2016-03-18, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Ska utlnningarna jobba med ngot, eller ska vi bara fylla p med mer folk till varje pris??
Sverige behver FRRE invnare, inte fler.

Utlnningar skall sjlvklart inte jobba med ngonting, din jvla rasist!!!!! Utlnnningar r traumatiserade av diffusa krig och skall ha evigt bidrag i Sverige.

Ha i tanke att i Malm s har endast 8 procent av alla vuxna utlandsfdda kvinnor nn form av sysselsttning efter fem r i Sverige...

Med sysselsttning menas sjlvklart AF/FK/Bidrag osv....
Citera
2016-03-18, 19:49
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Frstr att det inte hjlper. Men likfan kan jag vara jobbig och frska!

http://www.friatider.se/kommunen-bac...-vid-f-rskolan

Det funkar om viljan finns. Dessa tjnstemn r inte lika hrdade och trnade p att reflexmssigt blljuga som vra rikspolitiker.

Om tillrckligt mnga klagar, hgljutt och ihrdigt, s r mjlighetera ljusa fr att det stoppas. Om inte fr annat s fr att det r envars frbannade plikt.
Citera
2016-03-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Lr inte hjlpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och d vinner de rststarkaste, och i de omrden som har handplockats bor INTE de som skriker hgst. Skit rinner nedt.

Kanske inte alla protesterar heller! Inte alla r nimbys, inte alla r rdda fr flyktingar.
Citera
2016-03-18, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Kanske inte alla protesterar heller! Inte alla r nimbys, inte alla r rdda fr flyktingar.

Vill du ha en stor arab/muslimfamilj p tta/nio barn granne till dig??
Citera
2016-03-18, 19:57
Medlem
Sunimods avatar
Detta r tydligen Stefan Lfvens svar p "Det ska bli ordning och reda p flyktingpolitiken"
Regering hller p att frstra och snka Sverige. Ytterst ansvarig r Stefan Lfven.

Olof Palme sprade ur och mnga nskade inget hellre n att ngon skulle ta livet av honom. Check.

Nu finns en till som kandiderar p den tgrden.
Citera
2016-03-18, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Detta r tydligen Stefan Lfvens svar p "Det ska bli ordning och reda p flyktingpolitiken"
Regering hller p att frstra och snka Sverige. Ytterst ansvarig r Stefan Lfven.

Olof Palme sprade ur och mnga nskade inget hellre n att ngon skulle ta livet av honom. Check.

Nu finns en till som kandiderar p den tgrden.

(s r det!!!..men vi fr hoppas att nn plockar sa och fredrik fre...) hoppas jag kan stta "check" p nn av dom innan vren. Att f se deras ddsannonser i print skulle sknka mig stoor gldje.
Senast redigerad av peheis666 2016-03-18 kl. 20:06.
Citera
2016-03-18, 20:07
Avstngd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Min syster rstade p Miljpariat och bor i Hammarby sjstad. Kan de inte bygga lite kkar i den dr skidbacken s hon fr lite terbring p rstsedeln? Hon kan sitta p sin inglasade balkong, sutta p ett glas rtt och knna sig god medan hon beskdar brnderna p andra sidan...

Har alltid tyckt mngkultur r s coolt med olika etniska gng som skjuter p varandra ver droger eller omrden, USA r en riktigt bra frebild men dr ligger man lngt fre i gngen och man har en vapenlobby som r riktigt bra samt riktigt cementerade segregerade omrden som sverige nrmar sig med stormsteg, men i staterna finns coola gng namn som bloods och crips- wah ching
MS 13 det regeringen skulle kunna gra r att ltta lite p vapenlagarna s det blir lite action och att frorterna tar till sig gng namn allts inte ngot mc utan ngot som tensta-daredevils eller biskCOPS VORE COOOLT.
Citera
2016-03-18, 20:09
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Dags att mother fucking emigrera.
Jo. Dags att ka till ett land som inte tar emot invandrare
Citera
2016-03-18, 20:16
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Hr ska bostderna placeras
lvsjmssans extra parkering
Huddingevgen p rbysidan (Enskede-rsta-Vantr)
Slakthusomrdet, gamla spren nedanfr Hallvgen
Kvarteret Naturvrden vid Beckombergaomrdet, Spngavgen/Beckbornas vg (Bromma)
Invid kvarteret Miraklet, Arrendevgen/Smbrukarvgen (Spnga-Tensta)
Parkering lngs Bergslagsvgen vid Grimsta (Hsselby-Vllingby)
Hagstravgen, kvarteret Svedjaren (Enskede-rsta-Vantr)
Stra IP, mindre del av parkeringen lngs Bredngsvgen (Skrholmen)

