Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-18, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Ska utlänningarna jobba med något, eller ska vi bara fylla på med mer folk till varje pris??
Sverige behöver FÄRRE invånare, inte fler.

Utlänningar skall självklart inte jobba med någonting, din jävla rasist!!!!! Utlännningar är traumatiserade av diffusa krig och skall ha evigt bidrag i Sverige.

Ha i åtanke att i Malmö så har endast 8 procent av alla vuxna utlandsfödda kvinnor nån form av sysselsättning efter fem år i Sverige...

Med sysselsättning menas självklart AF/FK/Bidrag osv....
Citera
2016-03-18, 19:49
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Förstår att det inte hjälper. Men likfan kan jag vara jobbig och försöka!

http://www.friatider.se/kommunen-backar-efter-f-r-ldrarnas-protester-inget-asylboende-vid-f-rskolan

Det funkar om viljan finns. Dessa tjänstemän är inte lika härdade och tränade på att reflexmässigt blåljuga som våra rikspolitiker.

Om tillräckligt många klagar, högljutt och ihärdigt, så är möjlighetera ljusa för att det stoppas. Om inte för annat så för att det är envars förbannade plikt.
Citera
2016-03-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Lär inte hjälpa ett dugg. Ingen vill ha avfallet hos sig och då vinner de röststarkaste, och i de områden som har handplockats bor INTE de som skriker högst. Skit rinner nedåt.

Kanske inte alla protesterar heller! Inte alla är nimbys, inte alla är rädda för flyktingar.
Citera
2016-03-18, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Kanske inte alla protesterar heller! Inte alla är nimbys, inte alla är rädda för flyktingar.

Vill du ha en stor arab/muslimfamilj på åtta/nio barn granne till dig??
Citera
2016-03-18, 19:57
Medlem
Sunimods avatar
Detta är tydligen Stefan Löfvens svar på "Det ska bli ordning och reda på flyktingpolitiken"
Regering håller på att förstöra och sänka Sverige. Ytterst ansvarig är Stefan Löfven.

Olof Palme spårade ur och många önskade inget hellre än att någon skulle ta livet av honom. Check.

Nu finns en till som kandiderar på den åtgärden.
Citera
2016-03-18, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Detta är tydligen Stefan Löfvens svar på "Det ska bli ordning och reda på flyktingpolitiken"
Regering håller på att förstöra och sänka Sverige. Ytterst ansvarig är Stefan Löfven.

Olof Palme spårade ur och många önskade inget hellre än att någon skulle ta livet av honom. Check.

Nu finns en till som kandiderar på den åtgärden.

(så är det!!!..men vi får hoppas att nån plockar åsa och fredrik före...) hoppas jag kan sätta "check" på nån av dom innan våren. Att få se deras dödsannonser i print skulle skänka mig stoor glädje.
Senast redigerad av peheis666 2016-03-18 kl. 20:06.
Citera
2016-03-18, 20:07
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Min syster röstade på Miljöpariat och bor i Hammarby sjöstad. Kan de inte bygga lite kåkar i den där skidbacken så hon får lite återbäring på röstsedeln? Hon kan sitta på sin inglasade balkong, sutta på ett glas rött och känna sig god medan hon beskådar bränderna på andra sidan...

Har alltid tyckt mångkultur är så coolt med olika etniska gäng som skjuter på varandra över droger eller områden, USA är en riktigt bra förebild men där ligger man låååångt före i gängen och man har en vapenlobby som är riktigt bra samt riktigt cementerade segregerade områden som sverige närmar sig med stormsteg, men i staterna finns coola gäng namn som bloods och crips- wah ching
MS 13 det regeringen skulle kunna göra är att lätta lite på vapenlagarna så det blir lite action och att förorterna tar till sig gäng namn alltså inte något mc utan något som tensta-daredevils eller biskCOPS VORE COOOLT.
Citera
2016-03-18, 20:09
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Dags att mother fucking emigrera.
Jo. Dags att åka till ett land som inte tar emot invandrare
Citera
2016-03-18, 20:16
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Här ska bostäderna placeras
Älvsjömässans extra parkering
Huddingevägen på Örbysidan (Enskede-Årsta-Vantör)
Slakthusområdet, gamla spåren nedanför Hallvägen
Kvarteret Naturvården vid Beckombergaområdet, Spångavägen/Beckbornas väg (Bromma)
Invid kvarteret Miraklet, Arrendevägen/Småbrukarvägen (Spånga-Tensta)
Parkering längs Bergslagsvägen vid Grimsta (Hässelby-Vällingby)
Hagsätravägen, kvarteret Svedjaren (Enskede-Årsta-Vantör)
Sätra IP, mindre del av parkeringen längs Bredängsvägen (Skärholmen)

