rcker inte att rsta. Man mste AGERA ocks, det kraftfullaste.

OM tio r har det kommit cirka 3 miljoner muslimer till.... (men om Fridolin och sa ftt bestmma hade siffran vart 30 miljoner till) s diskusionsunderlaget skall vara det.....

s kommentarer p det ??
Citera
2016-03-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Det r underligt att Nacka med sina groteska mngder outnyttjade ytor alltid klarar sig undan. r frmodligen inte alls p grund av politikerdensiteten i omrdet.

Alla kommuner har ftt sin kvot att ta emot. Nacka fr redovisa sina planer separat. Det hr var Stockholms Stads planer, inte fr hela Storstockholm.
Citera
2016-03-18, 19:13
Bannlyst
Nu nr dessa orter har ftt sin kvot, ska det bli kul att se nr de andra orterna i Augusti blir ptvingade de resterande 1700 skggisarna. Gissar att bostadsmarknaden i Stockholm kommer att vara extra rrlig denna sommar.
Citera
2016-03-18, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Alla kommuner har ftt sin kvot att ta emot. Nacka fr redovisa sina planer separat. Det hr var Stockholms Stads planer, inte fr hela Storstockholm.

Tnk s hr kra sthlm:are.... ni r extremt lskade av alla!! Alla vill bo i erat habitage!

Det boende ni har just nu kommer dock ej vara acceptabelt fr att inhysa alla nya i framtiden...

S sharing is caring!!!........ Om ni inte gr med p frivillig basis p detta om en 5-6 r framt s kommer ni bli uthngda som supernazi i era sociala flden...
Citera
2016-03-18, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Nn som vet hur man verklagar skiten?
+1
Citera
2016-03-18, 19:27
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Frgar igen, vart verklagar jag? Nn som vet?
Lr inte hjlpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och d vinner de rststarkaste, och i de omrden som har handplockats bor INTE de som skriker hgst. Skit rinner nedt.
Citera
2016-03-18, 19:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Ska utlnningarna jobba med ngot, eller ska vi bara fylla p med mer folk till varje pris??
Sverige behver FRRE invnare, inte fler.
Citera
2016-03-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Ska utlnningarna jobba med ngot, eller ska vi bara fylla p med mer folk till varje pris??
Sverige behver FRRE invnare, inte fler.

Folk har ju snt tunnelseende i detta land s det nstan r ljligt! Alla ska ha bostder, men sen d? Det r ju ingen som verkar fatta att dessa bostder folk kommer f (nybyggen osv) r helt skattefinansierade.
Citera
2016-03-18, 19:35
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Till vart?
Australien.
Citera
2016-03-18, 19:41
Medlem
Frstr att det inte hjlper. Men likfan kan jag vara jobbig och frska!

Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Lr inte hjlpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och d vinner de rststarkaste, och i de omrden som har handplockats bor INTE de som skriker hgst. Skit rinner nedt.
Citera
2016-03-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Hahaha... DET NI stockholmare! Det trodde ni vl ALDRIG!!!!!

Jag njuter att ni fr lida riktigt ordentligt. r huvudet dumt s.....

Nsta gng kanske det rstas p rtt parti.

r du seris? Vet du hur mnga invandrare som redan finns i Stockholm (utanfr tullarna precis som dessa boenden)? I mnga stadsdelar r de i majoritet.
Citera
2016-03-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroluck
Den lilla parkeringen p andra sidan Bergslagsvgen bakom B kan vl inte rymma 100 personer? Avses parkeringen vid Daisy's?

Nej.Jag tror de menar vid hsselby-rondellen,nra Hsselby-slott vid Grimstagatan som lper parallellt med Bergslagsvgen.Grnsen Grimsta-Hsselby gr dr.
Det har diskuterats tidigare om att ha ett flykting-boende just dr.
Finns inga andra platser vid bergslagsvgen frutom d vid rcksta-rondellen p grsytan dr cirkus-tlten brukar st,men det tillhr nog rcksta tror jag.
Men det finns ju en husvagn-bil parkering vid vllingby-rondellen i Grimsta ox men d mste man ju sga upp hyresavtalen fr de som hyr dr och det har jag inte hrt att de gjort.
Hur som helst r det ett jvla stt att kasta in ytterligare sopor dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in