Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Dzerzhinsky
Hoten har uppbackning om du kollar i mitt förra inlägg – som refererar till ett annat forum. Dessa kommer förstås att iscensättas om Nordkorea bedömer att läget är sådant att det måste gå till anfall före USA gör det, om den dystopiska situationen skulle uppstå – en situation vilken framstår som mycket mer sannolik än bara för någon månad sedan, därför att USA och puppetregimen i syd laddar på med nya vapensystem och övningar för attack mot norr och Nordkorea måste förstås vara beredd att svara.
Vad gäller de frågor som du ställt är de ofta av de mer infantila slaget (”Vad säger du när övningen har genomförts och Kim inte gjort något mer än att hota?” Ja vad säger jag? Står jag med ändan bar och måste gråta eller är jag glad för att inget krig blev av eller gör jag ingenting, eller försöker jag analysera dymnamiken i det som var.) Bättre kan du väl komma med för att försöka utveckla den kontext som utspelar sig i Korea. Ju bättre frågor, ju fler svar lär du få. Så du får nog skylla dig själv.
Annars kan man ju säga som så många gånger förut att det bara var tomma hot och att Kim inte vågade gå till attack den här gången heller, alltså att du och Kim står med ändan bar.
Det var några frågor till och sluta vara barnslig och ducka för dem. Vill du bara babbla kommunistpropaganda så kan du göra det på någon blogg, detta är ett diskussionsforum.
Jag kan sammanfatta åt dig då du verkar ha lite problem att läsa andras text:
1. På hur sätt bryter sanktionerna mot NK mot FN-stadgarna?
2. Visa att NK är en demokrati.