Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-18, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
200 mM negerbörd i år, det är rätt mycket. Det är fullkomligt arabt enligt mig.

Det räcker inte att rösta. Man måste AGERA också, å det kraftfullaste.

OM tio år har det kommit cirka 3 miljoner muslimer till.... (men om Fridolin och Åsa fått bestämma hade siffran vart 30 miljoner till) så diskusionsunderlaget skall vara det.....

så kommentarer på det ??
Citera
2016-03-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Det är underligt att Nacka med sina groteska mängder outnyttjade ytor alltid klarar sig undan. Är förmodligen inte alls på grund av politikerdensiteten i området.

Alla kommuner har fått sin kvot att ta emot. Nacka får redovisa sina planer separat. Det här var Stockholms Stads planer, inte för hela Storstockholm.
Citera
2016-03-18, 19:13
Bannlyst
Nu när dessa orter har fått sin kvot, ska det bli kul att se när de andra orterna i Augusti blir påtvingade de resterande 1700 skäggisarna. Gissar att bostadsmarknaden i Stockholm kommer att vara extra rörlig denna sommar.
Citera
2016-03-18, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Alla kommuner har fått sin kvot att ta emot. Nacka får redovisa sina planer separat. Det här var Stockholms Stads planer, inte för hela Storstockholm.

Tänk så här kära sthlm:are.... ni är extremt älskade av alla!! Alla vill bo i erat habitage!

Det boende ni har just nu kommer dock ej vara acceptabelt för att inhysa alla nya i framtiden...

Så sharing is caring!!!........ Om ni inte går med på frivillig basis på detta om en 5-6 år framåt så kommer ni bli uthängda som supernazi i era sociala flöden...
Citera
2016-03-18, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Nån som vet hur man överklagar skiten?
+1
Citera
2016-03-18, 19:27
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Frågar igen, vart överklagar jag? Nån som vet?
Lär inte hjälpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och då vinner de röststarkaste, och i de områden som har handplockats bor INTE de som skriker högst. Skit rinner nedåt.
Citera
2016-03-18, 19:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Ska utlänningarna jobba med något, eller ska vi bara fylla på med mer folk till varje pris??
Sverige behöver FÄRRE invånare, inte fler.
Citera
2016-03-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Ska utlänningarna jobba med något, eller ska vi bara fylla på med mer folk till varje pris??
Sverige behöver FÄRRE invånare, inte fler.

Folk har ju sånt tunnelseende i detta land så det nästan är löjligt! Alla ska ha bostäder, men sen då? Det är ju ingen som verkar fatta att dessa bostäder folk kommer få (nybyggen osv) är helt skattefinansierade.
Citera
2016-03-18, 19:35
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Till vart?
Australien.
Citera
2016-03-18, 19:41
Medlem
Förstår att det inte hjälper. Men likfan kan jag vara jobbig och försöka!

Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Lär inte hjälpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och då vinner de röststarkaste, och i de områden som har handplockats bor INTE de som skriker högst. Skit rinner nedåt.
Citera
2016-03-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Hahaha... DET NI stockholmare! Det trodde ni väl ALDRIG!!!!!

Jag njuter att ni får lida riktigt ordentligt. Är huvudet dumt så.....

Nästa gång kanske det röstas på rätt parti.

Är du seriös? Vet du hur många invandrare som redan finns i Stockholm (utanför tullarna precis som dessa boenden)? I många stadsdelar är de i majoritet.
Citera
2016-03-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroluck
Den lilla parkeringen på andra sidan Bergslagsvägen bakom ÖB kan väl inte rymma 100 personer? Avses parkeringen vid Daisy's?

Nej.Jag tror de menar vid hässelby-rondellen,nära Hässelby-slott vid Grimstagatan som löper parallellt med Bergslagsvägen.Gränsen Grimsta-Hässelby går där.
Det har diskuterats tidigare om att ha ett flykting-boende just där.
Finns inga andra platser vid bergslagsvägen förutom då vid råcksta-rondellen på gräsytan där cirkus-tälten brukar stå,men det tillhör nog råcksta tror jag.
Men det finns ju en husvagn-bil parkering vid vällingby-rondellen i Grimsta oxå men då måste man ju säga upp hyresavtalen för de som hyr där och det har jag inte hört att de gjort.
Hur som helst är det ett jävla sätt att kasta in ytterligare sopor där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in