2016-03-11, 20:01
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag håller med. Själv kan jag inte se några faktiska personuppgifter i artikeln, men det är väl möjligt att någon skrivit ut sådana bland kommentarerna och att de bakom AP var slarviga med att ta bort dem.

När det gäller ärendet i sig så är det självfallet av intresse om någon i sitt arbete med flyktingar har sex med dem, precis som det skulle vara av intresse om en socialsekreterare hade sex med sina klienter. Med det sagt så bör man förstås vara källkritisk, oavsett vilken media det handlar om. Så vitt jag kan se baseras uppgifterna helt på hörsägen, så vad som stämmer och vad som inte stämmer känns aningen oklart.

Du kanske inte orkat leta själv om du inte sett några fakta?
Just sexet måste vara svårbevisat om hon nekar.
Citera
2016-03-11, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Det är bilden son är döpt till hennes namn, därav syns det i adressfältet.
+att hennes uppgifter legat i ko mentarsfältet i 3 dagar.

Men det kan man inte hävda är en uthängning. Det är bara pajaskonster att hävda det.
Citera
2016-03-11, 20:03
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Men det kan man inte hävda är en uthängning. Det är bara pajaskonster att hävda det.
Finns ju inget namn!
Uppgiften är fel.
Citera
2016-03-11, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Gång på gång avslöjas SDs taskiga kvinnosyn. Det är okej att visa upp sig själva som idioter. Men det är inte okej att hänga ut andra människor som inte gått med på det. Har Dagerlind kallats till polisförhör om förtal?

Taskig kvinnosyn kanske är intressant att tala om när slaskmedia hängde ut Julia Caesar? Ensam, försvarslös gammalkvinna som fick hembesök. Nej, då passar inte er skitagenda. Äckliga as ni är.
Citera
2016-03-11, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Avpixlat är rent av patetiskt

Jämför man med Henkos hatblogg så är AP tamefan guldmedia. Med det sagt så är AP ganska slaskig.
Citera
Medlem
likeets avatar
Att det finns personer som läser avpixlat gör mig mörkrädd, finns fan mer seriös information att få reda på i en kalle anka tidning.
Citera
Medlem
rikastistorstans avatar
Är det inte dags att lägga ner skräpsidan Avpixlat? Jag har fått intrycket av att folk helt tröttnat på den. Jag har inte läst där på evigheter. Trötta liberaler till skribenter, en massa artiklar om hur synd det är om judar och Israel samt ett löjligt fokus på islam. Värst är nog ändå det intelligensbefriade kommentatorsfältet där "Sverigevänner" i medelålder sitter och ryggdunkar och varje kritisk inlägg raderas fort av sionisten "mittland".

Fria Tider, Motgift och lite Nordfront. Känns som att det räcker så.
Citera
2016-03-11, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Att det finns personer som läser avpixlat gör mig mörkrädd, finns fan mer seriös information att få reda på i en kalle anka tidning.

TS läser ju IRM. Det borde oroa dig långt mer.
Citera
2016-03-11, 20:17
Medlem
apelsinhimlens avatar
Inte bra att hänga ut någon på detta sättet men vi vet knappast hela historien.

Men traditionell media jobbar ungefär på samma sätt som när Aftonbladet hängde ut Sven Olof Littorin och valde att försätta jaga honom ett år efter att han avgått som arbetsmarknadsminister.

Saken borde rimligtvis varit utagerad efter han avgått, men inte enligt Aftonbladet.
Citera
2016-03-11, 20:20
Medlem
Golonkas avatar
Föreståndare på ett asylboende som har upprepade sexuella relationer med asylsökande män.... Misstanke om barnmisshandel med i bilden också. Jag ser nyhetsvärdet och jag kastar in en orosanmälan till socialförvaltningen to boot.
Citera
2016-03-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Både DN, Aftonbladet och Expressen hänger ut "rasister" på daglig basis. Trakasserar dem och inkräktar i deras hem, får dem sparkade från sina jobb och driver folk till självmord i vissa fall. Att Avpixlat hänger ut denna äckliga kvinnan är ingenting i jämförelse.
Är det en ursäkt? Logik som en tolvåring.
Citera
2016-03-11, 20:31
Medlem
S.Kandals avatar
Avpixlat får såklart skit oavsett vad de skriver, inget nytt under solen i vår herres hage.
Dock är deras agenda en västanbris jämfört med bla Aftonbladet och DNs vanvettiga dito vars massaker av det fria ordet är direkt samhällsfarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in