Omrdena sder om stan har jag ingen strre koll p men kan ge en liten utblick av de i norr:

Ligger ena sidan nra Brommas mest sunkiga omrde, Sderberga all, som r ungefr lika sjaskigt som Blackeberg. andra sidan har det byggts en hel del nytt /omformning i omrdet i Beckomberga frn vrd och fretag till nya bostadsrtter och "halvkreddiga" omrden. Kommer dock bli en del "Integration" nr nrmsta affren r ICA bromma supermarket dr villafolket frn Bromma Kyrkby fr frotera med asylskande. Rent generellt knns dock boendet rtt offside och gr ltt att undvika annars

Denna r mer intressant. Mitt i ett villaomrde och naturomrde utan nrhet till ngon som helst kommunikation och affrer. Stor risk fr "uttrkade" mena-mn som vill "ha kul" och stryker runt Sundbysskolan. Generellt, grannarna, oavsett om de r svenska eller med utlndsk bakgrund lr vara lagom glada nr deras bostder fr 10 r framt kommer bli en vandringsgata fr asylskande utan jobb eller meningsls sysselsttning.

Grimsta r inte Rinkeby. Rtt mycket invandrare, men de flesta r nd arbetarklass och brnner inte upp sitt eget omrdet. Lite smbus och alkisar blandat med de som inte har rd kpa dyrare bostder. Vad fan menas med parkeringsplats lngs Bergslagsvgen frresten? Vitt jag vet finns inga stora parkeringar i anslutning till Bergslagsvgen, dremot Grimstagatan eller gatorna intill Vllingby. Oavsett kommer det leda till Vllingby/Grimsta som ett "utanfrskapsomrde".

Ngon med annan sikt?
Citera
2016-03-18, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken

Inga prob,,, se bara till att undvika framfr allt Sverige, Tyskland och sterike.. (frutom dom hatar vl alla andra lnder i vrlden alla muslimer...)
Citera
2016-03-18, 20:19
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Omrdena sder om stan har jag ingen strre koll p men kan ge en liten utblick av de i norr:

Ligger ena sidan nra Brommas mest sunkiga omrde, Sderberga all, som r ungefr lika sjaskigt som Blackeberg. andra sidan har det byggts en hel del nytt /omformning i omrdet i Beckomberga frn vrd och fretag till nya bostadsrtter och "halvkreddiga" omrden. Kommer dock bli en del "Integration" nr nrmsta affren r ICA bromma supermarket dr villafolket frn Bromma Kyrkby fr frotera med asylskande. Rent generellt knns dock boendet rtt offside och gr ltt att undvika annars

Denna r mer intressant. Mitt i ett villaomrde och naturomrde utan nrhet till ngon som helst kommunikation och affrer. Stor risk fr "uttrkade" mena-mn som vill "ha kul" och stryker runt Sundbysskolan. Generellt, grannarna, oavsett om de r svenska eller med utlndsk bakgrund lr vara lagom glada nr deras bostder fr 10 r framt kommer bli en vandringsgata fr asylskande utan jobb eller meningsls sysselsttning.

Grimsta r inte Rinkeby. Rtt mycket invandrare, men de flesta r nd arbetarklass och brnner inte upp sitt eget omrdet. Lite smbus och alkisar blandat med de som inte har rd kpa dyrare bostder. Vad fan menas med parkeringsplats lngs Bergslagsvgen frresten? Vitt jag vet finns inga stora parkeringar i anslutning till Bergslagsvgen, dremot Grimstagatan eller gatorna intill Vllingby. Oavsett kommer det leda till Vllingby/Grimsta som ett "utanfrskapsomrde".

Ngon med annan sikt?

Jag bor i nrheten till ett av dessa omrden och detta r fr jvligt rent ut sagt. nskar att nt motstnd kunde organiseras. Vilka r entreprenrerna som tar dessa uppdrag? Vill att det ska kosta dem ordentligt. Skulle grna sabotera det hela om jag visste att det gick att komma undan med det.
Citera
2016-03-18, 20:20
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken

Som inte tar emot parasiter till invandrare.

i US finns utmrkta mjligheter att leva ett bekvmt och tryggt liv. Tycker man att US r fr lngt bort s r Polen ett ypperligt alternativ. De vrdestter muslimernas pverkan p samhllen p samma stt som oss, med skillnaden att de vgar st fr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in