2016-03-11, 11:31
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Jag har hitils använt mig av påfyllning/reklamtittande genom min dator, detta verkar ha slutat fungera nu, då jag bara kan komma till den vanliga inloggningssidan.

Är det lika för flera?

Du får logga in och sedan trycka fyll på och sedan på reklam.

Så det är ändrat för alla.
Citera
2016-03-11, 12:08
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Du får logga in och sedan trycka fyll på och sedan på reklam.

Så det är ändrat för alla.
Har inte kunnat fylla på via datorn sedan man blev tvungen att logga in. Jag får bara meddelandet att inga filmer finns.
Att fylla på via appen har blivit mycket mer omständligt nu, då jag måste gå tillbaka via "Mina sidor" varje gång ingen film finns.

Är någon förvånad över att sockret tas bort mer och mer från "gratis"-erbjudandet?
Citera
2016-03-11, 13:06
Avslutad
Jag tackar er alla för svar, så var det numera man får logga in och välja reklam för att få sina poäng.
Jag har naturligtvis förstående att säkerhets hål behöver täppas till, men frågan är hur mycket man orkar som användare, det börjar nu bli maxat med åtgärder man måste utstå för att få sina futtiga poäng.

Wifog suger helt enkelt
Citera
2016-03-11, 13:29
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Jag har hitils använt mig av påfyllning/reklamtittande genom min dator, detta verkar ha slutat fungera nu, då jag bara kan komma till den vanliga inloggningssidan.

Är det lika för flera?

Om du tidigare använt direktlänken till reklamsidan
portal.wifog.com/adverts?msisdn=467xxxxxxxx
så fungerar det endast efter du har loggat in dig på Wifogs hemsida på datorn.

Påfyllningen har nu alltså blivit betydligt krångligare och hela processen tar nu avsevärt mycket längre tid. Jag tror Wifog sakta men säkert håller på att skära av sina egna ben.

Att sitta och klicka i några timmar för att få ihop poäng som räcker några minuters samtal, är väl knappast en hållbar affärsidé för Wifog.
Citera
2016-03-11, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Om du tidigare använt direktlänken till reklamsidan
portal.wifog.com/adverts?msisdn=467xxxxxxxx
så fungerar det endast efter du har loggat in dig på Wifogs hemsida på datorn.

Påfyllningen har nu alltså blivit betydligt krångligare och hela processen tar nu avsevärt mycket längre tid. Jag tror Wifog sakta men säkert håller på att skära av sina egna ben.

Att sitta och klicka i några timmar för att få ihop poäng som räcker några minuters samtal, är väl knappast en hållbar affärsidé för Wifog.

Ja så har det fungerat tidigare, dock inte längre när jag klickar på direktlänk till reklam så kommer jag till en ytterligare sida där jag skall logga in till mitt Wifog, det går visserligen att där klicka på "fylla på" och sedan "reklam" och få poäng där om man har tur.

Jag instämmer påfyllningen har nu blivit påfrestande för psyket den stora frågan man får ställa sig om det verkligen är värt att hålla på med detta, då det nu finns prisvärda anslutningar som inte kräver att man skall syssla med rent ut sagt detta skit för att snika åt sig några poäng.
Citera
2016-03-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Alla nya kunder måste numera betala 39kr.

Ok tack för svar ni båda som svarade.

Då blir det inget!
Citera
2016-03-11, 15:59
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ja så har det fungerat tidigare, dock inte längre när jag klickar på direktlänk till reklam så kommer jag till en ytterligare sida där jag skall logga in till mitt Wifog, det går visserligen att där klicka på "fylla på" och sedan "reklam" och få poäng där om man har tur.

Jag instämmer påfyllningen har nu blivit påfrestande för psyket den stora frågan man får ställa sig om det verkligen är värt att hålla på med detta, då det nu finns prisvärda anslutningar som inte kräver att man skall syssla med rent ut sagt detta skit för att snika åt sig några poäng.

Direktlänken fungerar på en PC i Chrome när jag är inloggad.
Citera
2016-03-11, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Alla nya kunder måste numera betala 39kr.

Även om man samlar poäng osv?
Citera
2016-03-11, 16:04
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Även om man samlar poäng osv?

Man kan inte bli kund utan att betala 39:-
Sen kan man samla poäng, när det fungerar...
Citera
2016-03-11, 16:10
Medlem
Just nu (runt kl fyra alltså) verkar det vara totalt omöjligt att komma in på sidan.
Och när jag klickar på direktlänkarna (portal osv) så stängs fönstret omedelbart ner automatiskt när det öppnas...
Fler som har de problemen?
Citera
2016-03-11, 16:26
Medlem
Mmmhmm, NU fungerar det...
Ena "portal-länken" fungerar, men "mobile-ads.wifog.com/app?msisdn=numret" öppnas och stängs direkt.
Uppdateringsarbeten bara?
Citera
2016-03-11, 17:43
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Mmmhmm, NU fungerar det...
Ena "portal-länken" fungerar, men "mobile-ads.wifog.com/app?msisdn=numret" öppnas och stängs direkt.
Uppdateringsarbeten bara?

Wifog håller på och fasar ut fördelen med direktlänkar. Man kan just nu bara använda direktlänkar när man redan är inloggad på hemsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in