Områdena söder om stan har jag ingen större koll på men kan ge en liten utblick av de i norr:

Kvarteret Naturvården vid Beckombergaområdet, Spångavägen/Beckbornas väg (Bromma)

Ligger å ena sidan nära Brommas mest sunkiga område, Söderberga allé, som är ungefär lika sjaskigt som Blackeberg. Å andra sidan har det byggts en hel del nytt /omformning i området i Beckomberga från vård och företag till nya bostadsrätter och "halvkreddiga" områden. Kommer dock bli en del "Integration" när närmsta affären är ICA bromma supermarket där villafolket från Bromma Kyrkby får frotera med asylsökande. Rent generellt känns dock boendet rätt offside och går lätt att undvika annars

Denna är mer intressant. Mitt i ett villaområde och naturområde utan närhet till någon som helst kommunikation och affärer. Stor risk för "uttråkade" mena-män som vill "ha kul" och stryker runt Sundbysskolan. Generellt, grannarna, oavsett om de är svenska eller med utländsk bakgrund lär vara lagom glada när deras bostäder för 10 år framåt kommer bli en vandringsgata för asylsökande utan jobb eller meningslös sysselsättning.

Grimsta är inte Rinkeby. Rätt mycket invandrare, men de flesta är ändå arbetarklass och bränner inte upp sitt eget området. Lite småbus och alkisar blandat med de som inte har råd köpa dyrare bostäder. Vad fan menas med parkeringsplats längs Bergslagsvägen förresten? Vitt jag vet finns inga stora parkeringar i anslutning till Bergslagsvägen, däremot Grimstagatan eller gatorna intill Vällingby. Oavsett kommer det leda till Vällingby/Grimsta som ett "utanförskapsområde".

Någon med annan åsikt?
Citera
2016-03-18, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken

Inga prob,,, se bara till att undvika framför allt Sverige, Tyskland och Österike.. (förutom dom hatar väl alla andra länder i världen alla muslimer...)
Citera
2016-03-18, 20:19
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Områdena söder om stan har jag ingen större koll på men kan ge en liten utblick av de i norr:

Ligger å ena sidan nära Brommas mest sunkiga område, Söderberga allé, som är ungefär lika sjaskigt som Blackeberg. Å andra sidan har det byggts en hel del nytt /omformning i området i Beckomberga från vård och företag till nya bostadsrätter och "halvkreddiga" områden. Kommer dock bli en del "Integration" när närmsta affären är ICA bromma supermarket där villafolket från Bromma Kyrkby får frotera med asylsökande. Rent generellt känns dock boendet rätt offside och går lätt att undvika annars

Denna är mer intressant. Mitt i ett villaområde och naturområde utan närhet till någon som helst kommunikation och affärer. Stor risk för "uttråkade" mena-män som vill "ha kul" och stryker runt Sundbysskolan. Generellt, grannarna, oavsett om de är svenska eller med utländsk bakgrund lär vara lagom glada när deras bostäder för 10 år framåt kommer bli en vandringsgata för asylsökande utan jobb eller meningslös sysselsättning.

Grimsta är inte Rinkeby. Rätt mycket invandrare, men de flesta är ändå arbetarklass och bränner inte upp sitt eget området. Lite småbus och alkisar blandat med de som inte har råd köpa dyrare bostäder. Vad fan menas med parkeringsplats längs Bergslagsvägen förresten? Vitt jag vet finns inga stora parkeringar i anslutning till Bergslagsvägen, däremot Grimstagatan eller gatorna intill Vällingby. Oavsett kommer det leda till Vällingby/Grimsta som ett "utanförskapsområde".

Någon med annan åsikt?

Jag bor i närheten till ett av dessa områden och detta är för jävligt rent ut sagt. Önskar att nåt motstånd kunde organiseras. Vilka är entreprenörerna som tar dessa uppdrag? Vill att det ska kosta dem ordentligt. Skulle gärna sabotera det hela om jag visste att det gick att komma undan med det.
Citera
2016-03-18, 20:20
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken

Som inte tar emot parasiter till invandrare.

i US finns utmärkta möjligheter att leva ett bekvämt och tryggt liv. Tycker man att US är för långt bort så är Polen ett ypperligt alternativ. De värdesätter muslimernas påverkan på samhällen på samma sätt som oss, med skillnaden att de vågar stå för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in